K&N do Suzuki GSX-R 600 k3 czy warto?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
K&N do Suzuki GSX-R 600 k3 czy warto?
Mam pytanie co to filtra KN . Czy w przypadku k3 po zamontowaniu takiego filtra moga pojawic sie problemy z mieszanka? Czy po odlÄ…czeniu aku i ponowny, odpaleniu moto mieszanka sama sie usatwi? Naczytalem sie duzo o gaznikach jak to wyglda w przypadku wtrysku. Czy silnik bedzie lepiej reagowal na rol-gaz ?
ps... regulacja przepustnic konieczna ? dzieiki i pozdrawiam
ps... regulacja przepustnic konieczna ? dzieiki i pozdrawiam
-
razzar - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 27/10/2009, 10:36
- Lokalizacja: Grudziadz
Synchronizacja konieczna co 12kkm.
Po wymianie filtra na K&N:
- nie trzeba wymieniać (wystarczy czyścić)
- silnik dostaje więcej powietrza
- poprawia siÄ™ lekko dynamika
- Uzyskujemy fajne brzmienie z dolotu w momencie przyspieszania.
Największa zaleta to że nie trzeba go wymieniać. Szczególnie jeśli kupuje się motocykl na kilka sezonów a w sezonie przejeżdża przynajmniej 6kkm.
Po wymianie filtra na K&N:
- nie trzeba wymieniać (wystarczy czyścić)
- silnik dostaje więcej powietrza
- poprawia siÄ™ lekko dynamika
- Uzyskujemy fajne brzmienie z dolotu w momencie przyspieszania.
Największa zaleta to że nie trzeba go wymieniać. Szczególnie jeśli kupuje się motocykl na kilka sezonów a w sezonie przejeżdża przynajmniej 6kkm.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
ahaaa a Ty masz KN zalozonego? poprawia sie wogule cos? a trzeba odlacza aku, aby zresetowac kompa? no to chyba warto sprobowac. W gaznikach slyszalem ze nie jest no zbytnio latwe, bo bez regulacji to pogarsza sklad mieszanki i silniki roznie chodza. W przypadku wtrysku mowisz ze bedzie odrazu okej no to chyba sie zdecyduje 

-
razzar - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 27/10/2009, 10:36
- Lokalizacja: Grudziadz
niektórzy po założeniu takich filtrów odczuwają mniejsze spalanie niektórzy większe a niektórzy nie widza różnicy. wiem ze to bez sensu
jak raczek napisał ich największa zaleta to to ze ci starcza na długo i z głowy. tego twojego giksa i tak pewnie bez filtra się synchronizuje wiec .

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Po za tym K&N zalecany jest przede wszystkim tam gdzie już jest przelotowy układ wydechowy.
W niektórych motocyklach potrzebne jest PCIII lub Rapidbike (lepsze rozwiązanie).
W gaźnikowych motocyklach polecany jest zestaw dysz Dynojet.
Ale nie ma przeciw skazań do montażu przy oryginalnym układzie wydechowym.
W niektórych motocyklach potrzebne jest PCIII lub Rapidbike (lepsze rozwiązanie).
W gaźnikowych motocyklach polecany jest zestaw dysz Dynojet.
Ale nie ma przeciw skazań do montażu przy oryginalnym układzie wydechowym.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Filterek zakupiony, musze przyznac kolegom racje. Filtr naprawde poprawia prace silnika , silnik pracuje rowniej na wolnych, zauwazylem zwiekszenie mocy ,lepiej przyspiesza, fajnie sie wkreca i jakby inny dzwiek przy wpelni odkrecnoej manetce. Jestem zadowolnony, obalam mit, ze niby nie widac roznicy. Jest naprawde pozytywnie - napewno warto wyde pare zl na niego.
-
razzar - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 27/10/2009, 10:36
- Lokalizacja: Grudziadz
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość