GsxR k1 nie kreci na cieplym
Posty: 7
• Strona 1 z 1
GsxR k1 nie kreci na cieplym
Gsxr k1 600cc,
Problem nastepujacy:
przy zimnym silniku zapala jak trzeba, starter dobrze kreci.
po dluzszej jezdzie (powiedzmy godzina) motocykl kreci jakby mial padniety akumulator- ledwo zakreci kilka razy.
gdy ostygnie (postoi 2godziny) pali jak trzeba (rozrusznik kreci zwawo)
akumulator 100% sprawny, napiecie ladowania prawidlowe, przekazniki sprawne, czujnik biegow oraz podnozki sprawne, styki nie zasniedziane.
WIEC CO Do H....A???
Znajomy mechanik mowi ze moze rozrusznik (jego elementy np. tulejki). Mowi ze podobny problem mial juz w jakims Renault- i byla to wina rozrusznika.
Prosze o wasze sugestie, bo mi juz brakuje nerwow
Problem nastepujacy:
przy zimnym silniku zapala jak trzeba, starter dobrze kreci.
po dluzszej jezdzie (powiedzmy godzina) motocykl kreci jakby mial padniety akumulator- ledwo zakreci kilka razy.
gdy ostygnie (postoi 2godziny) pali jak trzeba (rozrusznik kreci zwawo)
akumulator 100% sprawny, napiecie ladowania prawidlowe, przekazniki sprawne, czujnik biegow oraz podnozki sprawne, styki nie zasniedziane.
WIEC CO Do H....A???
Znajomy mechanik mowi ze moze rozrusznik (jego elementy np. tulejki). Mowi ze podobny problem mial juz w jakims Renault- i byla to wina rozrusznika.
Prosze o wasze sugestie, bo mi juz brakuje nerwow
- kojot1987
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44
Może być że jakś część pod wpływem temperatury "puchnie" i przy kręceniu stawia opór, jest poprostu wieksze tarcie i dlatego tak sie dzieje. Jak ostygnie to wraca do normalnego stanu i działa normalnie. Musisz sprawdzić rozrusznik i przeniesienie napędu z niego na silnik, może coś sie zatarło.
SUZUKI RF 900 96'
-
marynarz1 - Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
- Lokalizacja: Jelonka
albo powstał gdzieś zimny lut. Na zimnym trzyma ale jak dostaje ciepła już nie. Sprawdź dokładnie połączenia jeszcze raz przy przekaźniku jaki prąd prze niego idzie na zimnym a jaki na ciepłym. Szukaj strat. Sam rozrusznik też jest opcją. naprawa jest raczej prosta zazwyczaj - przetacza się główny korpus i odświeża szczotki lub wstawia nowe od tego co pasuje 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Może to być wina rozrusznika ale np. ja miałem taki sam problem w gsxf, szukałem przyczyn kilka miesięcy a co się okazało to silnik złapany był na panewkach. Gdy był ciepły to się przycierał i rozrusznik miał ciężko ukręcić. Nie wiedziałem co to aż w końcu po niedługim czasie panewki same dały o sobie znać.
-
adamRS - Świeżak
- Posty: 486
- Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
- Lokalizacja: Wieluń/Poznań
i opcja panewek jest możliwa i rozrusznika. Osobiście widziałem i to i to. (panewy w ER5) (rozrusznik w ZZR)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości