Korbowód VINI
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Korbowód VINI
Witam. Chciałbym się zapytać czy korbowody firmy VINI są dobre, co o nich uważacie? Nie moge nigdzie znaleźć opiń na ich temat.
Tutaj macie link do korbowodu który mnie interesuje:
http://moto.allegro.pl/korbowod-aprilia ... 79516.html
Licze na szybką odpowiedź.
Dziękuje i Pozdrawiam.
Tutaj macie link do korbowodu który mnie interesuje:
http://moto.allegro.pl/korbowod-aprilia ... 79516.html
Licze na szybką odpowiedź.
Dziękuje i Pozdrawiam.
- Inigram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/2/2011, 17:18
nie znam, 1 raz widze firme, nie jest do crossów ale fajne ma pudełeczko ;d
poczytaj w google moze cos o tym pisza gdzie indziej
Bo to nie ma być korbowód do crossa tylko do enduracza a konkretnie Aprilia Pegaso 125.
A w google nic nie ma na temat tych korbowodów, jak by było to bym do was nie pisał

- Inigram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/2/2011, 17:18
hm motorek ani nie wysilony ani nie ma takich obciązen byc moze nie było by źle?
a jak sie mają odpowiedniki z innej firmy? cenowo itp?
Motorek kupiłem ze stukotem w silniku, stukot powoduje luz na korbie. Także nie wiem jak był traktowany, ale u mnie będzie miał dobrze hehe

A odpowiedniki myśle że cenowo około 250-300zł
- Inigram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/2/2011, 17:18
no to tak co Cie czeka
od razu wymieniaj łożyska na wale korbowym i korbę,
a korbowód hmm no nic na jego temat nie powiem bo nie znam firmy ale ma fajne pudełeczko
http://moto.allegro.pl/korbowod-aprilia ... 37006.html
niby 50zl droższy
no trudno mi jest powiedziec cokolwiek ale te 200zł za korbowód to chyba nie jest aż tak źle, ani tanie ani drogie
ja bym chyba zamówił
http://www.scooterworld.pl/index.php?op ... =0&limit=5 tu masz info o tej firmie, nie wiem czy to prawda czy nie ale warto przeczytac
od razu wymieniaj łożyska na wale korbowym i korbę,
a korbowód hmm no nic na jego temat nie powiem bo nie znam firmy ale ma fajne pudełeczko

http://moto.allegro.pl/korbowod-aprilia ... 37006.html
niby 50zl droższy
no trudno mi jest powiedziec cokolwiek ale te 200zł za korbowód to chyba nie jest aż tak źle, ani tanie ani drogie
ja bym chyba zamówił
http://www.scooterworld.pl/index.php?op ... =0&limit=5 tu masz info o tej firmie, nie wiem czy to prawda czy nie ale warto przeczytac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Wiadomo że każdy będzie chwalić korbowody własnej firmy, jestem tylko ciekaw czy rzeczywiście są tak dobre jak jest to napisane na tej stronie.
A ten korbowód co dałeś mi do niego link to nie wiadomo co to nawet za firma
ale wiadomo zawsze można zadzwonić i się zapytac
Apropo żeby nie robić drugiego tematu.
Wiecie co to może być że motor (Pegaso 125) gaśnie na wolnych obrotach? Obroty będą mu się zmniejszały tak powoli aż w końcu zgaśnie, a jak już będzie gasł i dam trochę gazu to zdławi się ale obroty się zwiększą.
A ten korbowód co dałeś mi do niego link to nie wiadomo co to nawet za firma


Apropo żeby nie robić drugiego tematu.
Wiecie co to może być że motor (Pegaso 125) gaśnie na wolnych obrotach? Obroty będą mu się zmniejszały tak powoli aż w końcu zgaśnie, a jak już będzie gasł i dam trochę gazu to zdławi się ale obroty się zwiększą.
- Inigram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/2/2011, 17:18
albo gaźnik do przeczyszczenia i regulacji, albo filtr powietrza do czyszczenia
ale gaźnie tylko jak jest zimny czy po ostrej jeździe nagle gaśnie??
ale gaźnie tylko jak jest zimny czy po ostrej jeździe nagle gaśnie??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
rozumiem że gaśnie tylko jak wchodzi na krytyczne obroty, jeżeli jednak gaśnie w trakcie jaZDY, GARZEJE SIE TO ZNACZY NIC INEGO JAK PUCHNIECIE TŁOka
ale jeśli tylko pod czas krytycznie niskich obrotów biegu jałowego to wystarczy podkrecenie gaźnika, ale ja bym od razu przeczyscil go i filtr powietrza przeczyscil
po tym skladasz gaźnik, odpalasz sprzecik, on się nagrzewa i dopiero na cieplym silniku ustawiasz bieg jałowy, tzn obroty
śrubka ze sprężynką prawdopodobnie
ale jeśli tylko pod czas krytycznie niskich obrotów biegu jałowego to wystarczy podkrecenie gaźnika, ale ja bym od razu przeczyscil go i filtr powietrza przeczyscil

po tym skladasz gaźnik, odpalasz sprzecik, on się nagrzewa i dopiero na cieplym silniku ustawiasz bieg jałowy, tzn obroty

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Źle mnie zrozumiales, gasnie mi tylko wtedy jak stoje, na biegu czy to na luzie i na niskich obrotach jakies 1200 i zaczyna powoli spadac. A gażnik wyczyszcze w najbliższym czasie bo najpierw silnik trzeba zrobic
Aha i jeszcze takie pytanie, ile leje się oleju do skrzyni? I jaki olej najlepiej?

Aha i jeszcze takie pytanie, ile leje się oleju do skrzyni? I jaki olej najlepiej?
- Inigram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/2/2011, 17:18
Ile oleju to ci powino na obudowie silnika pisać.
Olej może być np. MOTUL TRANSOIL do 2T. Lub jakiś odpowiednik do moto 2T.
Zanim zamówisz części lepiej rozbież ten silnik i zobacz czy jeszcze coś ci nie będzie potrzebne bo potem będziesz po kilka razy za przesyłkę płacił.
I pamiętaj, że jak będziesz miał już korbowód to musisz jakiś zakład znaleźć który wymienia korbowody i wyważa.
Nie zapomnij też o komplecie uszczelek
Olej może być np. MOTUL TRANSOIL do 2T. Lub jakiś odpowiednik do moto 2T.
Zanim zamówisz części lepiej rozbież ten silnik i zobacz czy jeszcze coś ci nie będzie potrzebne bo potem będziesz po kilka razy za przesyłkę płacił.
I pamiętaj, że jak będziesz miał już korbowód to musisz jakiś zakład znaleźć który wymienia korbowody i wyważa.
Nie zapomnij też o komplecie uszczelek
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
Inigram napisał(a):Źle mnie zrozumiales, gasnie mi tylko wtedy jak stoje, na biegu czy to na luzie i na niskich obrotach jakies 1200 i zaczyna powoli spadac. A gażnik wyczyszcze w najbliższym czasie bo najpierw silnik trzeba zrobic
Aha i jeszcze takie pytanie, ile leje się oleju do skrzyni? I jaki olej najlepiej?
dobrze zrozumiałem, źle napisałem i jakies głupoty powypisywałem
jeżeli motor gaśnie to prawdopodobnie gaźnik, jezeli jednak będziesz miał problemy z ustawieniem tego radził bym sprawdzic tłoka, słaba kompresja, tłok na wyczerpaniu również tak się zachowuje
przeczysc jeszcze gaźnik i filtr powietrza
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości