[Kawasaki ZX-10R] Kawasaki ZX10R 2011 - mechagodzill
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
A nie wpadłeś na to że moc z hamowni nie uwzględnia dynamicznego doładowania powietrzem? Więc 200 koników JEST możliwe ...Komentatorzy napisał(a):Ghost, malkontencie! Dopuść do siebie w końcu myśl, że odbyły się już pierwsze jazdy ZX10R, np na światowej premierze w Katarze i mierzyli mu moc na hamowni. Zerknij, zobacz, przyjmij do wiadomości i zamknij się! A moc nominalną sobie wsadź w...iesz gdzie. Poza tym polska strona Kawasaki to jedna wielka kupa i wiele razy było tak, że danych nie mieli wcale, jak wszyscy inni mieli, albo mieli błędne. <a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr</a>/<br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Nie unoś sie tak bo ci żyłka peknie nie powiem gdzie! Ze strony MCN wynika ze BMW ma 190km na silniku? Przecież to jakiś absurd. dobrze pamietam jak był artykul na scigaczu o tym jak to S1000RR wykracza poza skale ze swoja moca(czyt powyzej 200km) a producent przyznaje sie tylko do 193km. Więc? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Więc nie masz się co podniecać, że na śmiesznej polskiej stronie Kawy piszą, że ma 200 przecinek 1 konia mechanicznego. <br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):tak to 3km różnicy od tego co jest napisane na polskiej stronie! Dobrze nie bede sie juz podniecac skoro mi zabraniasz!! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Polska strona kawasaki to KUPA! Nie wierz w nic, co piszą na niej na temat danych technicznych. <br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Ale dziwi mnie niska moc S1000RR wzgledem tego co było mówione do tej pory o jej mocy maksymalnej.! był to pierwszy przecinak ktory seyrjnie złamał bariere 200km a tu nagle tylko 190?? <br><hr>Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jakieś to pomieszaneKomentatorzy napisał(a):Ghost, malkontencie! Dopuść do siebie w końcu myśl, że odbyły się już pierwsze jazdy ZX10R, np na światowej premierze w Katarze i mierzyli mu moc na hamowni. Zerknij, zobacz, przyjmij do wiadomości i zamknij się! A moc nominalną sobie wsadź w...iesz gdzie. Poza tym polska strona Kawasaki to jedna wielka kupa i wiele razy było tak, że danych nie mieli wcale, jak wszyscy inni mieli, albo mieli błędne. <a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr</a>/<br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Nie unoś sie tak bo ci żyłka peknie nie powiem gdzie! Ze strony MCN wynika ze BMW ma 190km na silniku? Przecież to jakiś absurd. dobrze pamietam jak był artykul na scigaczu o tym jak to S1000RR wykracza poza skale ze swoja moca(czyt powyzej 200km) a producent przyznaje sie tylko do 193km. Więc? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Więc nie masz się co podniecać, że na śmiesznej polskiej stronie Kawy piszą, że ma 200 przecinek 1 konia mechanicznego. <br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):tak to 3km różnicy od tego co jest napisane na polskiej stronie! Dobrze nie bede sie juz podniecac skoro mi zabraniasz!! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Polska strona kawasaki to KUPA! Nie wierz w nic, co piszą na niej na temat danych technicznych. <br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Ale dziwi mnie niska moc S1000RR wzgledem tego co było mówione do tej pory o jej mocy maksymalnej.! był to pierwszy przecinak ktory seyrjnie złamał bariere 200km a tu nagle tylko 190?? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a): A nie wpadłeś na to że moc z hamowni nie uwzględnia dynamicznego doładowania powietrzem? Więc 200 koników JEST możliwe ...<br><hr>icon<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak mam przeciac jak w moim motorze sa stalowe, poza tym jak sie rozejrzysz w cenach to mozna trzymac poziom cen japonskich tysiacow i zakladac stalowe linki. Ja wole takowe a ty?<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):kiedy w koncu dotrze do ciebie ze gumowe przewody w środku też mają oplot? Jest to wymóg homologacyjny. Nie wierzysz, to przetnij sobie takie przewód. A poza tym oni wiedzą jak zakładać przewody stalowe, tylko ładują to co tańsze, bo przy ich skali produkcji jak pomnożysz 20 dolarów oszczedności x kilkadziesiat tysiecy sztuk... Już wiesz wszystko co i jak?<br><hr>Gołąb<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Każda mierzona w inny sposób i na innej hamowni... Wyluzuj bo coś ci pęknieKomentatorzy napisał(a):Tak na marginesie producent podaje moc: 147.1kW {200.1 KM} / 13,000 rpm Maksymalny moment obrotowy
112 N•m {11.4kgf•m} / 11,500 rpm /Moc maksymalna z doÅ‚adowaniem dynamicznym - RAM Air
154.4kW {209.9 KM}/ 13,000 rpm To dlaczego w tabelce widnieje 197km? . Myśle ze tu walka bedzie sie toczyc tylko pomiedzy Kawasaki a BMW. A tak przy okazji to zaJ@B%%ty sprzet im wyszedł)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak na prawdę to nie jest istotne czy będzie 5KM w jedną czy w drugą. Tutaj decydowała będzie elektronika ile tej mocy da się przełożyć na asfalt.<br><hr>Loki<br>Komentatorzy napisał(a):hmm.. elektronie maja bardzo podobna wiec bedzie miało znaczenie te 5km! napisałem to dla scisłosci! ze jak zwykle na scigaczu jest jakiś bład w danych technicznych! Przeciez na stronie producenta pisze jak byk wszystko!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ta z pewnością będzie miało decydujące znaczenie. Na kilometr pachnie specjalistą.<br><hr>Loki<br>Komentatorzy napisał(a):Ty ześ jest specialista! moc miedzy aprilia a kawasaki nie jest na poziomie 5km! bo 180km a 200 to juz chyba wieksza różnica?<br><hr>Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lepiej wracaj do łojenia w Counter Strika, zamiast zabierać głos w sprawach o których nie masz pojęciaKomentatorzy napisał(a):Czemu autor nie pisze o Gixxxxxie i R1 jako konkurencji?!?! PRzeciez to wiadomo, ze Gixxxxx zawsze byl i bedzie lepszy od Kawy, R1 mniej, ale tez zawsze lepsza!<br><hr>1000cc<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
7-10 koników zapewne można dodać do wyniku z hamowni ale to tylko moje spekulacje. Ile jest w rzeczywistości to się okaże w przyszłości... Osobiście wolę Kawasaki;)<br><hr>iconKomentatorzy napisał(a):Ghost, malkontencie! Dopuść do siebie w końcu myśl, że odbyły się już pierwsze jazdy ZX10R, np na światowej premierze w Katarze i mierzyli mu moc na hamowni. Zerknij, zobacz, przyjmij do wiadomości i zamknij się! A moc nominalną sobie wsadź w...iesz gdzie. Poza tym polska strona Kawasaki to jedna wielka kupa i wiele razy było tak, że danych nie mieli wcale, jak wszyscy inni mieli, albo mieli błędne. <a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2010/November/nov2210-kawasaki-zx10r-v-bmw-s1000rr</a>/<br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Nie unoś sie tak bo ci żyłka peknie nie powiem gdzie! Ze strony MCN wynika ze BMW ma 190km na silniku? Przecież to jakiś absurd. dobrze pamietam jak był artykul na scigaczu o tym jak to S1000RR wykracza poza skale ze swoja moca(czyt powyzej 200km) a producent przyznaje sie tylko do 193km. Więc? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Więc nie masz się co podniecać, że na śmiesznej polskiej stronie Kawy piszą, że ma 200 przecinek 1 konia mechanicznego. <br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):tak to 3km różnicy od tego co jest napisane na polskiej stronie! Dobrze nie bede sie juz podniecac skoro mi zabraniasz!! <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Polska strona kawasaki to KUPA! Nie wierz w nic, co piszą na niej na temat danych technicznych. <br><hr>Vengance<br>Komentatorzy napisał(a):Ale dziwi mnie niska moc S1000RR wzgledem tego co było mówione do tej pory o jej mocy maksymalnej.! był to pierwszy przecinak ktory seyrjnie złamał bariere 200km a tu nagle tylko 190?? <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a): A nie wpadłeś na to że moc z hamowni nie uwzględnia dynamicznego doładowania powietrzem? Więc 200 koników JEST możliwe ...<br><hr>icon<br>
Komentatorzy napisał(a):jakieś to pomieszaneto ile ma nowa kawa z doładowaniem dynamicznym?<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pod względem wizualnym wogole mi sie toto nie podoba, zadupek porażka, bak jak od zx7r, wielki, pękaty i brzydki, swiatła tył porażka, BMW S1000rr wizualnie bije kawe, bez dwoch zdań. <br><hr>dominator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zobaczymy co hamownia urodzi . co do tego "który motocykl jest najszybszy ? odp jest banalnie prosta ten na którym pojedzie najlepszy kierowca" dodam od siebie ze owszem na poziomie amatorów z ulicy tak. na poziomie kogos kto z kazdego z tych 3 motocykli jest w stanie wycisnac 100% na torze róznice oczywiscie beda minimalne ale jednak dla amatora zupelnie nieistotne dla zawodowca z wsb paradoksalnie równiez dlaczego? odp ejst banal;nie prosta motocykle wsb po wszytkich modach to zueplnie inne maszyny niz te którymi sie wyjezdza z salonu na takim poziomie jaki prezentuja swierzo z salonu zawodowiec na torze napewno wykarze który z tych motocykli jest najszybszy
pozdrawaim<br><hr>endurofan1

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
miło będzie zobaczyć te bike'i w akcji na WSBK ; kibicuję kawie , ale aprilia i bmw też są świetne...<br><hr>mr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma co sie podniecać stalowymi linkami, bo róznica żadna<br><hr>DannyKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):kiedy w koncu dotrze do ciebie ze gumowe przewody w środku też mają oplot? Jest to wymóg homologacyjny. Nie wierzysz, to przetnij sobie takie przewód. A poza tym oni wiedzą jak zakładać przewody stalowe, tylko ładują to co tańsze, bo przy ich skali produkcji jak pomnożysz 20 dolarów oszczedności x kilkadziesiat tysiecy sztuk... Już wiesz wszystko co i jak?<br><hr>Gołąb<br>Komentatorzy napisał(a):jak mam przeciac jak w moim motorze sa stalowe, poza tym jak sie rozejrzysz w cenach to mozna trzymac poziom cen japonskich tysiacow i zakladac stalowe linki. Ja wole takowe a ty?<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
190 koni nie moge sobie wyobrazic jak to idzie .mam tylko samochód co ma 90 km .Musi byc miazga mózgu.<br><hr>cv
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to pojedz sobie na tor i niech ci sie hamulce rozgrzeja na maxa to zrozumiesz. a ZX10 jest chyba do tego stworzony. <br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):kiedy w koncu dotrze do ciebie ze gumowe przewody w środku też mają oplot? Jest to wymóg homologacyjny. Nie wierzysz, to przetnij sobie takie przewód. A poza tym oni wiedzą jak zakładać przewody stalowe, tylko ładują to co tańsze, bo przy ich skali produkcji jak pomnożysz 20 dolarów oszczedności x kilkadziesiat tysiecy sztuk... Już wiesz wszystko co i jak?<br><hr>Gołąb<br>Komentatorzy napisał(a):jak mam przeciac jak w moim motorze sa stalowe, poza tym jak sie rozejrzysz w cenach to mozna trzymac poziom cen japonskich tysiacow i zakladac stalowe linki. Ja wole takowe a ty?<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Nie ma co sie podniecać stalowymi linkami, bo róznica żadna<br><hr>Danny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poczawszy od 1098 wszystkie wersje maja stalowe przewody hamulcowe w czarnej izolacji/powloce.<br><hr>xxtremeKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i mamy kolejnego cyborga na dwóch kołach.Kawa miała do tej pory najmocniejsze ścigi ale na torach nie najlepiej jej szło,ciekawe co teraz pokażą.Swoją drogą warto by wypróbować wynalazka na drodze tylko kiedy można go będzie dorwać i ewentualnie za ile kupić?<br><hr>marian R1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Men nie wiesz co piszesz.Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markaKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....Komentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a skad to wziołeś? moje ukochane kawasaki? Obecnie poruszam sie hondą ale mam wielki szacunek do wszystkich japońskich marek! No jak to czemu tyle kosztuja? zebyś sie mogł chwalic przed kolegami pod barem ile to zapłaciłes za swojego uzywanego superbika ducatiKomentatorzy napisał(a):kiedy skosnocy naucza sie zakladac stalowy oplot linek. taki sprzet a tu gumiaki...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):stalowy oplot to nie wszystko, 1198 ma gumowa a hamulce ma kosmiczne<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):Men nie wiesz co piszesz.
Poza tym Ducati w drogowych wersjach specjalnych stosowało stalowe oploty od 1988 roku, a od mniej więcej od 1998 roku we wszystkich...
A począwszy od 1098 wg. najlepszych profesjonalnych światowych czasopism, na najlepsze hamulce na świecie, trzeba tylko umieć korzystać i stosować odpowiednie komponenty rzecz jasna.
Odnośnie tematu, motocykl wyglądał jak kupa i nic w tej mierze się nie zmieniło.
Same cyferki jeszcze nic nie znaczą( to dla małolatów...jak zwykle) i tyle.Pozdr.J-999<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):ojojojoj. Kolego chyba nie chcesz powiedziec ze ducati 999 jest piękniejsza od zx10r? Przeciez to najbardziej nie udany model marki. Był tak brzydki ze musieli spowrotem wrócic do koncepcji modeli (916,996,998) budujac 1098! Porównujac twoje ducati jak mniemam "999" do pierwszej generacji zx10r 2004-2005 nie musiał bym sie nawet nim przejechac bo itak bym wzioł kawasaki! Tak pewnie cyferki nie maja znaczenia ty swoim ducati objedziesz wszystkich na tym forum. I możesz sie pochwalić ze masz ducati... jakie to ekscytujace przedłużac sobie penisa ekskluzywna markabo przeciez inny zachwycaja sie zwykłym plastikiem od kawasaki! zwykła szara marka made in japan. <br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Właściwie bez komentarza....Hihijhihihihini....
Jesteście niesamowici...Uśmiałem się.....
Pozdr. J-999.
P.S. W bardziej cywuilizowanych światach już za Twoje ukochane ZX 10,11,14 itp trzeba płacić podatek za utylizację, a stare używane, dobrze utrzymane superbikowe Ducati ciągle kosztuje więcej niż roczny japończyk...ciekawe dlaczego???<br><hr>Janek Testastretta<br>




- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości