Zobacz wÄ…tek - Romet CRS 50/80
NAS Analytics TAG

Romet CRS 50/80

i inne małe pojemności
_________

Romet CRS 50/80

Postprzez harry1988jw » 25/2/2011, 02:59

Witam potrzebuje waszej rady otoz chcialbym zmienic silnik na pojemnosc 80
gdyz moj moto z moja waga i jego pojemnoscia okazuje sie slaby
jest to z tym zwiaze ze jest to Romet ktory jak wiadomo nie gardzi iloscia koni mechanicznych do tego jego waga + moja :/.Chcialbym byscie pomogli mi doradzic wybrac jakis silniczek dosc dynamiczny i malo awaryjny.Myslalem nad honda mb80 badz yahama.
Postanowilem was zapytac gdyz macie wieksze dostawiadczenie motoryzacyjne.
Pozdrawiam!
harry1988jw
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/2/2011, 02:43
Lokalizacja: jaroslaw


Postprzez henio12323 » 25/2/2011, 11:09

no dobra kupisz sobie silnik od innego motocykla i jak zamierzasz go tam umiescic ? za duzo roboty - odpusc sobie. musisz przespawywac pewnie rame. robic na nowo wiekszosc instalacji elektrycznej. poza tym nie wiadomo czy dobrze zgrasz zębatke zdawczą z napędową. proponuje ci zamiast takiego kombinowania sprzedac rometa i kupic sobie cos co ma wiecej mocy. no i kolejna sprawa montowanie 80 ccm do motoroweru zmienia go na motocykl wiec musiał bys zdawac prawko jezeli chciałbys sie poruszac po drogach publicznych legalnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez harry1988jw » 25/2/2011, 16:57

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/CRS_50/39879
A jednak ktos dal rade.Chcialem przerobic tak jak powyzej w linku nie zmieniajac ramy.Dodatkowe spawy utrzymujace silnik np. z hondy mb80.A propo pojemnosci nie oszukujmy sie dzieci kilkunasto-letnie jezdza pojemnosciami powyzej 50 zmodyfikowanymi na 70cc lub zwyz.Dlaczego ja majac kategorie B i wieloletnia praktyke tego typu pojazdami,znajac znaki,przepisy mialbym sobie na to nie pozwolic...

W niemczech to inaczej to wyglada pojemnosc 125 cc na dowod.
harry1988jw
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/2/2011, 02:43
Lokalizacja: jaroslaw

Postprzez magik2208 » 25/2/2011, 17:17

Bo jak cię na tym złapią to posiedzisz od 2 do 5 lat?
Ale mając możliwości prościej zrobić A.
Myślałem, że wśród ludzi z wiekiem 18+ nikt się nie znajdzie kto kupi G**** w papierku za 4 koła. Jak już takie coś robić to sprzedaj i kup coś z AM6, az tyle mniej mocy nie bedzie miała od tej twojej prawde mówiąc starej 80-tki, a wystarczy lepszy wydech i gaźnik a przewyższy mocowo tą przerdzewiałą biegiem czasu jednostkę....
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 25/2/2011, 17:57

dokładnie., jak ktos to zrobił pytaj jego nie nas. myslisz że nic nie robimy tylko siedzimy i wsadzamy silniki do rometa ? :P to domowa robota, kazdy kombinuje jak może. niektórym sie udaje innym nie. i widzisz teraz dzieciaków będą tępic wprowadzeniem przeglądów na motorower :) kolega wyżej dobrze doradził. sprzedaj to. kup sobie yamahe DT 50. za 2500 dostaniesz taką z około 90 roku- stara ? moze i tak ale uwierz że pojeździ wiecej niz romet no i ma zdecydowanie wieksża moc :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipmen » 25/2/2011, 20:13

Kup sobei am6 i masz takigo kopa ze masakra! do 900zł dorwiesz tuningową wersje! i poleci ponad 120 ;d
filipmen
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 6/10/2009, 18:01
Lokalizacja: wrocek

Postprzez magik2208 » 25/2/2011, 20:33

Filipmen - możesz się nie udzielać?
120km/h hahaha chyba jak wsadzimy do enduro koło 17" i zostawimy ślimak z 21" obręczy to i owszem.
Poza tym takie prędkości owszem nie ingerowały by w ramę bo to jedyne co ten romet ma mocnego, ale zaraz hamulce na wymiane, koła a przyajmniej łożyska bo jakoś nie widze tej chińszczyzny przy takich predkosciach/.
Heniu- sam kupiłem rx-a z 92 za 2500:) tyle ze silnik dwa razy młodszy, jak najbardziej polecam, bo jak jechałem tym rometem to mi się śmiać chciało:D
niski bieg a kopyto niczym komar:D
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez filipmen » 25/2/2011, 20:59

Wiem żę to forum nie lubi motorowerów ale troche szacunku magik!
Cylinder hebomanston replica,wzmocniony wał, odpowiedni filtr, gaznik 21, odpowiednie zebatki i takie sprzety wiecej niz myslisz smigają! moj na full serii i wszystko zablokowane 80 jedzie przy 11k bo to 2t :D
nieoplacalna jest zmiana silnik poniewarz uklad wydechowy i wszystkie duperele musisz kupowac nowe! lepiej tuninguj ten! To jest 2t czy 4t?? Dam ci propozycje ... odpisz czesci ci poszukam ... i napisz czy chlodzony ciecza czy pow.
filipmen
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 6/10/2009, 18:01
Lokalizacja: wrocek

Postprzez henio12323 » 25/2/2011, 21:25

ja sie zgodze z filipmenem sam miałem am6 po tjuningu i to nie duzy. wydech inny cylinder (50ccm) nie wiem czy zaczepiany gaznik ale raczej nie bo ciezko go było wyregulowac. i jechałem nim około 120 km h. na 5 biegu. na 6 po prostu miał juz za mało mocy. ale mysle że gdyby wrzucic nieco inne przełozenia żeby mógł sie wyzej wkręcic na 5 i załapac 6 to by spokojnie utrzymał ta prędkosc 120 km h. wiec się da wycisnąc ;) a dorzuc lepszy tłoczek ( bo ja juz miałem stary) lepszy dolot i całkiem by ładnie szedł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 25/2/2011, 22:28

Senek o ile z innymi modami sie zgodze, to co na czerwono napisales to kompletne nieporozumienie!
Pomagamy mu podjac jak najlepsza decyzje utrzymujac legalnosc sprzetu, bo jak kolega zaznaczyl nie ma prawka na MOTOCYKL, a w 4t to bez cyl praktycznie ani rusz, no chyba, ze popierasz 80/50 ? No tak, zapomnialem mpderatorowi wolno o tym pisac.
Poza tym zaznaczylem, ze rama spokojnie wytrzyma bo i wytrzymuje pod hondowskimi 200cc ale wszystko inne sie rozleci, no i powtarzac, ze prawka brak?

Reasunujac podtrzymuje nasze zdanie z zakupem innego moto z am6, badz jednostka derbiowska.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 25/2/2011, 22:31

senek ja tez popieram nieco magika :) nie offtopuje nie uciekam od tematu. pisze bo kolega nie ma wiedzy. ma motor i chce sprawic żeby był mocniejszy. a skoro sam przyznałeś że zadne tjuningi nic nie dają to innym sensownym doradzeniem jest własnie wymiana motocykla na inny. i to robie, wiec to nie jest offtop tylko rada :) a chyba sens forum jest taki żeby sobie na wzajem pomagać i sobie radzić :) skąd kolega miał wiedzieć jak nazwać temat żeby wszystkie zagadnienia pasowały do jego porad ? pozatym gdyby nie chciał naszych rad napisal by to :) a póki nas słucha i nie krytykuje to chyba nie radzimy mu źle :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez motoftw » 26/2/2011, 00:55

Nie chciało mi się czytać całego tematu ale mogę tylko dodać, że jak będziesz miał tam z 15 koni to zaraz Ci wszystko siądzie, amory, hamulce, rama, większe prędkości w terenie i zacznie lecieć wszystko pokolei :wink:
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez magik2208 » 26/2/2011, 09:01

juz mu to mowilem...
Tyle ze mowi o predkosci maxymalnej czyli terenie nie jezdzi. wiec rama i amory nie padna iak nie bedzie wykonywal zadnych ewolucji, natomiast jak juz teren to chyba tylko heble by wytrzymaly, ew rama tez bo ponoc w tym jest dobra jak na chine
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê