Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 21/2/2011, 21:00

chodzi mi o ta dolna srube teraz a nie gorna
no dobra bede kombinowal ale cos moze sie oprocz lozyska sypnac przez to?


czy trzeba czyscic czyms/smarowac tloczki w zaciskach hamulców?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez barek253 » 23/2/2011, 16:37

wyjaolem kolo
i czhe wybic te lozyska tylko tam jest tuleja i nie wiem jak sie za to zabrac czy bic w jedno i wybic wszystkie w jedna strone czy od srodka w to bic
jak wy to robiliscie?





zrobilem ale lozyska ku mojemu zdziwieniu cale w ziemi :/
Ostatnio edytowano 23/2/2011, 17:12 przez barek253, łącznie edytowano 1 raz
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez madcap » 23/2/2011, 16:58

barek, edytuj posty
przypominam, że nie piszemy jednego pod drugim
następnym razem nie będę tak wyrozumiały
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez henio12323 » 23/2/2011, 17:28

no wow :D jak długo nie wymieniane i uszczelniacze nie były najlepsze to norma. dlatego tak szybko w crossówkach padają i lepiej wg mnie wsadzac tansze łozyska. bo w kontakcie z piachem czy łozyska za 500 zł czy za 50 zł tak samo sie posypia. ja dodatkowo je rozbieram dowalam smaru i zamykam tym zabezpieczeniem na koszyczek. troche to daje wiec warto :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 23/2/2011, 17:34

a co z tymi tloczkami cos sie z tym robi moze smaruje?
a lozyska wlasnie kupilem najtansze
trafily mi sie za 25zl:P
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 23/2/2011, 17:51

jakimi tłoczkami ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 23/2/2011, 17:54

od zaciskow hamulcowych ostatnio jak wcislem nie chcial mi wyjechac i mysle czy to sie smaruje albo cos?czy to juz jest smarowane olejem
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 23/2/2011, 17:54

Witam, mam krótkie pytanie o zapinkę łańcucha. Chce zapiąć łańcuch ale nie wiem w którą stronę dać tą otwartą część spinki? Czy w lewą czy w prawą. Łańcucha zapinam nad wahaczem. Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 23/2/2011, 17:55

tego sie nie smaruje. mozesz co najwyzej wyjac wyczyscic i delikatnie drobnym papierkiem sciernym wyczyscic nalot śniedzi. najlepiem myc w starym płynie hamulcowym on od razu nieco smaruje tłoczki. samym olejem nie ma co bo moze xle działac na powierzchnie metalu, i moze sie czepiac syf niepotrzebnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 23/2/2011, 18:11

mi sie wydaje ze chyba otwrte w przeciwnym kierunku niz lancuch idzie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 23/2/2011, 18:19

jak u góry zapinka to otwarta stronie po prawej stronie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 23/2/2011, 18:21

Dzięki tak myślałem, ale wolałem sie upewnić.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez barek253 » 24/2/2011, 20:59

henio jak wyciagnac te koszyczki z lozysk?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 24/2/2011, 23:25

chodzi mi nie o koszyczki tylko o te osłonki koszyczka. ja je delikatnie nożykiem podwazyłem. oczywiscie o ile masz gumowane. bo z metalowymi jest ciezej ;/ ale tez da rade. wystarczy z 1 strony zdjac dodac troche smaru załozyc z powrotem i łozysko lepiej jest chronione
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 25/2/2011, 18:19

Witam, chciałem zapytać czy tuleja dystansowa powinna wchodzić w łożysko? Tu zdjęcie oryginalnej tulei dystansowej http://wstaw.org/w/mYF/ na końcu jest taki rant o takiej samej srednicy do łożysko i nie wchodzi do środka łożyska. Czy ten rant jest potrzebny czy ja mam złe łożysko? (mimo że łożysko jest takie jak powinno być) Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 25/2/2011, 18:22

to tuleja dystansowa koła tak ? nic w łozysko nie moze wchodzic nie moze łozyska dotykac ( chyba że zewnętrznegoi pierscienia) sprawą uszczelnienia zajmuje sie simmering. masz wszystko dobrze o ile simmering ciagno przylega i uszczelnia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 25/2/2011, 18:27

henio12323 - własnie jest tak jak piszesz. Tuleja dystansowa dotyka łożyska a simmering ładnie wszystko uszczelnia.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez Damian. » 26/2/2011, 11:17

Czy w 2012 roku mozemy spodziewac sie produkcji 125,250 2t ?,jezeli wychodza z obiegu.Czytalem gdzies,ze nie oplaca im sie robic tych crossow,wiec zabraknie rowniez enduro exc 125,200 itd.?.Pytam z czystej ciekawosci ;).Szukalem po necie,ale nie moglem znalesc.
Damian.
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30

Postprzez henio12323 » 26/2/2011, 11:27

ja mysle że nie. no fakt crossówki odchodzą, ale nie nalezy zapominac że husaberg z ktmem (własciwie to jedna firma) wsadzili duzo kasy w rozwój silniczków 2T. i tak. honda nie produkowała zadnego fajnego enduraka w 2T. to samo yamaha honda i suzuki. wiec jak odejdą od cr yz rm.... to nic w swiecie enduro sie nie zmieni ;) a ktm zapewne dalej bedzie produkował sxa. a jak nawet by przestał na pewno dalej ciągnął by produkcje exc 125 i 250. bo własciwie razem z huską i husabem to jedyne sensowne i fajne i mocne 2takty. silniki są juz robione na niezłej technologii, juz norma jest zmienna mapa zapłonu itp i raczej nie porzucili by jeszcze w sumie rozwijającego sie projektu ;P a na pewno jest duuzo chętnych na takie 2T bo są tansze w zakupie niz 4T. wiec póki ludzie kupują zapewne europejczycy bedą je produkowali
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 26/2/2011, 14:26

mozesz co s wiecej o tych mapach zaplonu powiedziec
od ktorego roku 2t to maja?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr