Jincheng Knight !Problem!
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jincheng Knight !Problem!
Witam wszystkich. Mam problem Z Motorkiem Jincheng Knight, (silnik jest ten sam co w chińskim Kingway Łoś 50 ), Mianowicie, Ma iskre, Jednak czasami ma problem z odpalaniem, A jak już odpali, to zawsze jak się rozpędze, i zwalniam (mam wciśniete sprzęgło, a on jest na trzecim biegu), to nagle jak by przestawało dopływać paliwo po prostu, gaśnie, nie zaleznie od tego ile bym dodawał gazu... i po takiej akcji, można go odpalić, dopiero następnego dnia, Nie wiem co się dzieje, Prosze o pomoc !, czy jest ton wina gażnika, może jest brudny, albo żle wyregulowany, Prosze o pomoc!
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
aa, No, Mój co prawda nie gasł, jak jeszcze chodził normalnie, , ale jak stoi prosto to też nie moge go odpalić.. KTOŚ POMOŻE ?
Nie piszemy dużymi literami ponieważ to traktowane na forum jest jako krzyk.
Przeczytaj proszę regulamin.
Nie chce Ci dawać ostrzeżeń ale trzymaj się zasad.
senekkorzenna
Nie piszemy dużymi literami ponieważ to traktowane na forum jest jako krzyk.
Przeczytaj proszę regulamin.
Nie chce Ci dawać ostrzeżeń ale trzymaj się zasad.
senekkorzenna
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
Jak na mój gust to mieszanka, jak miałem złą mieszanke to musiałem go dokręcać do końca na każdym biegu, żeby przyspieszyl a ne przymulił.
Podnieś iglice o jeden ząbek, możliwe, że wystarczy:)
Senek, Ty mi się dopisałeś? Sorry, że napisałem to samo, ale pisałem na telefonie i speed nie ten co na pc, a to tylko 2min:)
Podnieś iglice o jeden ząbek, możliwe, że wystarczy:)
Senek, Ty mi się dopisałeś? Sorry, że napisałem to samo, ale pisałem na telefonie i speed nie ten co na pc, a to tylko 2min:)
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Wyczyściłem, dokładnie gaźnik jak i wszystko co może mieć związek z paliwem, I zdązyłem wszystko złożyć do takiego stanu że powinienn odpalić, a on nagle stracił iskre .. : ( a jeszcze przed rozłożeniem ją miał.. Co mam sprawdzic ? Bo kompletnie nie wiem, co sie stało z ta iskrą .. : (
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
Znalazłem przyczynę braku iskry, którą był, kabelek w manetce, który przyciołem, kdy manetkę zkręcałem, no ale niestety.. zapalił z pierwszego kopa, ale od razu dostał takich obrotów, że same się zaczeły odkręcać podnóżki.... Myślę że jak czyśćiłem gaźnik to go rozregulowałem, wiem jak się go reguluje, tak mniej więcej, ale do tej pory nie robiłem tego na takim motorze.. Czy można go wyregulować podczas gdy motor jest zgaszony ?
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
Jeśli chodzi o kabel w manetce gazu, to w moim motorku, jest taki "wihajsterek", który, tak jakby odcina zaplon, czyli, musi być na pozycji "1", żeby go uruchomić, a jak przełącze na "0", to zgaśnie.. : )
Jeśli chodzi o wysokie obroty, to jestem wręcz pewien że to wina linik, tak jak mówisz.. Bo: jak rozkręcałem gaźnik to myślełem że wykręcam linke od gazu, nie znałem sie na tyle, że ten czerwony wałek to przepustnica, a ta igła to iglica... Dziadek mi podpowiedział :X... żeby włożyć przepustnice głębiej.. bo strasznie ciężko tam wchodziła... i jakoś mi sie udało.. ale manetka.. ma problem z odbijaniem,,.. i sama dodaje gazu, i gaśnie..czasami.. trzeba dodać gazu... pozatym strasznie kopci, czasami strzela, więc myśle że trzeba jeszcze podregulowac gaźnik... sam mam z tym problem, bo wiedzę tylko jedną srubę, od obrotów ale jak tylko nią poruszę to od razu gaśnie... Jeszcze żeby głebiej wejsć w temat, to niepotrzebnie rozbierałem gźnik, bo wystarczyło wymieńić, wężyk który prowadzi paliwo ze zbiornika do gaźnika.. i to zrobiółem, a dodatkowo założyłem filtrt paliwa.. bo go nie miał... I jeszcze mam pytanie, jak go rozbierałem, to rozwaliłem, minimalnie uszczelkę która jest pomiędzy krućcem ssącym, a gaźnikiem, więc może brać lewe powietrze...ale czy to może być winą tych objawów co opisałem? : )
Jeśli chodzi o wysokie obroty, to jestem wręcz pewien że to wina linik, tak jak mówisz.. Bo: jak rozkręcałem gaźnik to myślełem że wykręcam linke od gazu, nie znałem sie na tyle, że ten czerwony wałek to przepustnica, a ta igła to iglica... Dziadek mi podpowiedział :X... żeby włożyć przepustnice głębiej.. bo strasznie ciężko tam wchodziła... i jakoś mi sie udało.. ale manetka.. ma problem z odbijaniem,,.. i sama dodaje gazu, i gaśnie..czasami.. trzeba dodać gazu... pozatym strasznie kopci, czasami strzela, więc myśle że trzeba jeszcze podregulowac gaźnik... sam mam z tym problem, bo wiedzę tylko jedną srubę, od obrotów ale jak tylko nią poruszę to od razu gaśnie... Jeszcze żeby głebiej wejsć w temat, to niepotrzebnie rozbierałem gźnik, bo wystarczyło wymieńić, wężyk który prowadzi paliwo ze zbiornika do gaźnika.. i to zrobiółem, a dodatkowo założyłem filtrt paliwa.. bo go nie miał... I jeszcze mam pytanie, jak go rozbierałem, to rozwaliłem, minimalnie uszczelkę która jest pomiędzy krućcem ssącym, a gaźnikiem, więc może brać lewe powietrze...ale czy to może być winą tych objawów co opisałem? : )
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
wiem, o tym, poprubuje jeszcze z tą przepustnicą... a jak nie to będe, musiał faktycznie iść do kogoś kto sie na tym zna. : ) tylko jeszcze.. ile ona tak mniej więcej powinna tam wejść.. ? ; D i czy można ją czymś posmrować żeby lepiej chodziła ???? : )
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
powinna wejsc cała do konca. niczym sie jej nie smaruje. po prostu wsadzasz jątam i ma gładko bez zadnych oporów chodzic góra dół. i niczym sie nie smaruje. jak posmarujesz moze sie do niej syf kleic i wtedy zacznie ciezko chodzic sprawdz czy dobra stroną wkładasz ją i czy na pewno masz wszystko czyste
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
włożyłem przepustnice, chyba dobrze, bo manetka odbija bez żadnego problemu. ale tu sie rodzi kolejny problem... Pali normalnie.. ale tylko na ssaniu, i jak mu dodaje gazu, to on gaśnie,a jak już jedzie, i mu dodaje gazu.. to on poprostu, zamiast gazu, to jak by go tracił.... Czego to może być wina ? gaźnika czy tej uszczelki rozwalonej ktora jest pomiędzy krućcem a gaźnikiem ???? : (
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
zmieniłem uszczelkę, znaczy dorobiłem.. i teraz mechanicznie jest ikła.. ALe ja już po prostu nie wiem.. ten motor, przez popszedniego właściciela był robiony na tzw. "sztuke"... i nie wiem co mu teraz strzeliło.. Bo nagle przestały działas światła.. tzn, przednie wogóle nic,a ztylnim jest zagadka Bo : Działa stop, jak wcisnę trąbke, to zaświeca się pozycyjne, a jak włącze kierunkowskaz,, to cała tylnia lampa zaczyna migać... : (((( Prosze o pomoc !!
- alan481
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość