[biblioteka] Odbudowa motocykla sportowego - tanio...
Posty: 67
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[biblioteka] Odbudowa motocykla sportowego - tanio...
Dyskusja na temat: Odbudowa motocykla sportowego - tanio i skutecznie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Odbudowa motocykla sportowego - tanio i skutecznie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Odbudowa motocykla sportowego - tanio i skutecznie
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Typowo polskie: zdolność do podpicowania wszystkiego
. Ale w gruncie rzeczy gdyby w taki sposób odbudowywano i podpicowywano motocykle, bez spawania, klejenia i łatania to wszystkim motocyklistom żyło by się przede wszystkim bezpieczniej i naturalnie przyjemniej
.
<br><hr>Marco Polo


<br><hr>Marco Polo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Marco Polo, typowo polskie: zdolność do wpier%$%alania sie w każdy temat z najlepszą i oczywiście autorską teorią.<br><hr>czytelnikKomentatorzy napisał(a):Typowo polskie: zdolność do podpicowania wszystkiego. Ale w gruncie rzeczy gdyby w taki sposób odbudowywano i podpicowywano motocykle, bez spawania, klejenia i łatania to wszystkim motocyklistom żyło by się przede wszystkim bezpieczniej i naturalnie przyjemniej
.
<br><hr>Marco Polo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Napewno odbudowa robi wrażenie na zdjęciach ale owiewki chińskie naprawdę różnią się od orginału.<br><hr>MotoGarage
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
:) chyba przesadzasz. Typowo polskie u ciebie to krytykowanie tych co mają wiedzę i coś do powiedzenia. Pomyśl nad własnym zdaniem ~czytelniku.<br><hr>Marco PoloKomentatorzy napisał(a):Typowo polskie: zdolność do podpicowania wszystkiego. Ale w gruncie rzeczy gdyby w taki sposób odbudowywano i podpicowywano motocykle, bez spawania, klejenia i łatania to wszystkim motocyklistom żyło by się przede wszystkim bezpieczniej i naturalnie przyjemniej
.
<br><hr>Marco Polo<br>Komentatorzy napisał(a):Marco Polo, typowo polskie: zdolność do wpier%$%alania sie w każdy temat z najlepszą i oczywiście autorską teorią.<br><hr>czytelnik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pewnie sie roznia ale chinskie kosztuja 2400 a oryginały 24 tysiace. Tu roznica jest najwieksza.<br><hr>F.T.Komentatorzy napisał(a):Napewno odbudowa robi wrażenie na zdjęciach ale owiewki chińskie naprawdę różnią się od orginału.<br><hr>MotoGarage<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zgadzam się z teorią "lepsze chińskie owiewki niż garażowe patenty, no i będzie bezpieczniej". pozostałą cześć Twojej wypowiedzi pozostawię bez komentarza. Zastanów się nad tym<br><hr>czytelnikKomentatorzy napisał(a):Typowo polskie: zdolność do podpicowania wszystkiego. Ale w gruncie rzeczy gdyby w taki sposób odbudowywano i podpicowywano motocykle, bez spawania, klejenia i łatania to wszystkim motocyklistom żyło by się przede wszystkim bezpieczniej i naturalnie przyjemniej
.
<br><hr>Marco Polo<br>Komentatorzy napisał(a):Marco Polo, typowo polskie: zdolność do wpier%$%alania sie w każdy temat z najlepszą i oczywiście autorską teorią.<br><hr>czytelnik<br>Komentatorzy napisał(a)::) chyba przesadzasz. Typowo polskie u ciebie to krytykowanie tych co mają wiedzę i coś do powiedzenia. Pomyśl nad własnym zdaniem ~czytelniku.<br><hr>Marco Polo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tandetna robota... owiewki inny odcien niz bak, nie sa zmienione manetki (prawa poszarpana), oslony karbonowe na ramie polapane na opaski uciskowe i ogolnie to juz wiecej szukac mi sie nawet nie chcialo... oj scigacz.pl bylo sie postarac troche...<br><hr>Konio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie to że ci sie wiecej nie chciało tylko nie bardzo masz sie przypiepszyc do czego, wiec czepiasz sie do dupereli. Malowac bak bo ma troche inny odcień? Manetki też taki wielki problem? Przeciez to nie robienie nówki sztuki tylko tanie doproadzanie motocykla do ładu. Sam sie lepiej postaraj zanim puscisz kolejnego smroda.<br><hr>GonzoKomentatorzy napisał(a):Tandetna robota... owiewki inny odcien niz bak, nie sa zmienione manetki (prawa poszarpana), oslony karbonowe na ramie polapane na opaski uciskowe i ogolnie to juz wiecej szukac mi sie nawet nie chcialo... oj scigacz.pl bylo sie postarac troche...<br><hr>Konio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety, motocykl na chwilę obecną nie jest na sprzedaż:)<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):redaktorze, czyżbyś sprzedawał torowego psa ?<br><hr>ciekawski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo fajny pomysł i koncepcja na "odbudowę" i odświeżenie motocykla. Mało tego wygląda na to, że niezła torowa maszyna wyrosła:)<br><hr>Kuba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
torowa? w drogowych owiewkach, z lampami i lusterkami?<br><hr>bullshlahaKomentatorzy napisał(a):Bardzo fajny pomysł i koncepcja na "odbudowę" i odświeżenie motocykla. Mało tego wygląda na to, że niezła torowa maszyna wyrosła:)<br><hr>Kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hahaha, stary, gość powyżej ma rację, jeżeli robisz coś na zipy (tyrtyry czy jak to tam nazwiesz) to znaczy, że robiłeś to na odwal się. Tarcze hamulcowe też najniższy model, a gdzie stalowy oplot? Zamiast klamek do prawie nowego motonga wolałbym stalowy oplot...<br><hr>kropekKomentatorzy napisał(a):Tandetna robota... owiewki inny odcien niz bak, nie sa zmienione manetki (prawa poszarpana), oslony karbonowe na ramie polapane na opaski uciskowe i ogolnie to juz wiecej szukac mi sie nawet nie chcialo... oj scigacz.pl bylo sie postarac troche...<br><hr>Konio<br>Komentatorzy napisał(a):Nie to że ci sie wiecej nie chciało tylko nie bardzo masz sie przypiepszyc do czego, wiec czepiasz sie do dupereli. Malowac bak bo ma troche inny odcień? Manetki też taki wielki problem? Przeciez to nie robienie nówki sztuki tylko tanie doproadzanie motocykla do ładu. Sam sie lepiej postaraj zanim puscisz kolejnego smroda.<br><hr>Gonzo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A to jaki oplot? Goodridge... <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Odbudowa_motocykla_sportowego_tanio_i_skutecznie/Przednie_zawieszenie_Suzuki_GSX600R_.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Odbudowa_motocykla_sportowego_tanio_i_skutecznie/Przednie_zawieszenie_Suzuki_GSX600R_.jpg.html</a> <br><hr>GonzoKomentatorzy napisał(a):Tandetna robota... owiewki inny odcien niz bak, nie sa zmienione manetki (prawa poszarpana), oslony karbonowe na ramie polapane na opaski uciskowe i ogolnie to juz wiecej szukac mi sie nawet nie chcialo... oj scigacz.pl bylo sie postarac troche...<br><hr>Konio<br>Komentatorzy napisał(a):Nie to że ci sie wiecej nie chciało tylko nie bardzo masz sie przypiepszyc do czego, wiec czepiasz sie do dupereli. Malowac bak bo ma troche inny odcień? Manetki też taki wielki problem? Przeciez to nie robienie nówki sztuki tylko tanie doproadzanie motocykla do ładu. Sam sie lepiej postaraj zanim puscisz kolejnego smroda.<br><hr>Gonzo<br>Komentatorzy napisał(a):Hahaha, stary, gość powyżej ma rację, jeżeli robisz coś na zipy (tyrtyry czy jak to tam nazwiesz) to znaczy, że robiłeś to na odwal się. Tarcze hamulcowe też najniższy model, a gdzie stalowy oplot? Zamiast klamek do prawie nowego motonga wolałbym stalowy oplot...<br><hr>kropek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lektura z pewnością ciekawa...
Co do części- jakoś nie przekonują mnie chińskie zamienniki, ale cena oryginału jest... hoho.
Jednak wolałbym polować na owiewki ściągnięte z nowego motocykla, przerabianego na tor. Coraz więcej jest tego typu ogłoszeń a do GIXa to chyba najwięcej
Co do części- jakoś nie przekonują mnie chińskie zamienniki, ale cena oryginału jest... hoho.
Jednak wolałbym polować na owiewki ściągnięte z nowego motocykla, przerabianego na tor. Coraz więcej jest tego typu ogłoszeń a do GIXa to chyba najwięcej
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale żeś błysnął ROTFL - jest dokładnie odwrotnie - bo to "pies torowy" naczelnego został zrobiony na ulicę lol.<br><hr>MisioKomentatorzy napisał(a):Bardzo fajny pomysł i koncepcja na "odbudowę" i odświeżenie motocykla. Mało tego wygląda na to, że niezła torowa maszyna wyrosła:)<br><hr>Kuba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I jeszcze jedno - wolałbym ładować do moto produkty Wometu. Ceny spoko a jakość super
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 67
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości