[Kawasaki ZX-10R] Kawasaki ZX10R 2011 - mechagodzill
Posty: 66
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakaćKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe kto płacze...Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać<br><hr>Ghost<br>
Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..."
a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000.
Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów...
Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panie Janku czy to znaczy zw wszystkie rzedowki sa do bani w Pana opini?Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciekawe kto płacze...
Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..."
a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000.
Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów...
Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
<br><hr>Janek Testastretta<br>
<br><hr>motp fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koleś pół życia jezdził pewnie taktorem to go rzedówki drażniaKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciekawe kto płacze...
Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..."
a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000.
Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów...
Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Panie Janku czy to znaczy zw wszystkie rzedowki sa do bani w Pana opini?
<br><hr>motp fan<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No ja ci moge powiedziec to samo! gdybym chciał jezdzic Traktorem to bym sie na wieś wyprowadził.Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciekawe kto płacze...
Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..."
a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000.
Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów...
Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
<br><hr>Janek Testastretta<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wydaje mi sie że gsxr na rok 2011 będzie lepszy od zx10Komentatorzy napisał(a):Czemu autor nie pisze o Gixxxxxie i R1 jako konkurencji?!?! PRzeciez to wiadomo, ze Gixxxxx zawsze byl i bedzie lepszy od Kawy, R1 mniej, ale tez zawsze lepsza!<br><hr>1000cc<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Otóż mylisz się, pół życia przejeździłem 1 cylindrówkami, trochę 6 cylindrówkami, 4- cylindrami też zaliczyłem, zresztą me hobby związane jest niejako z testowaniem, naprawianiem różnego rodzaju motocykli...Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciekawe kto płacze...
Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..."
a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000.
Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów...
Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Panie Janku czy to znaczy zw wszystkie rzedowki sa do bani w Pana opini?
<br><hr>motp fan<br>Komentatorzy napisał(a):Koleś pół życia jezdził pewnie taktorem to go rzedówki drażnia<br><hr>Ghost<br>
Mam niejakie pojęcie o czym piszę, więc kończę jałową dyskusję, bo to nie mój poziom...
P.S. A łatwo było się domyśleć czym jeżdżę, bo w podpisie było....
Idę spać po służbie...<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hahahaa miazga mózgu dobre wskocz na moto przejedz sie. zobrazowac to mozna tak twoje auto potrzebuje jakies 13 sek zeby przyspieszyc z 100do 140 km/h zx10 1.5 sekKomentatorzy napisał(a):190 koni nie moge sobie wyobrazic jak to idzie .mam tylko samochód co ma 90 km .Musi byc miazga mózgu.<br><hr>cv<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warto dodać że ten motorek mając 190 KM waży jakieś 8 razy mniej niż autoKomentatorzy napisał(a):190 koni nie moge sobie wyobrazic jak to idzie .mam tylko samochód co ma 90 km .Musi byc miazga mózgu.<br><hr>cv<br>Komentatorzy napisał(a):hahahaa miazga mózgu dobre wskocz na moto przejedz sie. zobrazowac to mozna tak twoje auto potrzebuje jakies 13 sek zeby przyspieszyc z 100do 140 km/h zx10 1.5 sekz wydłuzonym wachaczem pewnie jeszcze mniej bo cos czuje ze niemozna wykorzystac maxa jeszcze przy tej predkosci:P z seryjna geometria i rozstawem osi .<br><hr>endurofan1<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ZX 10 fajny sprzet ale ja czekam z utęsknieniem na nową R1 mam nadzieje ze niebedzie odstawac od konkurentów i że powruca do normalnego wału bo niebardzo mi sie podoba dzwiek modelu rn 22, obecnie mam r1 08r a kolega właśnie 09 i okazuje sie ze na chamownie RN 22 ma 7KM mniej niz jej poprzednik<br><hr>michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po co japończycy sie trudzą ..z gory wiadomo ze BMW s1000rr bedzie najlepsze na świecie ..
bo dojcze ist gut ...
duma narodowa niemców nie moze sie przyznać do porażki szajse <br><hr>RAMBO
bo dojcze ist gut ...
duma narodowa niemców nie moze sie przyznać do porażki szajse <br><hr>RAMBO
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GJ6NeE6sYs4&feature=player_embedded" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=GJ6NeE6sYs4&feature=player_embedded</a><br><hr>nojacie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam sie z tobaKomentatorzy napisał(a):ZX 10 fajny sprzet ale ja czekam z utęsknieniem na nową R1 mam nadzieje ze niebedzie odstawac od konkurentów i że powruca do normalnego wału bo niebardzo mi sie podoba dzwiek modelu rn 22, obecnie mam r1 08r a kolega właśnie 09 i okazuje sie ze na chamownie RN 22 ma 7KM mniej niz jej poprzednik<br><hr>michał<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1.5 s? raczej koło 3 s<br><hr>ddKomentatorzy napisał(a):190 koni nie moge sobie wyobrazic jak to idzie .mam tylko samochód co ma 90 km .Musi byc miazga mózgu.<br><hr>cv<br>Komentatorzy napisał(a):hahahaa miazga mózgu dobre wskocz na moto przejedz sie. zobrazowac to mozna tak twoje auto potrzebuje jakies 13 sek zeby przyspieszyc z 100do 140 km/h zx10 1.5 sekz wydłuzonym wachaczem pewnie jeszcze mniej bo cos czuje ze niemozna wykorzystac maxa jeszcze przy tej predkosci:P z seryjna geometria i rozstawem osi .<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Warto dodać że ten motorek mając 190 KM waży jakieś 8 razy mniej niż auto<br><hr>W. Byszewski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powiem szczerze, że Kawasaki znowu zaczyna być na topie - nowa ZX10 i Z 1000SX zwalają stylistyką z nóg. Choć na razie jeżdżę Hondą i jestem jej wierny 3 rok to zaczynam się poważnie zastanawiać czy nie przesiąść się na Kawasaki
<br><hr>michałvfr

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nareszcie coś co pokona technicznie bmw s1000rr no i jest o niebo ładniejsza niż bmw<br><hr>wasil
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dodam tylko że jesteś dziwnym facetem kogo tutaj obchodzi że miałeś służbę? Czy w kościele czy w kaplicy może na parkingu mam to gdzieś poza tym oni pytali o V-ki a nie o ilość cylindrów ja kupiłem v4 i wiem że od rzędówki jest lepszy dlaczego? po pierwsze zależało mi na żywotności i to one oddają największym jego tchnieniem!<br><hr>Sams0nKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducaticzłowieku jesteś smieszny! Pierwsze słysze zyby ktoś złomował motocykle z roczników 2004-2005
nie wiem w jakim ty cywilizowanym świecie żyjesz. ale jazda na ducati czy w ferrari nie podniesie twojego statutu społecznego
Robisz z siebie tylko pozera na forum nic wiecej! tak wiec wyrusz do swojego cywilizowanego swiata gdzie ludzie jeżdza tylko na Ducati
hahahaha...<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Proponuję wystawić głowę i popatrzeć nieco dalej niż sąsiednia piaskownica, w świecie dobrze cenią to co ma klasę i naprawdę jest wartościowe, i nie lubią przepłacać za chiński na zielono zatopiony plastik...to są fakty.
Co do mego motocykla- jeżdżę nim bo lubię,a jeżdżę z reguły, po ciulowych, ale mych ulubionych, krętych drogach a kosztował mnie sporo pracy i wyrzeczeń( o wiele więcej niż ktoś myśli- bo prawie sam go sobie zbudowałem...), pohamuj, więc proszę, swój niezbyt wyszukany potencjał, i zrób wreszcie coś konstruktywnego, poczytaj to i owo, o historii wyścigów,o technice, o teamach, o samych fabrykach wreszcie...
Ja dałem wyraz swego subiektywnego sposobu patrzenia na ZX-a, pomyśl 2 razy zanim napiszesz coś co znów kogoś obrazi...ja się nie obrażam, bo jestem ponad...to, i tyle.
Pozdr. J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Mam pojecie o czym mowie! Koniec tematu. po co masz płakać<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Ciekawe kto płacze...
Zwracam tylko uwagę, a że nie chcę zaniżać poziomu dyskusji do mego minimum, także będę kończyć jałową dyskusję, stwierdzeniem, pewnego chłopaka z Warszawy po przesiadce z R1 na 848: "...już nigdy nie wsiądę na takie żółtkowe badziewie..."
a to nie są moje słowa... dodam, też, że dla mnie japonia skończyła się gdzieś w połowie lat 80-tych, i sporadycznie na takich bikach jak : RC 45, VTR SP01/02, TLR 1000.
Reszta to wyjce o dźwięku zarzynanych krów...
Leć do swego MC-nalda, ja kończę, bo służba, nie drużba...
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):Panie Janku czy to znaczy zw wszystkie rzedowki sa do bani w Pana opini?
<br><hr>motp fan<br>Komentatorzy napisał(a):Koleś pół życia jezdził pewnie taktorem to go rzedówki drażnia<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Otóż mylisz się, pół życia przejeździłem 1 cylindrówkami, trochę 6 cylindrówkami, 4- cylindrami też zaliczyłem, zresztą me hobby związane jest niejako z testowaniem, naprawianiem różnego rodzaju motocykli...
Mam niejakie pojęcie o czym piszę, więc kończę jałową dyskusję, bo to nie mój poziom...
P.S. A łatwo było się domyśleć czym jeżdżę, bo w podpisie było....
Idę spać po służbie...<br><hr>Janek Testastretta<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 66
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości