Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
wyjaolem kolo
i czhe wybic te lozyska tylko tam jest tuleja i nie wiem jak sie za to zabrac czy bic w jedno i wybic wszystkie w jedna strone czy od srodka w to bic
jak wy to robiliscie?
zrobilem ale lozyska ku mojemu zdziwieniu cale w ziemi :/
i czhe wybic te lozyska tylko tam jest tuleja i nie wiem jak sie za to zabrac czy bic w jedno i wybic wszystkie w jedna strone czy od srodka w to bic
jak wy to robiliscie?
zrobilem ale lozyska ku mojemu zdziwieniu cale w ziemi :/
Ostatnio edytowano 23/2/2011, 17:12 przez barek253, łącznie edytowano 1 raz
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
barek, edytuj posty
przypominam, że nie piszemy jednego pod drugim
następnym razem nie będę tak wyrozumiały
przypominam, że nie piszemy jednego pod drugim
następnym razem nie będę tak wyrozumiały
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
no wow
jak długo nie wymieniane i uszczelniacze nie były najlepsze to norma. dlatego tak szybko w crossówkach padają i lepiej wg mnie wsadzac tansze łozyska. bo w kontakcie z piachem czy łozyska za 500 zł czy za 50 zł tak samo sie posypia. ja dodatkowo je rozbieram dowalam smaru i zamykam tym zabezpieczeniem na koszyczek. troche to daje wiec warto 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam krótkie pytanie o zapinkę łańcucha. Chce zapiąć łańcuch ale nie wiem w którą stronę dać tą otwartą część spinki? Czy w lewą czy w prawą. Łańcucha zapinam nad wahaczem. Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
tego sie nie smaruje. mozesz co najwyzej wyjac wyczyscic i delikatnie drobnym papierkiem sciernym wyczyscic nalot śniedzi. najlepiem myc w starym płynie hamulcowym on od razu nieco smaruje tłoczki. samym olejem nie ma co bo moze xle działac na powierzchnie metalu, i moze sie czepiac syf niepotrzebnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak u góry zapinka to otwarta stronie po prawej stronie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
chodzi mi nie o koszyczki tylko o te osłonki koszyczka. ja je delikatnie nożykiem podwazyłem. oczywiscie o ile masz gumowane. bo z metalowymi jest ciezej ;/ ale tez da rade. wystarczy z 1 strony zdjac dodac troche smaru załozyc z powrotem i łozysko lepiej jest chronione
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, chciałem zapytać czy tuleja dystansowa powinna wchodzić w łożysko? Tu zdjęcie oryginalnej tulei dystansowej http://wstaw.org/w/mYF/ na końcu jest taki rant o takiej samej srednicy do łożysko i nie wchodzi do środka łożyska. Czy ten rant jest potrzebny czy ja mam złe łożysko? (mimo że łożysko jest takie jak powinno być) Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
to tuleja dystansowa koła tak ? nic w łozysko nie moze wchodzic nie moze łozyska dotykac ( chyba że zewnętrznegoi pierscienia) sprawą uszczelnienia zajmuje sie simmering. masz wszystko dobrze o ile simmering ciagno przylega i uszczelnia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Czy w 2012 roku mozemy spodziewac sie produkcji 125,250 2t ?,jezeli wychodza z obiegu.Czytalem gdzies,ze nie oplaca im sie robic tych crossow,wiec zabraknie rowniez enduro exc 125,200 itd.?.Pytam z czystej ciekawosci
.Szukalem po necie,ale nie moglem znalesc.

- Damian.
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30
ja mysle że nie. no fakt crossówki odchodzą, ale nie nalezy zapominac że husaberg z ktmem (własciwie to jedna firma) wsadzili duzo kasy w rozwój silniczków 2T. i tak. honda nie produkowała zadnego fajnego enduraka w 2T. to samo yamaha honda i suzuki. wiec jak odejdą od cr yz rm.... to nic w swiecie enduro sie nie zmieni
a ktm zapewne dalej bedzie produkował sxa. a jak nawet by przestał na pewno dalej ciągnął by produkcje exc 125 i 250. bo własciwie razem z huską i husabem to jedyne sensowne i fajne i mocne 2takty. silniki są juz robione na niezłej technologii, juz norma jest zmienna mapa zapłonu itp i raczej nie porzucili by jeszcze w sumie rozwijającego sie projektu ;P a na pewno jest duuzo chętnych na takie 2T bo są tansze w zakupie niz 4T. wiec póki ludzie kupują zapewne europejczycy bedą je produkowali

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości