[Suzuki GSX-R750] Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 -...
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Suzuki GSX-R750] Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 -...
Dyskusja na temat: Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 - wyścigowy fitness
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 - wyścigowy fitness
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 - wyścigowy fitness
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.<br><hr>HoopKomentatorzy napisał(a):ożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6<br><hr>Andżey<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko super fajnie. Szkoda że specyfikacja techniczna jest dalej nieznana. A wiadomo chociaż jakieś plotki ,spekulacje? o nowym GSXR 1000?<br><hr>Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No nie coraz mniej motocykla zacoraz wieksze pieniądze.Sradem z 98 mozna było przyku...wic czołowo w autobus podniesc i odpalic i zbiec z miejsca zdarzenia.I mielismy dalej jednoslad.Teraz to oparcie sie o drzwi od garazu przednim kołem wymaga w nastepnej kolejnosci wykonanie pomiaru geometrii ramy.Wachacze pekają i rama tez na spawach przy byle slizgu....dobrze ze brembo monobok to niema co się zepsuc
)))))<br><hr>veteran

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
SRAD, zwłaszcza z lat przed rokiem 2000 był awaryjny bardziej niż niektóre dukaty z tego okresu. Silniki zarzygane olejem, wyginające się ramy, niemożność regulacji. Mylisz chyba SRADA z Gixxem ale 750 na olejaku i tu sie zgodze, byl pancerny.<br><hr>Cham-mamatsuKomentatorzy napisał(a):No nie coraz mniej motocykla zacoraz wieksze pieniądze.Sradem z 98 mozna było przyku...wic czołowo w autobus podniesc i odpalic i zbiec z miejsca zdarzenia.I mielismy dalej jednoslad.Teraz to oparcie sie o drzwi od garazu przednim kołem wymaga w nastepnej kolejnosci wykonanie pomiaru geometrii ramy.Wachacze pekają i rama tez na spawach przy byle slizgu....dobrze ze brembo monobok to niema co się zepsuc)))))<br><hr>veteran<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
technicznie bajeczka , ale po kiego wuja było tykać naprawdę fajną czachę z poprzedniego modelu - wizualnie nie bo jest to GSX-F!!!<br><hr>olxman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara
<br><hr>abc

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Problem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Szanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I tak wiadomo kto bedzie nimi jezdzilKomentatorzy napisał(a):Szanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):Problem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.<br><hr>Boczo<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdzieś widziałam ze ma 128 kucykow ta 600, a 1000 nowego nie ma.<br><hr>BabaKomentatorzy napisał(a):Wszystko super fajnie. Szkoda że specyfikacja techniczna jest dalej nieznana. A wiadomo chociaż jakieś plotki ,spekulacje? o nowym GSXR 1000?<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oczywiści radykalnie drogą kupą, tylko taką, która zostawia wszystkie sześćsetki daleko w tyle, jak BMW 1000RR wszystkie litry!<br><hr>ZZKomentatorzy napisał(a):ożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6<br><hr>Andżey<br>
Komentatorzy napisał(a):I co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.<br><hr>Hoop<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale lżejszym motocyklem łatwiej się skręca, co nawet na publicznej drodze się przyda, bo poprawi bezpieczeństwo.<br><hr>PawełKomentatorzy napisał(a):Szanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):Problem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):I tak wiadomo kto bedzie nimi jezdzil<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ile jeszcze lat będą gixxery z taką lampą? Fajna to ona była przez 2-3 lata. Teraz jest po prostu stara :/<br><hr>zenek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystko fajnie tylko teraz to już maksymalnie goście o wzroście 1,50 cm mogli na nich jezdzic albo dzieci z komuini<br><hr>gynek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szczególnie chcenie 750 - "There's no replacement for displacement" jak mawia stare przysłowie pszczół, czyli w tłumaczeniu nie ma nic lepszego niż większa pojemność. Moim zdaniem 750 zamiata pośród innych japońskich odkurzaczy - poręczność 600 a moc i moment w połowie drogi do litra. Też mnie dziwi że wszyscy chcą R6 - ale kupią, pojeżdżą trochę i wtedy zrozumieją...Komentatorzy napisał(a):ożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6<br><hr>Andżey<br>
Komentatorzy napisał(a):I co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.<br><hr>Hoop<br>
pozdrawiam
PS. żeby nie było - jeździłem 750 K9 i wiem co piszę<br><hr>LC4 Wro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na publicznej drodze bezpieczeństwo poprawia umiejetnosc jazdy ,a nie mniejsza waga moto.Obnizenie stosunku mocy do masy przez zdjecie kilogramów moze tylko poszarpać dres podczas przyspieszenia....Komentatorzy napisał(a):Szanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):Problem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):I tak wiadomo kto bedzie nimi jezdzil<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale lżejszym motocyklem łatwiej się skręca, co nawet na publicznej drodze się przyda, bo poprawi bezpieczeństwo.<br><hr>Paweł<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Srad 600 posiadał rame 750,Zostało przeprowadzone kilka eksperymentów mimo woli;) i samochody trzeba było klepac a rama była idealna.Komentatorzy napisał(a):No nie coraz mniej motocykla zacoraz wieksze pieniądze.Sradem z 98 mozna było przyku...wic czołowo w autobus podniesc i odpalic i zbiec z miejsca zdarzenia.I mielismy dalej jednoslad.Teraz to oparcie sie o drzwi od garazu przednim kołem wymaga w nastepnej kolejnosci wykonanie pomiaru geometrii ramy.Wachacze pekają i rama tez na spawach przy byle slizgu....dobrze ze brembo monobok to niema co się zepsuc)))))<br><hr>veteran<br>
Komentatorzy napisał(a):SRAD, zwłaszcza z lat przed rokiem 2000 był awaryjny bardziej niż niektóre dukaty z tego okresu. Silniki zarzygane olejem, wyginające się ramy, niemożność regulacji. Mylisz chyba SRADA z Gixxem ale 750 na olejaku i tu sie zgodze, byl pancerny.<br><hr>Cham-mamatsu<br>
Wycieki oleju najczęsciej wystepuja w strefie zwanej Polska,bo zamiast nowej uszczelki dekle klei się na silikon.750 z 96 roku miało fabryczne defekty ale nie było to zwiazane z wyciekami oleju ,a raczej z niedroznoscia magistrali olejowej wewnątrz silnika.Olejak miał ramę przestrzenną gdzie jej sztywnosc była z załozenia mniejsza niz pożniejsza generacja ram gdzie przewodnią ideą była belka statycznie niewyliczalna .System pierwszy zastosowany w sporcie przez yamahę -rama typu delta- box.Przypomnę ze duchem suzuki jest tor wyscigowy...No ale do pałowania pod swiatłami ta jest zbędna;) ...tylko bez urazy prosze:)<br><hr>veteran
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i wszystko sie zgadza. Wszak w Polsce mistrzowie kierownicy na 600 siadaja juz w gimnazjum a najpozniej w trakcie kursu na prawko. Po skonczeniu kursu i ewentualnym zrobieniu prawka jedynym logicznym wyborem dla kogos, kto przeciez juz umie jezdzic, jest litrowy scigKomentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko teraz to już maksymalnie goście o wzroście 1,50 cm mogli na nich jezdzic albo dzieci z komuini<br><hr>gynek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości