Przesiadka z cbf500 na cbf 600 czy może na z750?
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Przesiadka z cbf500 na cbf 600 czy może na z750?
Witam wszystkich.. Po udanym zakupie i nauce jazdy na cbf 500a, czas przyszedł na wymianę moto, by ruszyć w długie trasy.. CBF 500a pięknie służyła i nawet nadawała się na wypady - najdłuższy prawie 700km:) odczuć można było jednak że to 499cm.. Przy pełnym załadunku, "plecaczku", motorek jechał ale.. Idzie nowy sezon a mnie kusi zmiana.. Pomóżcie!! Czy zmiana na cbf600 to dobry pomysł, czy wymienić na moto innej stajni np. z750? Podoba mi się styl naked, stąd pytan o CBF w wersji N.. Czy może pokusić się o wersję S... szczerze powiedziawszy do dobra szyba akcesoryjna wystarczyła na wypady na CBF 500, stąd liczę że na 600 wielkiej różnicy by to nie robiło. Piszcie swoje opinie.. Czy może zwrócić uwagę na jakieś jeszcze inne modele.. Oczywiście w grę wchodzi ABS (uratował mnie z opresji i ufam temu z Hondy).. Cena do 25 000..Czy nie szaleć i grzecznie poczekać np na nowego Crossrunnera?
- Rebo2
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
- Lokalizacja: Jarosław
Bierz Z750. Jest tez w wersji S ale to starszy model no i N jest ładniejsza . Jeździłem tym nowszym modelem i bardzo mi się podobał/a.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Cb500 ma 60 koni jakas wielak to roznica nie jest.
Ja sie przesiadlem z ER5 na 636 106 koni na tylnym kole
Ja sie przesiadlem z ER5 na 636 106 koni na tylnym kole
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
bosman78 napisał(a):A ja bym się zastanowił nad CBF zwróć uwage iż 600 ma 78 KM to sporo więcej niż 500, która jak się nie mylę ma chyba 57 ?
Tak dokładnie 58KM:).. Dlatego wspomniałem o CBF 600n.. Motocykl praktycznie identyczny, oprócz silnika i hamulców na dwóch tarczach, ramy aluminiowej i mały drobiazgów
- Rebo2
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
- Lokalizacja: Jarosław
Ja mam CBF 600 i po spokojnym przemyśleniu stwierdzam, że mi wystarczy... Oczywiście jak był by 1000 to też by wystarczył bo chyma nie ma takiej mocy kiedy można śmiało powiedzieć dość trzeba to na spokojnie skalkulować - koszty wytrzymałość, ekspolatacja.....
PS. Jeśli faktycznie uważasz, że to za mało zawsze możesz wybrać Horneta silnik 600 a moc większa niż CBF
PS. Jeśli faktycznie uważasz, że to za mało zawsze możesz wybrać Horneta silnik 600 a moc większa niż CBF
Honda CBF 600 NA
-
bosman78 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 30/11/2010, 18:04
- Lokalizacja: Wawa
Z750 jest ładniejszy o cbf,niestety taka jest prawda ale o gustach się nie dyskutuje,ciężki wybór znam to autopsji do dziś nie wiem na co zmienić więc postanowiłem zostawić na jeszcze jeden sezon.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Powiem ze swojej praktyki że 600+kufer pełny+pasażer w trasę dużo spali i trzeba biegami machać,jeżeli chodzi o ekonomie to lipa.
Może popatrz na vfr-ki dobry sprzęt waga dość duża bo 245 kg ale to zależy co kto lubi,system hamulcowy dual CBS to naprawdę potrafi wyhamować.
Piszesz żeby był abs, ja bym raczej na elektronikę nie liczył,licz na siebie i swoje umiejętności,pewnie żeby nie nakazy z góry to by nie montowali tego ustrojstwa.
Może popatrz na vfr-ki dobry sprzęt waga dość duża bo 245 kg ale to zależy co kto lubi,system hamulcowy dual CBS to naprawdę potrafi wyhamować.
Piszesz żeby był abs, ja bym raczej na elektronikę nie liczył,licz na siebie i swoje umiejętności,pewnie żeby nie nakazy z góry to by nie montowali tego ustrojstwa.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
mrówa napisał(a):Powiem ze swojej praktyki że 600+kufer pełny+pasażer w trasę dużo spali i trzeba biegami machać,jeżeli chodzi o ekonomie to lipa.
Może popatrz na vfr-ki dobry sprzęt waga dość duża bo 245 kg ale to zależy co kto lubi,system hamulcowy dual CBS to naprawdę potrafi wyhamować.
Piszesz żeby był abs, ja bym raczej na elektronikę nie liczył,licz na siebie i swoje umiejętności,pewnie żeby nie nakazy z góry to by nie montowali tego ustrojstwa.
Wspominam o ABS, dla większego komfortu psychicznego:) Zwłaszcza gdy dopada na trasie deszcz lub słynne łatanie dziur w PL
- Rebo2
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
- Lokalizacja: Jarosław
Rebo2 zastanów się dobrze jakie moto chcesz i do czego ci potrzebne,wiem że raz się chce to raz co innego niestety ja też tak chyba mam,porostu trzeba się zakochać w konkretnym moto kupuj to co ci się podoba.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Rebo2 napisał(a):A co powiecie mi o Honde Deauville 700? Ludzie Sobie go chwalą za komfort, ale mułowaty jest trochę.. Czy szaleć i kupować RT1200;p
RT1200 - Miałem okazję tym jeździć i powiem że to wspaniały moto turystyczny, komfort, prowadzenie i praca silnika to wyższa klasa.
Pozdrawiam
YZF R1
-
MisieqR1 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 22/1/2011, 10:50
- Lokalizacja: Polska/Europa/Åšwiat
a może pojedź na jazdę próbną, jak nie takim samym to czymś podobnym, przecież w ciemno i tak nikt nie kupuje, co byśmy tu nie napisali i tak decyzję podejmujesz sam
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości