Zobacz wÄ…tek - Jincheng Knight !Problem!
NAS Analytics TAG

Jincheng Knight !Problem!

i inne małe pojemności
_________

Postprzez alan481 » 8/2/2011, 20:32

w którym miejscu dokładnie tego szukać ?
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36


Postprzez alan481 » 9/2/2011, 08:40

Znalazłem przyczynę braku iskry, którą był, kabelek w manetce, który przyciołem, kdy manetkę zkręcałem, no ale niestety.. zapalił z pierwszego kopa, ale od razu dostał takich obrotów, że same się zaczeły odkręcać podnóżki.... Myślę że jak czyśćiłem gaźnik to go rozregulowałem, wiem jak się go reguluje, tak mniej więcej, ale do tej pory nie robiłem tego na takim motorze.. Czy można go wyregulować podczas gdy motor jest zgaszony ?
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36


Postprzez magik2208 » 9/2/2011, 13:20

No weż serwisówke i bedziesz miał coś w stylu 2-3 obroty, ustaw ileś i później do perfect ustawisz:D teraz jak na luzie sie kreci wysoko to na mój gust za dużo powietrza więc zakręc troche dla próby:)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez alan481 » 9/2/2011, 20:57

Jeśli chodzi o kabel w manetce gazu, to w moim motorku, jest taki "wihajsterek", który, tak jakby odcina zaplon, czyli, musi być na pozycji "1", żeby go uruchomić, a jak przełącze na "0", to zgaśnie.. : )
Jeśli chodzi o wysokie obroty, to jestem wręcz pewien że to wina linik, tak jak mówisz.. Bo: jak rozkręcałem gaźnik to myślełem że wykręcam linke od gazu, nie znałem sie na tyle, że ten czerwony wałek to przepustnica, a ta igła to iglica... Dziadek mi podpowiedział :X... żeby włożyć przepustnice głębiej.. bo strasznie ciężko tam wchodziła... i jakoś mi sie udało.. ale manetka.. ma problem z odbijaniem,,.. i sama dodaje gazu, i gaśnie..czasami.. trzeba dodać gazu... pozatym strasznie kopci, czasami strzela, więc myśle że trzeba jeszcze podregulowac gaźnik... sam mam z tym problem, bo wiedzę tylko jedną srubę, od obrotów ale jak tylko nią poruszę to od razu gaśnie... Jeszcze żeby głebiej wejsć w temat, to niepotrzebnie rozbierałem gźnik, bo wystarczyło wymieńić, wężyk który prowadzi paliwo ze zbiornika do gaźnika.. i to zrobiółem, a dodatkowo założyłem filtrt paliwa.. bo go nie miał... I jeszcze mam pytanie, jak go rozbierałem, to rozwaliłem, minimalnie uszczelkę która jest pomiędzy krućcem ssącym, a gaźnikiem, więc może brać lewe powietrze...ale czy to może być winą tych objawów co opisałem? : )
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez alan481 » 10/2/2011, 17:22

wiem, o tym, poprubuje jeszcze z tą przepustnicą... a jak nie to będe, musiał faktycznie iść do kogoś kto sie na tym zna. : ) tylko jeszcze.. ile ona tak mniej więcej powinna tam wejść.. ? ; D i czy można ją czymś posmrować żeby lepiej chodziła ???? : )
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 21:35

powinna wejsc cała do konca. niczym sie jej nie smaruje. po prostu wsadzasz jątam i ma gładko bez zadnych oporów chodzic góra dół. i niczym sie nie smaruje. jak posmarujesz moze sie do niej syf kleic i wtedy zacznie ciezko chodzic :) sprawdz czy dobra stroną wkładasz ją i czy na pewno masz wszystko czyste
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez alan481 » 12/2/2011, 11:53

włożyłem przepustnice, chyba dobrze, bo manetka odbija bez żadnego problemu. ale tu sie rodzi kolejny problem... Pali normalnie.. ale tylko na ssaniu, i jak mu dodaje gazu, to on gaśnie,a jak już jedzie, i mu dodaje gazu.. to on poprostu, zamiast gazu, to jak by go tracił.... Czego to może być wina ? gaźnika czy tej uszczelki rozwalonej ktora jest pomiędzy krućcem a gaźnikiem ???? : (
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez alan481 » 12/2/2011, 12:02

ta guma, !plastk jest cały. jak można ją nprawić ???
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez alan481 » 12/2/2011, 12:08

zmieniłem uszczelkę, znaczy dorobiłem.. i teraz mechanicznie jest ikła.. ALe ja już po prostu nie wiem.. ten motor, przez popszedniego właściciela był robiony na tzw. "sztuke"... i nie wiem co mu teraz strzeliło.. Bo nagle przestały działas światła.. tzn, przednie wogóle nic,a ztylnim jest zagadka Bo : Działa stop, jak wcisnę trąbke, to zaświeca się pozycyjne, a jak włącze kierunkowskaz,, to cała tylnia lampa zaczyna migać... : (((( Prosze o pomoc !!
alan481
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7/2/2011, 21:36

Postprzez alshay » 25/7/2011, 21:30

ja tez mam pytanko gdzie sa blokady w knighcie kupilem go z 2 mies. temu i niewiem a mam jeszcze problem z gaznikiem plywak nieodbija i bezyna nie leci do gaznika nwm co mu jest prosze o pomoc
alshay
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/7/2011, 21:20

Postprzez tomera » 26/7/2011, 07:20

rozbierz gaznik bo pewnie stal dluzej bez paliwa i pojawił sie nalot :D
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê