Zobacz wÄ…tek - <i>[Triumph Tiger 800]</i> Triumph Tiger 800/800XC - przygod
NAS Analytics TAG

[Triumph Tiger 800] Triumph Tiger 800/800XC - przygod

Komentarze użytkowników
_________

[Triumph Tiger 800] Triumph Tiger 800/800XC - przygod

Postprzez Åšcigacz » 9/11/2010, 16:46

Dyskusja na temat: Triumph Tiger 800/800XC - przygodowa szkoła średnia
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Triumph Tiger 800/800XC - przygodowa szkoła średnia
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 16:46

550-watowy akumulator...? chyba alternator...:)<br><hr>jasio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 17:04

Komentatorzy napisał(a):550-watowy akumulator...? chyba alternator...:)<br><hr>jasio<br>
Niby jasne, a Boczowi umknęło ;) Już poprawione:)<br><hr>PiotrJ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 17:04

Komentatorzy napisał(a):550-watowy akumulator...? chyba alternator...:)<br><hr>jasio<br>
Słuszna uwaga, tutaj skrót myślowy okazał się zbyt skrótowy :P<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 17:53

ale brzydki! wyglÄ…da jak BMW :/<br><hr>krzyÅ›
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 18:15

Cudownie wygląda, zobaczymy jaka będzie cena. Kocham tę średniolitrażowe endura turytstyczne, po prostu kwintesencja.<br><hr>Mazi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 19:39

Komentatorzy napisał(a):ale brzydki! wygląda jak BMW :/<br><hr>krzyś<br>
Racja- Ma coÅ› z BMW. A wyglÄ…d to kwestia gustu. Mi siÄ™ nawet podoba ;)<br><hr>Shem
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2010, 23:39

ja widzę dwa problemy. Jeden duży i drugi zayebiście duży. Pierwszy to cena - Trampki ostatnio ostro zdrożały. Drugi - importerem jest InterCompromitoMotors, czyli żenujący poziom obsługi, fatalne aso, problemy z gwarancjami i takie tam...<br><hr>Maciek W.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/11/2010, 08:30

W opisie czytamy "Miłym dodatkiem jest też 550-watowy akumulator..." - autror miał raczej na myśli _alternator_.<br><hr>Rafik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/11/2010, 08:42

A mnie się wydaje że wspomniany przez ciebie V-Strom radzi sobie w terenie tak samo dobrze jak Honda CBR czy Yamaha R1. Wygląda na terenowca ale absolutnie nim nie jest :)<br><hr>DRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/11/2010, 01:58

Komentatorzy napisał(a):A mnie się wydaje że wspomniany przez ciebie V-Strom radzi sobie w terenie tak samo dobrze jak Honda CBR czy Yamaha R1. Wygląda na terenowca ale absolutnie nim nie jest :)<br><hr>DRZ <br>
V-Strom to może nie DRZ'ta drogi DRZ ale na pewno radzi sobie lepiej niż CBR czy R1. W każdym razie w lesie za kumplem na DR350 jakoś nadążam na V-Stromie. Błota po uszy może slajdem nie łyknę przy 80sięciu, ale nie ma obaw przed wjazdem w większa czy mniejszą kałużę, tę czy tamtą dziurę lub inny wertep i nie pamiętam żeby gdzieś na mazurskim szutrze mi zawias dobił.<br><hr>rapatapatuia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 08:12

Ale może nie będzie tak naszpikowany elektroniką jak BMW. Mam nadzieję, że nie spaprali go elektryką na CAN'ie i hamulce da się odpowietrzać bez podciśnienia. Myślę, że ten XC może być godnym następcą dla starych turystycznych Hond - jest lżejszy i mocniejszy niż Africa, waży tyle co Transalp a przy tym ma 2x tyle mocy, chociaż pewnie oddawanej kompletnie inaczej niż w tych starych V'kach. Do tego 21" z przodu tak jak w starych Hondach. Zobaczymy jeszcze jak zestrojona będzie zawiecha i pozycja kierowcy, ale póki co zapowiada się naprawdę fajnie! Mam nadzieję, że cena nie będzie zabijać.<br><hr>baran
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/4/2011, 23:39

wykurwisty, myślę, że kiedyś godnie zastąpi mojego sprzęta, wersja terenowa coś dla mnie, zmiana kapci i można latać po szosie i terenie baja ! a jaki ma wygar ! wygar zarda wymiata ! rzędóweczka ryczy jak rasowa czwórka, sporo bajerów opcjonalnych, ogień z **** ! napaliłem się :)<br><hr>miro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2011, 13:32

czytać dokładnie!!!!
Miłym dodatkiem jest też 550-watowy alternator.........<br><hr>darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/5/2011, 22:00

Teraz czekam na opis po jazdach testowych. Myślę, że autor odwoła pare stwierdzeń. Silnik jest zupełnie inny niż w Triplu, krzywa mocy przebiega jakby ją od linijki rysowano. Wg. mnie bije BeeMke na głowe (przynajmniej na papierze).
Aha i zawias ma regulacjÄ™ od 790 do 810 mm w wersji nie-XC :) a w wersji XC 845-865.<br><hr>Bunny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2012, 12:05

Komentatorzy napisał(a):Teraz czekam na opis po jazdach testowych. Myślę, że autor odwoła pare stwierdzeń. Silnik jest zupełnie inny niż w Triplu, krzywa mocy przebiega jakby ją od linijki rysowano. Wg. mnie bije BeeMke na głowe (przynajmniej na papierze).
Aha i zawias ma regulacjÄ™ od 790 do 810 mm w wersji nie-XC :) a w wersji XC 845-865.<br><hr>Bunny<br>
I sie nie mylisz-Tiger rowniez ma bdb spalanie- nawet lepsze niz v strom - nie wiem ile litrow ale jest to 41 mpg w miescie i az 63 mpg na trasie- naprawde rozwazam zakup tego motocykla- uzywke w Anglii juz kupie od 6700 funtow. dodatkowo firma oiecuje wiele dodatkow ( oby nie byly zbyt drogie)..pozdrawiam z Man<br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/3/2012, 12:10

Komentatorzy napisał(a):Cudownie wygląda, zobaczymy jaka będzie cena. Kocham tę średniolitrażowe endura turytstyczne, po prostu kwintesencja.<br><hr>Mazi<br>
Siedziialem na tym moto juz w salonie w Manchester. Dla mnie wyglada lepiej niz Bmw i to b male spalanie- bajka! ( ps lepsze od v stroma o jakies 10 mpg na autostradzie!! ale w miescie tez malo pali)<br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2012, 23:18

Boczo, obejrzyj co poniżej a potem zastanów się czemu do tego filmu nie wzięto postenerdowskiego enduro, które tak nieudolnie promujesz
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s&feature=player_embedded" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s&feature=player_embedded</a>#<br><hr>Xfan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2013, 16:13

Mam ten motocykl juz 2 lata. Owszem, zasługuje na uwagę, jego pozytywne cechy już podano. Ale według mnie ma jedną poważną wadę - zestrojenie skrzyni biegów. To nie jest motocykl sportowy a jedynkę ma długą jak gumka z majtek. W terenie to się nie sprawdza. A same biegi niewiele się różnią przełożeniami, bo wrzucenie kolejnego biegu powoduje spadek obrotów tylko o ok. 1000 rpm co skutkuje ustawicznym mieszaniem biegami. A że silnik jest bardzo elastyczny to ruszamy spod świateł i lecimy: 1, 2, 3, 4, 5 i 6, a potem kolejne światła i redukcja, redukcja. A potem znowu od początku. To nie jest sprzęt gdzie liczy sie każda sekunda poprawienia osiągów, ale maszyna turystyczna. A tak jazda w mieście zaczyna być po prostu irytująca. Jeszcze bardziej niż grzejąca się na maxa rama z wiatrakiem kierującym gorące powietrze na jaja.<br><hr>Boom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/1/2014, 23:46

Komentatorzy napisał(a):Mam ten motocykl juz 2 lata. Owszem, zasługuje na uwagę, jego pozytywne cechy już podano. Ale według mnie ma jedną poważną wadę - zestrojenie skrzyni biegów. To nie jest motocykl sportowy a jedynkę ma długą jak gumka z majtek. W terenie to się nie sprawdza. A same biegi niewiele się różnią przełożeniami, bo wrzucenie kolejnego biegu powoduje spadek obrotów tylko o ok. 1000 rpm co skutkuje ustawicznym mieszaniem biegami. A że silnik jest bardzo elastyczny to ruszamy spod świateł i lecimy: 1, 2, 3, 4, 5 i 6, a potem kolejne światła i redukcja, redukcja. A potem znowu od początku. To nie jest sprzęt gdzie liczy sie każda sekunda poprawienia osiągów, ale maszyna turystyczna. A tak jazda w mieście zaczyna być po prostu irytująca. Jeszcze bardziej niż grzejąca się na maxa rama z wiatrakiem kierującym gorące powietrze na jaja.<br><hr>Boom<br>
A Twojego wpisu wynika że można sobie jajka popiec<br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê