kawa 250r więcej mocy !
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
kawa 250r więcej mocy !
siemka tak jak w temacie napisałem mam problem z ninja250r jest troszkę za słaba. co mi radzicie zrobić w niej / co kupić żeby była szybsza . oczywiście nie biorę pod uwagę przemalowywania ją na kolor czerwony
bo wiadomo co czerwone to szybsze
ani kupowania innego motoru . Chcę tylko zwiększyć moc . Macie jakieś pomysły , piszcie 



- tomek93
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53
papatrz za sportowym wydechem
może wstaw storzek będzieszm musiał też zmienić dysze w gaźniku to napewno będzie szybsza ! co jeszcze może uda sie sie znaleźć napęd z wiekszą tlyknią przekładnią lub mniejsza z przodu 


- aras19922
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 24/7/2009, 16:47
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
no no z tym wydechem to napewno bo mam na oku yoshimure albo akrapovic nie wiem na co sie zdecydować yoshi jest głośniejszy a akrap ma taki gardłowy dzwięk . A właśnie jak z częsciami do kawy są na rynku czy nie ma ich za dużo ? bo motorek mam od 2 tyg.
i planuje go przez zime trochę wzmocnić żeby śmigać nim na wiosnę jak przystało na ninje 


- tomek93
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 19/6/2010, 17:53
Wydech poza dźwiękiem da Ci moze 2-3KM czyli nie za dużo... Dyszy się chyba w takich moto nie wymienia, bo oryginalna dostarcza odpowiednią ilosc paliwa.
A z tymi zębatkami to na odwrót jak chcesz mieć szybsze moto:
Mniejsza zębata z tyłu = prędkość
Większa zębatka z tyłu = przyspieszenie (NIE moc jak niektórzy piszą)
Mniejsza z przodu=przyspieszenie
Większa z przodu = prędkość
Tak to się rozkłada
Moim zdaniem nie ma sensu nic grzebać... Trzeba było pomyśleć zanim kupiłeś 250'tkę. No chyba ze masz zdławioną to co innego... Wtedy w tuning nie ma sie co bawić, tylko trza odblokowywać
A z tymi zębatkami to na odwrót jak chcesz mieć szybsze moto:
Mniejsza zębata z tyłu = prędkość
Większa zębatka z tyłu = przyspieszenie (NIE moc jak niektórzy piszą)
Mniejsza z przodu=przyspieszenie
Większa z przodu = prędkość
Tak to się rozkłada

Moim zdaniem nie ma sensu nic grzebać... Trzeba było pomyśleć zanim kupiłeś 250'tkę. No chyba ze masz zdławioną to co innego... Wtedy w tuning nie ma sie co bawić, tylko trza odblokowywać

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
najbardziej odczujesz "wzrost mocy" jak dasz zębatkę przednią (najtaniej) mniejszą o jeden ząbek niż masz. 30zł plus zamontowanie drugie tyle.
Co do reszty możliwości...wiesz...wszystko można...można wstawić za 320zł filtr sportowy K&N, wywalić z airboxu tzw. Snorkel : http://www.2fiddy.com/2008/04/snorkel-i ... inja-250r/
Do tego w gaźniku pod każdą z iglic założyć malutkie podkładki (najlepiej dwie jeżeli zmieniasz filtr powietrza na K&N) podkładki kupisz za grosze w narzędziowym. One są malutkie tzw. 3ki.
Zacznie palić o 0,5 -1 litra więcej ale na pewno się bedzie lepiej wkręcał na obroty i przyspieszał.
Te 4 rzeczy co wymieniłem to koszt max 350zł. (w tym 340zł filtr powietrza)
Powodzenia i nie spier** nic
Co do reszty możliwości...wiesz...wszystko można...można wstawić za 320zł filtr sportowy K&N, wywalić z airboxu tzw. Snorkel : http://www.2fiddy.com/2008/04/snorkel-i ... inja-250r/
Do tego w gaźniku pod każdą z iglic założyć malutkie podkładki (najlepiej dwie jeżeli zmieniasz filtr powietrza na K&N) podkładki kupisz za grosze w narzędziowym. One są malutkie tzw. 3ki.
Zacznie palić o 0,5 -1 litra więcej ale na pewno się bedzie lepiej wkręcał na obroty i przyspieszał.
Te 4 rzeczy co wymieniłem to koszt max 350zł. (w tym 340zł filtr powietrza)
Powodzenia i nie spier** nic

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
tomek93 napisał(a):hehe postaram się nic nie spie******bo moja niunia jest najważniejsza a co do Arturo925 to nie kupiłem 600 bo to mój pierwszy moto a nie każdy chce od razu wsiadać 600 i to na sporta .
Heh, nie chodziło mi o SuperSporty

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
tomek93 napisał(a):No jest ekipa jest ale głownie to robię to dla siebie żeby wiedzieć że jak stanę na światłach z jakimś cwaniakiem to nie mam się czego powstydzić
Jak po to kupowałeś moto to trzeba było od razu litra kupować a nie ćwiartkę. Według tego myślenia to cfaniak na RS 250 podjedzie i co, już lipa?
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Dr_Acula napisał(a):tomek93 napisał(a):No jest ekipa jest ale głownie to robię to dla siebie żeby wiedzieć że jak stanę na światłach z jakimś cwaniakiem to nie mam się czego powstydzić
Jak po to kupowałeś moto to trzeba było od razu litra kupować a nie ćwiartkę. Według tego myślenia to cfaniak na RS 250 podjedzie i co, już lipa?
Nie no, bez przesady... Ja też nie lubię jak mnie moc ogranicza, a robi to bardzo często

@Tomek93
Spróbuj wykorzystać potencjał swojej maszyny na winklach


Ja mam pod dupÄ… 6KM

... nadrabiam


-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Arturo925 napisał(a):Spróbuj wykorzystać potencjał swojej maszyny na winklachNa prostej każdy moze być szybki, ale w winklu tylko nie liczni
![]()
To jest fakt, poza tym Twój motocykl jest poręczny, lekki przy czym ma całkiem szerokie gumy o dobrym profilu, więc możesz sporo na winklach, patelniach... No i trzeba pamiętać o tym, że jak na tym nauczysz się wymiatać na winklach to na większym później będzie Ci trochę łatwiej.
A tak poza tematem czym jeździsz Arturo?
Ostatnio edytowano 13/11/2010, 16:02 przez Dr_Acula, łącznie edytowano 1 raz
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Toż to o tym wyżej pisałem
Tylko na początku nie wiedziałem dlaczego chcesz wiecej mocy w kawie skoro masz ja dopiero od 2 tyg...
Lepiej wymiatać na 250, niż preclować na 600
Czytaj to co pisałem wcześniej, zeby później nie było takich nieporozumień

Tylko na początku nie wiedziałem dlaczego chcesz wiecej mocy w kawie skoro masz ja dopiero od 2 tyg...
Lepiej wymiatać na 250, niż preclować na 600

Czytaj to co pisałem wcześniej, zeby później nie było takich nieporozumień

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Arturo925
ja trenowalem winkle (hhaha na nsr 50)
i oczywiscie przesadzilem i byl widowiskowy szlif
ja trenowalem winkle (hhaha na nsr 50)
i oczywiscie przesadzilem i byl widowiskowy szlif
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
swirus2007 bo liczy się grubość i profil tylnego laczka, NSR ma cieńszy laczek niż 250R. Poza tym cienkie laczki zazwyczaj są bardziej kwadratowe niż okrągłe i to też ma znaczenie, zobacz sobie tutaj:
Celowo nie pisze o przednim laczku bo ten zazwyczaj jest sporo cieńszy niż tylni.
Bardziej kwadratowy laczek ma tendencję do tego, że jak się pochylasz to najpierw jest ok, a później od razu tył się kładzie. Sprawdzone na 50ccm i bardzo szerokim kole 2,5" + opona "turystyczna"
.

Celowo nie pisze o przednim laczku bo ten zazwyczaj jest sporo cieńszy niż tylni.
Bardziej kwadratowy laczek ma tendencję do tego, że jak się pochylasz to najpierw jest ok, a później od razu tył się kładzie. Sprawdzone na 50ccm i bardzo szerokim kole 2,5" + opona "turystyczna"

-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Dr_Acula ja mam u siebie 130 na tyle i 120 na przodzie (czyli nie jest źle jak na 50), opona jest typowo sportowa i mimo że Tajwańska to trzyma się dobrze... Tylko baaardzo ciężko ją dogrzać :/ Znalazłem w okolicy fajny winkiel 120 stopni, ładna nawierzchnia tylko że zanim zaczniesz sie na nim składać to lepiej najpierw go zamieść bo mozna się zdziwić jak w połowie zakrętu nagle przed kołami wyrośnie Ci drobny żwir
No więc dzisiaj poprawiłem swój wynik i teraz do zamknięcia brakuje mi 2-3mm (mierzone
).
Kolega który ma bardziej "turystyczne" opony, czyli tym samym ich profil jest bardziej nastawiony na błoto, piasek itd. nawet jakby chciał to i tak jej nie zamknie... Po prostu opona jest tak kwadratowa jakby z WSK'i była... Czyli to co piszesz o tym profilu i szerokości laka jest w 100% prawdą, popartą doświadczeniem xD

No więc dzisiaj poprawiłem swój wynik i teraz do zamknięcia brakuje mi 2-3mm (mierzone

Kolega który ma bardziej "turystyczne" opony, czyli tym samym ich profil jest bardziej nastawiony na błoto, piasek itd. nawet jakby chciał to i tak jej nie zamknie... Po prostu opona jest tak kwadratowa jakby z WSK'i była... Czyli to co piszesz o tym profilu i szerokości laka jest w 100% prawdą, popartą doświadczeniem xD
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości