Zobacz wÄ…tek - [dead] Kawasaki gpz 500
NAS Analytics TAG

[dead] Kawasaki gpz 500

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[dead] Kawasaki gpz 500

Postprzez rossavu » 8/2/2011, 19:45

Sytuacja wygladala tak:
Dolewam nowe paliwo, odpalam moto, zagrzewam, powolutku 3km aby oswoic sie z moto po zimowej przerwie... Postanowilem cos poszalec, smigam sobie w miare ostro po okolicy, 150km/h... Rozpedzam sie i nagle... Moto zaczlo gasnac, zatrzymalem sie - lipa, nie chce odpalic... 3 km pchania do znajomego, tam podpialem pod prostownik (rozladowalem aku gdy chcialem odpalic) - moto kreci ale nie odpala + podczas krecenia bylo slychac glosne strzelenie w silniku...

Jakies pomysly?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51


Postprzez PrimoGhost » 8/2/2011, 20:51

http://www.youtube.com/watch?v=Fpy8fj_H ... re=related

Może przytrafiło mu się coś takiego? Olej na pewno miałeś?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957


Postprzez rossavu » 8/2/2011, 23:38

PrimoGhost napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=Fpy8fj_HLII&feature=related

Może przytrafiło mu się coś takiego? Olej na pewno miałeś?


No wlasnie balem sie o panewki, cos tam w silniku stukalo ale znajomi mowili, ze "ten typ tak ma". Olej byl powyzej stanu, na kole jechalem moze 10m (3 min wczesniej).
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez RUTRA.RD » 9/2/2011, 10:11

a kiedy ostatnio co kolwiek regulowałeś przy nim ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez rossavu » 9/2/2011, 12:40

Nowy problem:
Wbijam pierwszy bieg, naciskam sprzeglo i... tylne kolo dalej zablokowane. Rozrzad sie przestawil? Da sie to uratowac?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Przemo_rene » 9/2/2011, 14:37

moto zaprowadź do garazu i rozbiórka góry silnika a jak tam bedzie dobrze ustawione to od dołu (miska olejowa) i tam panewy trzeba oblookać i kolor oleju. A to ze miałes oleju ponad stan to nie przypadkiem benzyna w oleju? Jednemu takiego ER5 już rozbiałem co jeździł z benzyną w oleju i panewy siadły bo testował na takim oleju Vmax...później nawet silnika nie szło odpalić ani zakręcić wałem przy wyciągnietych świecach:D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rossavu » 9/2/2011, 16:09

Po przepchnieciu moto "odblokowalo" sie - ucieszony, ze to nic powaznego postanowilem pojezdzic - moto jak nowe, super sie smigalo... Niestety po 10km na postoju zauwazylem... Mleko w wizjerze - to juz chyba koniec mojego moto. Biore sie teraz za spuszczanie oleju i sprawdze pompe wodna - jesli to nie ona to zostaje mi tylko strzal z korby.

Dzieks wszystkim za odp.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Przemo_rene » 9/2/2011, 16:18

Mleka NA wizjerze, czy cały olej zrobił sie mlekiem? Bo sam wizjer lubi zaparować w tych temperaturach - ja do 10 stopni na dworze to nawet po średniej trasce potrafiłem mieć zaparowany wizjer na białawo - to była woda z powietrza bo po rozgrzaniu mocno na postoju wizjer przybierał normalny kolor. Tak miałem w starej kawie -może też tak masz a padło coś innego? -


ps. powodzenia i może nie jest tak źle
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rossavu » 9/2/2011, 16:23

Niestety... Mleko w oleju... Robie sobie na razie przerwe z motocyklami - w kawie mialem zamrozona kase na nowe moto... A branie 10 tys zl kredytu jakos nie wchodzi w gre...

Moze ktos chce kupic jakies czesci?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Przemo_rene » 9/2/2011, 16:28

ej ale sprawdziłes czy to pompa czy głowica? Pożycz manometr i zrób pomiar ciśnienia na garach - wyjdzie gdzie przepuszcza. JEzeli to głowica oczywiscie. Pompe też można obejrzeć czy nie puściła. Nic nie sprzedawaj jeszcze!!!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rossavu » 9/2/2011, 16:30

Wlasnie siedze w garazu i biore sie za spuszczenie oleju i odkrecenie pompy
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Przemo_rene » 9/2/2011, 16:38

sądząc po tak agresywnym "zatrzymaniu" motocykla i "odblokowaniu" to albo rozwaliło pompe i ona zblokowała na chwile albo przytarło silnik takim olejem. Uszczelka od głowicy tak szybko w minute nie pada.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rossavu » 9/2/2011, 16:57

po spuszczeniu oleju mam od razu odkrecac pompe?

edit;
spuscilem plyn ale nie moge odpiac pokrywy od pompy...
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Przemo_rene » 10/2/2011, 09:31

lekko młotkiem gumowym - nic na siłe - jeżeli oczywiście wszystkie śruby z niej odkręciłeś i nigdzie wiecej nie trzyma
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rossavu » 10/2/2011, 10:10

No to tak - spuscilem olej, po przelaniu do drugiego pojemnika i zostawieniu ok 300ml zauwazylem wode/plyn chlodniczy w oleju.

Jest jeszcze nadzieja, ze to skroplona woda w misce olejowej (olej mialem po zimie wymieniac) czy jedna uszczelka/pompa? Mechanik dzis przyjezdza i bedzie patrzyl na pompe... Na razie zadnego pieca na allegro nie ma - a czesci do tego moto sa w smiesznych cenach.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Przemo_rene » 10/2/2011, 11:23

a tak poza tematem ale może jednak - a koło magnesowe masz od nowego modelu czy starego? Bo może ono zgruchotało...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez rossavu » 10/2/2011, 13:00

Rocznik 95 - nie mam informacji czy bylo wymieniane.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê