Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
witam !
co sadzicie o oponach firmy Kenda ??? znajomy mial takie w quadzie i mowil ze spox, ale czy dobre do motorków ????
jaki rozmiar do gsx600f ??
mialem wczesniej 160/60/17 i luz sie jezdzi, ale fabrycznie powinna byc 150/70/17.
z gory dzieki za madre odpowiedzi !!!
pozdro!
co sadzicie o oponach firmy Kenda ??? znajomy mial takie w quadzie i mowil ze spox, ale czy dobre do motorków ????
jaki rozmiar do gsx600f ??
mialem wczesniej 160/60/17 i luz sie jezdzi, ale fabrycznie powinna byc 150/70/17.
z gory dzieki za madre odpowiedzi !!!
pozdro!
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
.:: GSX 600 F ::.
-
zajfu - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
- Lokalizacja: ŁDZ - Julianów
zajfu napisał(a):witam !
jaki rozmiar do gsx600f ??
mialem wczesniej 160/60/17 i luz sie jezdzi, ale fabrycznie powinna byc 150/70/17.
Fabryczne w Gsx'f sa 110/80/17 przod i 140/80/17 tyl,gdzies czytalem zeby nie dawac wiecej niz 150 z tylu bo zle sie jezdzi...
Tyle ze to wiedza "zaslyszana" osobiscie nie jechalem na innej niz 140/80/17
-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
ja tez mam pytanko odnosnie opon. mam mozliwosc kupna metzelera sport tec k0 po okazyjnej cenie problem w tym ze do mojej r1 z tylu producent przewiduje 190/50 a te oponki maja profil190/55
wiem ze to swietne opony ale ten profil...jak bardzo moze to wplynac na prowadzenie. alternatywa sa dunlopy qualifier rr o wlasciwym profilu ale to nie to samo co sporttec
wiem ze to swietne opony ale ten profil...jak bardzo moze to wplynac na prowadzenie. alternatywa sa dunlopy qualifier rr o wlasciwym profilu ale to nie to samo co sporttec
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
torowiec napisał(a):ja tez mam pytanko odnosnie opon. mam mozliwosc kupna metzelera sport tec k0 po okazyjnej cenie problem w tym ze do mojej r1 z tylu producent przewiduje 190/50 a te oponki maja profil190/55
wiem ze to swietne opony ale ten profil...jak bardzo moze to wplynac na prowadzenie. alternatywa sa dunlopy qualifier rr o wlasciwym profilu ale to nie to samo co sporttec
Nie słyszałem o takim modelu opony.
Może chodzi o racetec, ale to gumy typowo torowe, na drogę średni się nadają.
Dodatkowo większy obwód opony wydłuży przełożenia i pogorszy przyśpieszenie.
Większa opona zwiększy ciężar i moment żyroskopowy koła.
Opona może też nie mieścić się w wahacz. Nawet, jeżeli początkowo wejdzie, to przy większej prędkości zmieni profil i może przycierać.
Też kiedyś kombinowałem z taką modyfikacją, ale sobie darowałem, za dużo kombinowania, i za duże nakłady, trzeba by też wymienić zestaw napędowy.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Sorry oczywiscie chodzi o racetec(skad mi sie wzielo to sporttec
)
bardzo dzieki za odpowiedz
chce jeszcze dodac ze jezdze dosc czesto na torek i stad moje zainteresowanie racetec slyszalem ze sa bdb ale twoje argumenty przekonuja ,odpuszcze sobie

bardzo dzieki za odpowiedz
chce jeszcze dodac ze jezdze dosc czesto na torek i stad moje zainteresowanie racetec slyszalem ze sa bdb ale twoje argumenty przekonuja ,odpuszcze sobie
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Są bardzo dobre na tor, ale to raczej jak już profesjonalnie się ścigasz i czasy są bardzo ważne.
Na drodze nie osiągną takiej temperatury, przez co mogą wcale nie trzymać lepiej od dobrych sportowych opon. Dodatkowo przyczepność na zimno i na mokrym jest bardzo słaba.
Nie wspominając już o tym, że znikają, zanim zdążysz się przyzwyczaić.
Na drodze nie osiągną takiej temperatury, przez co mogą wcale nie trzymać lepiej od dobrych sportowych opon. Dodatkowo przyczepność na zimno i na mokrym jest bardzo słaba.
Nie wspominając już o tym, że znikają, zanim zdążysz się przyzwyczaić.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
mlody napisał(a): Fabryczne w Gsx'f sa 110/80/17 przod i 140/80/17 tyl,gdzies czytalem zeby nie dawac wiecej niz 150 z tylu bo zle sie jezdzi...
Tyle ze to wiedza "zaslyszana" osobiscie nie jechalem na innej niz 140/80/17
dziwne ja widzialem nie raz ze fabryczny rozmiar do gsxf to:
przod 120/70/17 a tyl 150/70/17.
z reszta tu masz linka
http://motocykle.vbs.pl/motocykle/suzuki/gsxf.htm
Wiek ktos moze co to sa za opony firmy HEIDENAU (jakas niemiecka firma) ??????
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
.:: GSX 600 F ::.
-
zajfu - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
- Lokalizacja: ŁDZ - Julianów
jezdzilem f3 przez 2 sezony na D208 i z czystym sumieniem polecam.dobrze trzymia sa latwe w wyczuciu a jak odpuszcza to lagodnie poza tym szybko sie nagrzewaja a wytrzymalosc przyzwoita(na 4-rech nowych kompletach zrobilem ponad 50 tys km.
dodam ze jezdzilem na nich na tor i na poziomie amatorskim bylo ok.
oczywiscie sa lepsze np metzeler racetec czy michelin pilot power ale znacznie drozsze
dodam ze jezdzilem na nich na tor i na poziomie amatorskim bylo ok.
oczywiscie sa lepsze np metzeler racetec czy michelin pilot power ale znacznie drozsze
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
zajfu napisał(a):mlody napisał(a): Fabryczne w Gsx'f sa 110/80/17 przod i 140/80/17 tyl,gdzies czytalem zeby nie dawac wiecej niz 150 z tylu bo zle sie jezdzi...
Tyle ze to wiedza "zaslyszana" osobiscie nie jechalem na innej niz 140/80/17
dziwne ja widzialem nie raz ze fabryczny rozmiar do gsxf to:
przod 120/70/17 a tyl 150/70/17.
z reszta tu masz linka
http://motocykle.vbs.pl/motocykle/suzuki/gsxf.htm
Wiek ktos moze co to sa za opony firmy HEIDENAU (jakas niemiecka firma) ??????
yyy,patrzac na Twoj awatar,sadzilem ze masz gsx600f produkowane w latach 88-97
Nawet w linku podanym przez Ciebie jest napisane tak:
Dane do GSX600F.
PODWOZIE:
Rama: stalowa boczna, z dwoma przykręcanymi podciągami Zawieszenie przednie: teleskopowe, skok 130 mm Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, skok 135 mm Hamulec przedni: podwójny tarczowy 290 mm średnicy Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 250 mm średnicy Opony przód/ tyt:110/80 V17/ 140/80V17
-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Ogólnie to metzelery słyszałem że dobre. Jeździłem też na nich i z mojej strony nic ciekawego nie dodam. Dobre gumy i tyle...
A kendy miałem, ale w rowerze
A kendy miałem, ale w rowerze

-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
Continental Force 130/70/16 (61W), 180/55/17 (73W) ??
Co sądzicie o takim zestawie do Horneta 600. Tryb jazdy powiedzmy głównie szybkie miasto jakieś zakręty pod miastem itp. Raczej bez wielkiej turystyki ... do jazdy w różnej pogodzie.
Ewentualnie co polecacie przy kryteriach:
- przyczepność
- żywotność
- cena
http://www.draiv.pl/pokaz_produkt.php?idprod=305 (otwórz link)
Dodaj że w rozmiarze 130/70/16 nie ma zbyt dużego wyboru. W tej chwili mam Pilot Roada z tyłu i MACADAM'a tylko nie pamiętam modelu 120/80/16 z przodu ... i wydaje się być OK ... choć jeżdżę już na tym 3 sezon ... pamiętam że wcześniejsze BRIDGESTONE'ki trzymały lepiej.
Co sądzicie o takim zestawie do Horneta 600. Tryb jazdy powiedzmy głównie szybkie miasto jakieś zakręty pod miastem itp. Raczej bez wielkiej turystyki ... do jazdy w różnej pogodzie.
Ewentualnie co polecacie przy kryteriach:
- przyczepność
- żywotność
- cena
http://www.draiv.pl/pokaz_produkt.php?idprod=305 (otwórz link)
Dodaj że w rozmiarze 130/70/16 nie ma zbyt dużego wyboru. W tej chwili mam Pilot Roada z tyłu i MACADAM'a tylko nie pamiętam modelu 120/80/16 z przodu ... i wydaje się być OK ... choć jeżdżę już na tym 3 sezon ... pamiętam że wcześniejsze BRIDGESTONE'ki trzymały lepiej.
KuRcZaK
- Kurczak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/5/2007, 18:03
- Lokalizacja: W-wa / Katowice
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
No tylko tutaj już różnica w cenie jest dośc konkretna ... jak doliczę do tego tyło to jest 1300 a nie 900 a 400 piechotą nie chodzi.
Pytanie czy warto to pierwsze pytanie drugie to jaki tył do takiego przodu ?? w tej chwili mam pilot roada więc chyba trochę tył będzie odjeżdżał ??
Pytanie czy warto to pierwsze pytanie drugie to jaki tył do takiego przodu ?? w tej chwili mam pilot roada więc chyba trochę tył będzie odjeżdżał ??
KuRcZaK
- Kurczak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/5/2007, 18:03
- Lokalizacja: W-wa / Katowice
I jeszcze jedno pytanko - czym Metzeler M3 różni się od M1 ?? Bo może zamiast Continentala lepszym wyborem byłby taki komplecik:
http://www.allegro.pl/item196337464_metzeler_sportec_m1_180_55_17_i_130_70_16_i_inne_.html (otwórz link)
http://www.allegro.pl/item196337464_metzeler_sportec_m1_180_55_17_i_130_70_16_i_inne_.html (otwórz link)
KuRcZaK
- Kurczak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/5/2007, 18:03
- Lokalizacja: W-wa / Katowice
M3 będą lepsze od M1, ale M1 na pewno lepiej trzymają niż ten model continentala.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości