wszystko co powinien wiedzieć kupujący o cros-ie i enduro!!
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
wszystko co powinien wiedzieć kupujący o cros-ie i enduro!!
Witam .Mam pytanie odnośnie crosa czy enduro.
1.jaka różnica między cros a enduro?
2.jaki cros na poczÄ…tek...mam 28l 100kg.178wzr.
3.co powinienem wiedzieć o crosie i enduro?
4.słyszałem ,że się szybko crosy zużywają...tłoki 2 na sezon?
5.ile może spalić np.cros 500poj.?
6.jakie przebiegi kręcą crosy?
6.jaki dostęp do części i jakie ceny?
7.jaka marka najlepiej się spisuje ja jestem zwolennikiem hondy i suzuki póżniej yamaha i kawa ale to jeśli chodzi o szlifierki czy turystyki a jak jest z crosem?
Więc tak po pierwsze proszę sobie darować porady typu na początek bierz 125poj.interesuje mnie tyko 250poj. a najlepiej coś konkretnego np.450pj.125 to dziecku na komunie kupie i nie przekonywać mnie.Zamierzam poruszać się tym i po ulicy i po lekkim terenie.ma mi to palić za każdym razem i służyć latami.Oczywiście musi być zarejestrowane!!!gadkę typu "człowieku w moto się nie patrzy na spalanie"też proszę sobie darować.Może się nie patrzy ale ja patrze przerabiałem już wszystko teraz kolej na crosa.Nie znam się zupełnie na temacie cros proszę o wszystko co wam do głowy przyjdzie.Przerabiałem ostatni quady i darowałem sobie to po 3 miesiącach tragedia !!!klocki co 4 dni,paliła mi gryzli 700 35litrów w ciężkim terenie,żenada!!mam nadzieję ,że z crosem będzie inaczej.Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi
1.jaka różnica między cros a enduro?
2.jaki cros na poczÄ…tek...mam 28l 100kg.178wzr.
3.co powinienem wiedzieć o crosie i enduro?
4.słyszałem ,że się szybko crosy zużywają...tłoki 2 na sezon?
5.ile może spalić np.cros 500poj.?
6.jakie przebiegi kręcą crosy?
6.jaki dostęp do części i jakie ceny?
7.jaka marka najlepiej się spisuje ja jestem zwolennikiem hondy i suzuki póżniej yamaha i kawa ale to jeśli chodzi o szlifierki czy turystyki a jak jest z crosem?
Więc tak po pierwsze proszę sobie darować porady typu na początek bierz 125poj.interesuje mnie tyko 250poj. a najlepiej coś konkretnego np.450pj.125 to dziecku na komunie kupie i nie przekonywać mnie.Zamierzam poruszać się tym i po ulicy i po lekkim terenie.ma mi to palić za każdym razem i służyć latami.Oczywiście musi być zarejestrowane!!!gadkę typu "człowieku w moto się nie patrzy na spalanie"też proszę sobie darować.Może się nie patrzy ale ja patrze przerabiałem już wszystko teraz kolej na crosa.Nie znam się zupełnie na temacie cros proszę o wszystko co wam do głowy przyjdzie.Przerabiałem ostatni quady i darowałem sobie to po 3 miesiącach tragedia !!!klocki co 4 dni,paliła mi gryzli 700 35litrów w ciężkim terenie,żenada!!mam nadzieję ,że z crosem będzie inaczej.Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi
- ???
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 29/11/2010, 20:16
po 1 mase odpowiedzi juz istnieje na tym forum. poszukaj
ale na szybko poodpowiadam
1) cross to typowa wyczynówka bez homologacji. enduro posiada swiatła i da sie go zarejestrowac
2) nie wiem czego chcesz. jazda po torze ? jazda w terenie ? turystyka w terenie ? ostra jazda po lasach ?
3) wszystko
4) full crossy tak posiadają wysilone silniki i co 40 mth ostrej jazdy nalezało by wymienic tłoczek. czy 2 tłoki na sezon ? to zalezy jak kto jeździ. ale mysle że dla amatora 1 tłok na sezon spokojnie wystarczy. mowa o 125 i mniejszych w przypadku 250 mozna czas nieco wyciagnąć. no i mowa oczywiscie o 2T. w przypadku 4suwów tłok zmieniasz np co 120 mth czyli 3X dłuzej niz w przypadku 2T. z tym ze przy wymianie tłoka w 4T wymieniasz równiez korbe łancuszek rozrządu zawory i inne pierdoły
5) to zalezy czy w 2T czy w 4T. 2T spali koło 10-12 litrów 4T około 6 pewnie
6) jak juz napisałem wyczynowe 2T - około 40 mth wyczynowe 4T - chyba koło 120 mth.
oczywiscie nie jestem pewien czy dokładnie pytasz o crossy w sensie crossy czy crossy razem z enduro bo w takim przypadku jest róznica. enduro kręca wieksze przebiegi praktycznie połowe większe. oikoło 70 mth w przypadku 2T i koło 250 w przypadku 4T. oczywiscie zalezy od konkretnej pojemnosci i modelu bo nie ma co porównywać enduro jak yamaha DT gdzie wymieniasz 1 tłok co 3 lata a np ktm exc 125 gdzie jak duzo latasz to co sezon tłoczek musisz zmieniac
6znowu) to zalezy jakie roczniki jak kupisz crossa starszego niz 85 rok mozesz miec problemy
jednak pewnie szukasz czegos nowszego... wiec z częsciami problemu nie ma. zwłaszcza że ich tam aż tak duzo nie ma. ceny ? znam fajną stronke z wypisanymi częsciami - www.allegro.pl
7) w crossówkach i hard endurakach nie ma duzej róznicy czy to yamaha czy suzuki czy cokolwiek innego. kazdy wytrzymuje bardzo podobne przebiegi i nie ma lidera.
haha ok dobre chcesz dziecku na komunie 125 ccm kupic to dokup zestaw z trumienkÄ…
full cross w 2T w pojemnosci125 wazy niecałe 90 kg i ma czesto ponad 40 koni mocy
łatwo policzyc że na 1 kg przypada pół konia. uwierz mi na słowo że żaden gówniarz nie siądzie na takiego sprzęta i jak gdyby nigdy nic nie zacznie nim jeździc
prędzej sie zniechęci bo moto z każdego biegu rwie na koło jak chce
lekkie odkręcenie manetki gazu w terenie oznacza uślizg tylnego koła. nie znasz sie bo to widac wiec posłuchaj porady doswiadczonych
jaki motor dla ciebie ? ciezko cokolwiek doradzic żebyś jeździł latami mało paliła i jeszcze jakos fajnie szła. takie moto nie istnieją. mozesz np rozglądac sie za ktm exc 450 , yamaha WR 450, to 4T w miare mało palą około 5 litrów przy średnio spokojnej jeździe. remonty co jakies 250 mth. no i są to hard enduraki. czyli crossówki ze swiatełkami i małymi modyfikacjami na silniku typu dłuzsze biegi nieco mniejsze gaźniki. no i da sie to zarejestrowac
druga opcja to np ktm lc4 620 w wersji enduro. to juz cieższa krowa bo chyba ze 160 kg waży ale mniej pali jest słabsza (nie że słaba) no i remontów praktycznie tam sie nie robi. co kilka tyś km łancuszek i co 5-10 tyś ustawiasz zawory. wiec moto mniej obsługowe. z tym że jazda w terenie to jedynie jazda turystyczna smigając po lesie. raczej na tor nie ma co sie wybierac

1) cross to typowa wyczynówka bez homologacji. enduro posiada swiatła i da sie go zarejestrowac
2) nie wiem czego chcesz. jazda po torze ? jazda w terenie ? turystyka w terenie ? ostra jazda po lasach ?
3) wszystko

4) full crossy tak posiadają wysilone silniki i co 40 mth ostrej jazdy nalezało by wymienic tłoczek. czy 2 tłoki na sezon ? to zalezy jak kto jeździ. ale mysle że dla amatora 1 tłok na sezon spokojnie wystarczy. mowa o 125 i mniejszych w przypadku 250 mozna czas nieco wyciagnąć. no i mowa oczywiscie o 2T. w przypadku 4suwów tłok zmieniasz np co 120 mth czyli 3X dłuzej niz w przypadku 2T. z tym ze przy wymianie tłoka w 4T wymieniasz równiez korbe łancuszek rozrządu zawory i inne pierdoły
5) to zalezy czy w 2T czy w 4T. 2T spali koło 10-12 litrów 4T około 6 pewnie
6) jak juz napisałem wyczynowe 2T - około 40 mth wyczynowe 4T - chyba koło 120 mth.
oczywiscie nie jestem pewien czy dokładnie pytasz o crossy w sensie crossy czy crossy razem z enduro bo w takim przypadku jest róznica. enduro kręca wieksze przebiegi praktycznie połowe większe. oikoło 70 mth w przypadku 2T i koło 250 w przypadku 4T. oczywiscie zalezy od konkretnej pojemnosci i modelu bo nie ma co porównywać enduro jak yamaha DT gdzie wymieniasz 1 tłok co 3 lata a np ktm exc 125 gdzie jak duzo latasz to co sezon tłoczek musisz zmieniac
6znowu) to zalezy jakie roczniki jak kupisz crossa starszego niz 85 rok mozesz miec problemy


7) w crossówkach i hard endurakach nie ma duzej róznicy czy to yamaha czy suzuki czy cokolwiek innego. kazdy wytrzymuje bardzo podobne przebiegi i nie ma lidera.
haha ok dobre chcesz dziecku na komunie 125 ccm kupic to dokup zestaw z trumienkÄ…





jaki motor dla ciebie ? ciezko cokolwiek doradzic żebyś jeździł latami mało paliła i jeszcze jakos fajnie szła. takie moto nie istnieją. mozesz np rozglądac sie za ktm exc 450 , yamaha WR 450, to 4T w miare mało palą około 5 litrów przy średnio spokojnej jeździe. remonty co jakies 250 mth. no i są to hard enduraki. czyli crossówki ze swiatełkami i małymi modyfikacjami na silniku typu dłuzsze biegi nieco mniejsze gaźniki. no i da sie to zarejestrowac

druga opcja to np ktm lc4 620 w wersji enduro. to juz cieższa krowa bo chyba ze 160 kg waży ale mniej pali jest słabsza (nie że słaba) no i remontów praktycznie tam sie nie robi. co kilka tyś km łancuszek i co 5-10 tyś ustawiasz zawory. wiec moto mniej obsługowe. z tym że jazda w terenie to jedynie jazda turystyczna smigając po lesie. raczej na tor nie ma co sie wybierac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a teraz cos ode mnie
masz swoje lata i mysle troche oleju w głowie też, wiec na pojemnosc 500 w 2t zapomnij, co jedynie max moge polecic 250 w 2t bądź 450 w 4t
a teraz piszesz ze ma byc miasto i sporadycznie teren, podajesz 2 rodzaje cross enduro
to tak dla sprecyzowania cross nigdy poza teren nie wyjeżdza, nie jeździ się crossem w długie trasy
enduro jest do tras w lesie i nie tylko, sporadycznie na asfalcie, ale i tu remonty się czesto robi, baa robi się je tak czesto jak często się jeździ
według mnie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem było by supermoto ze zmiennymi kołami w teren
proponuję Suzuki DRZ 400 wersja E- enduro polepszone zawieszenie, chyba że będziesz naprawde sporadycznie wjeżdzał w teren to smialo możesz brac i wersje supermoto
yamaha xtx 660 bardzo wygodne w asfalcie i daje rade jakos w leciutkim terenie
yamaha xt 660
Husaberg FC 550 ale to już wyższa polka mocowa i trzeba bardziej dbac o motocykl a z tego co widze nie jestes za bardzo chętny do grzebania przy maszynie
Kawasaki KLR
spokojniejsze sm to jeszcze Honda FMX
KTM LC 4 620. 640 kwestia tego czy dasz sobie radÄ™ na tym
BMW G 650 X
i to chyba wszystko, kwestia tez twoich funduszy
masz swoje lata i mysle troche oleju w głowie też, wiec na pojemnosc 500 w 2t zapomnij, co jedynie max moge polecic 250 w 2t bądź 450 w 4t
a teraz piszesz ze ma byc miasto i sporadycznie teren, podajesz 2 rodzaje cross enduro
to tak dla sprecyzowania cross nigdy poza teren nie wyjeżdza, nie jeździ się crossem w długie trasy
enduro jest do tras w lesie i nie tylko, sporadycznie na asfalcie, ale i tu remonty się czesto robi, baa robi się je tak czesto jak często się jeździ
według mnie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem było by supermoto ze zmiennymi kołami w teren
proponuję Suzuki DRZ 400 wersja E- enduro polepszone zawieszenie, chyba że będziesz naprawde sporadycznie wjeżdzał w teren to smialo możesz brac i wersje supermoto
yamaha xtx 660 bardzo wygodne w asfalcie i daje rade jakos w leciutkim terenie
yamaha xt 660
Husaberg FC 550 ale to już wyższa polka mocowa i trzeba bardziej dbac o motocykl a z tego co widze nie jestes za bardzo chętny do grzebania przy maszynie
Kawasaki KLR
spokojniejsze sm to jeszcze Honda FMX
KTM LC 4 620. 640 kwestia tego czy dasz sobie radÄ™ na tym
BMW G 650 X
i to chyba wszystko, kwestia tez twoich funduszy

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Jeszcze nigdzie na żadnym forum nikt mi nie odpowiedział na pytanie w taki sposób jak wy!!!SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA TO!!!to co chciałem wiedzieć to już wiem i wychodzi na to że już nie chce crosa ale......czy można prosić o rozwinięcie tematu supermoto czy kolejny wątek muszę zakładać?Honda FMX 650 lub np.ktm640 czy yamaha xt 660 to mi się po pierwsze podoba a po drugie jest praktyczne bo uniewrsalne i teraz tak czy tu remonty są jak w normalnym moto czy znów coś innego? Mój ojciec ma zyphyra 550 od 10lat i to pali za każdym razem,i działa jak należy,i czy te supermoto też potrafią działać jak inne normalne moto?czyli zrobić np.60-100tyś.km bez remontu?Z góry dziękuję za odp. 

- ???
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 29/11/2010, 20:16
to zalezy któro supermoto. bo np ktm exc 450 tez jest w wersji SM i wtedy tak samo co 250 mth zmiana połowy silnika
ale sprzęty jak lc4 xt fmx czy DRZ remonty robisz rzadko. w wiekszosci moto tłoków sie po prostu nie wymienia. o ile moto dbane to po kilkanascie lat sie lata na 1 tłoczku. jedynie co to regulacje co 10 tyś km i wtedy pewnie tez zmiana oleju. takie sprzęty duuze przebiegi kręcą bez duzego wkładu. wiec jak cie takie moto interesuje to tylko to jest dla ciebie. o ile w niezłymstanie kupisz to Cię nigdy nie zawiedzie

ale sprzęty jak lc4 xt fmx czy DRZ remonty robisz rzadko. w wiekszosci moto tłoków sie po prostu nie wymienia. o ile moto dbane to po kilkanascie lat sie lata na 1 tłoczku. jedynie co to regulacje co 10 tyś km i wtedy pewnie tez zmiana oleju. takie sprzęty duuze przebiegi kręcą bez duzego wkładu. wiec jak cie takie moto interesuje to tylko to jest dla ciebie. o ile w niezłymstanie kupisz to Cię nigdy nie zawiedzie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale dzr lc4 to przecież chyba crosy tak?a skoro tak to myślałem że często się wymienia ,no ale rozumiem że akurat w tych nie często:)a czym one się różnią od crosów w których są częste remonty?pytam orientacyjnie bo już chyba wybr padł na supermoto
- ???
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 29/11/2010, 20:16
troche terminologii jeszcze nie rozumiesz. cross to 100% wyczynówka bez swiateł bez rejestracji czysty motor. enduro to albo wersja cross ze swiatłami (hard enduro ) albo moto które nadaje sie w teren i jest zarejestrowane posiada swiatła itp i w miare spokojny silnik. lc4 DRZ to są enduraki ale lajtowne. tzw soft enduro. oczywiscie po małych modyfikacjach mamy supermoto
ale poza kołami i często twardszym zawieszeniem nie ma róznic. swoją drogą lepiej wyjasni ci wszystko ten temat.
viewtopic.php?t=7951
masz wypisane wszystkie typy z krótkim opisem
wiec w hard enduro jak np ktm exc robisz remonty często. w dualach czyli soft enduro remonty robisz rzadko. i taki motor pasuje dla ciebie

viewtopic.php?t=7951
masz wypisane wszystkie typy z krótkim opisem

wiec w hard enduro jak np ktm exc robisz remonty często. w dualach czyli soft enduro remonty robisz rzadko. i taki motor pasuje dla ciebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
??? Ja równiez jestem zaskoczony ładem i kultura panujaca na tym forum. Byłem zarejestroweany na kilku forach i na zadnym tak nie było . WILEKI +
A co do twojego pytania wydaje mi sie ze kolezy wyzej udzileili wyczerpujÄ…cej odpowiedzi
Pozdrawiam
A co do twojego pytania wydaje mi sie ze kolezy wyzej udzileili wyczerpujÄ…cej odpowiedzi
Pozdrawiam
- kamil09
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 28/1/2011, 23:34
siemanko może i ja się troszkę wtrącę, rok temu kupiłem sobie ktm lcr 625 SM, piękna maszyna, ale moim zdaniem trochę ciężka, no i opcja z wymianą kół według mnie trochę babraniny, ale faktycznie przy tych sprzętach dużo się nie robi, może ze względu na to że nie jeździ się tyle w dircie co crossówką, a no i motor jest mniej obciążony przy większej pojemności, ale szczerze to było moje 1 moto i nie odkręcałem mu do końca nigdy
za ciężkie i za mocne jak na mnie .. pozdroo

ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
-
piceer - Świeżak
- Posty: 223
- Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37
no dokładnie... ale na asfalcie moto tez musi swoje ważyc. ja swoim katem (fakt że to jest głownie przez oponki złe) ale jak jade powyzej setki to nosi mną po całej jezdni. lekki podmuch boczny wiatru i ostro znosi. lc4 jako że jest ciezsza lepiej sie zachowuje na asfalcie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
powiem lepiej, przez to że jest cięższy jest bardziej wymagający, jako 1 moto nie radzę bo można się nauczyć głupich nawyków, widzisz ja sam zmieniłem z tego ktm na 250 4T 

ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
-
piceer - Świeżak
- Posty: 223
- Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37
ee czy ja wiem. niektórzy kupują moto pokroju lc4 na 1 moto i smigają. za cięzki to on jest w teren. ale lesne sciezki no i asfalt to dla niego żywioł. i za ciezki nie jest. z waga chyba 160 kg i tak jest duzo lzejszy niz inne motocykle szosowe
ty zmieniłes bo ganiasz w terenie :d wtedy sie zgodze na tor lc4 wjechac mozna ale jest duzo za ciezki i nie poręczny. ale na asfalt odwrotnie ktm jest lepszy niz 250 w 4T bo 250 ma niski v max i krótkie biegi i jest zbyt narwana

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
??? napisał(a):ale dzr lc4 to przecież chyba crosy tak?a skoro tak to myślałem że często się wymienia ,no ale rozumiem że akurat w tych nie często:)a czym one się różnią od crosów w których są częste remonty?pytam orientacyjnie bo już chyba wybr padł na supermoto
po 1 te maszyny różnią się budową silnika, konstrukcją, wagą i charakterystyką pracy
crossy to nic innego jak mały silnik, duza moc i niska waga, a jak wiadomo coś co pracuje non stop na wysokich obrotach szybko się zurzywa
enduro są różne wersje tak jak napisał Henio wersje hard to nic innego jak cross ze swiatłami
inne wersje to soft cross który jest zdławiony- mniejsza moc z tego samego silnika, cięższe są i mają gorsze zawieszenie
drz i lc4 to są albo sm albo enduro wersja soft. są cieższe, w lekki teren idealne ale na tor motocrossowy za ciężkie, jezeli dbane maszyny to mozna nimi jeździc latami, niestety jak ktoś wsiada aby jeżdzic i ma w dópie reguły i zasady wynikające z serwisowania maszyny, to pozniej tak jest że ludzie wypisują głupoty jaka to dana marka jest beznadziejna
co do sm to maszyny szosowo turystyczne w wypadku lc4 640 szeroka kanapa i tak dalej
smr typowe supermoto, bardziej ostrzejszy silnik, inna praca, inne zawieszenie
taka xt bądź inne które podałem są spokojniejsze, mozna smialo opanowac jezeli ma sie olej w głowie i przyjemnie się nimi jeździ
ogólnie supermoto oczywiscie że się nadaje na leśne sciezki, jakies tam górki, pola i łąki ale nic poza tym, poniżej dowód
http://www.youtube.com/watch?v=HzYgoBERky4 lc4
http://www.youtube.com/watch?v=3pgct-g7 ... re=related lc4
http://www.youtube.com/watch?v=rDeu5uu9bhA&feature=fvw drz
a dla porównania zobacz jak się jeździ na crossie
http://www.youtube.com/watch?v=zNPGNXIedXg cr 250 widziane i jeżdzone okiem amatora ;d taich rzeczy na powyzszych motorach nie zrobisz
i jeszcze kwestia supermoto
http://www.youtube.com/watch?v=5J3m5278 ... re=related xt 660 wersja R
http://www.youtube.com/watch?v=tNGq5bNj ... re=related xt 660
ooo znalazlem cos zajebistego
http://www.youtube.com/watch?v=Mxogecgw ... re=related tu masz wszystko pieknie ladnie ;d 3 w 1

-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Tu masz filmik na którym gość pokazuje co można wycisnąć z LC4.
http://www.youtube.com/watch?v=2_E9ABvO ... er&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=2_E9ABvO ... er&list=UL
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
mam taką samą do kupienia co o tym myślicie?
i ile to przejeżdzi?
http://moto.allegro.pl/ladna-i-zadbana- ... 98788.html
i ile to przejeżdzi?
http://moto.allegro.pl/ladna-i-zadbana- ... 98788.html
- ???
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 29/11/2010, 20:16
ile przejeździ ? moze tydzien moze rok ;D zalezy co sie trafiło. generalnie jak masz moto na asfalt i chcesz na prawde rzadko i lekko w terenie pojeździc mozna sie pobawic w to. ale jako jedyne moto w teren gdzie chcesz często i ostro poganiac to odpada. ramy pękają silniki wybuchają. chinol i co tu duzo mówic
jakosci to nie ma żadnej.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Koleś by pozdrapywał te naklejki hondy. Nie dość, że zielone jak kawasaki, to jeszcze psuje renomę firmie
Omijaj to z daleka, moto 2 lata wyglÄ…da jak zakatowany szrotex z przed 20 lat jak dla mnie... tyle co plastiki ujdÄ…..

Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
hahah xd moja babcia ma na rowerze firmy romet naklejke KTM i raczej do ktma daleko mu xd tak samo jak ten moto ;P do hondy mu brakuje lat xD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości