Zobacz wątek - <i>[Suzuki GSR750]</i> Suzuki GSR750 - miejski agresor
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSR750] Suzuki GSR750 - miejski agresor

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 18/10/2010, 20:59

Komentatorzy napisał(a):Nigdy wiecej nie kupie Naked'a! Fajnie to wyglada, ale praktycznosci nie ma zadnej...<br><hr>TDM<br>
A kto tu mowi o praktycznosci . Nakedy sa dla tych ktorym sie wydaje, ze potrafia na tyle jezdzic zeby na nich szalec. <br><hr>Naked
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/10/2010, 23:53

Jeżdże GSR 600, wg mnie powinni byli zostawić wydech pod siedzeniem jak i kierunkowaskazy w owiewkach przednich... A tak to ok :)<br><hr>bobek667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/10/2010, 08:01

Komentatorzy napisał(a):Suzuki zabrnęło w ślepą uliczkę pozerstwa stylu. Podobnie jak Kawasaki robi zbyt ciężkie motocykle.

Lekki motocykl sypiący gromami z wydechu to jedyne co potrzebne w mieście. I pod tym względem nic nigdy Triumpha Speed Triple nie przebije.

A i tak ich wszystkich objedzie skuter 125ccm.<br><hr>fastviper<br>
Komentatorzy napisał(a):Zmien dilera<br><hr>mehow<br>
A co, objechał cię skuterzysta? ;P<br><hr>fastviper
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2010, 08:33

nie ładny, nie fajny, zawsze będzie kojarzył się Z750<br><hr>B12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2010, 09:29

musi być dużo tańszy od Z750 jeśli nie będzie jego dni są policzone.<br><hr>konop
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2010, 12:44

widać, że gsr750 do klasy premium (ducati monster 796) nie ma nawet startu.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/10/2010, 17:40

Komentatorzy napisał(a):widać, że gsr750 do klasy premium (ducati monster 796) nie ma nawet startu.<br><hr>emka<br>
Ducati monster 796??? Tylko ładnie wygląda i brzmi... Po za tym zajmuje ostatnie miejsca w testach porównawczych do tego absurdalna cena w Polsce w której nawet nie ma regulacji przedniego zawieszenia.
Ładny gniot klasy premium przeznaczony chyba tylko dla fanów marki.
Wygląd suzuki to kwestia gustu a co do reszty to trzeba poczekać na testy.
Kawasaki Z750 też wyglądem czy osiągami nie rzuca na kolana a sprzedaje się rewelacyjnie.<br><hr>icon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2010, 17:25

ej sory ale co to jest?;> tu nie jest pare błedów, tych błedów jest w pi**u ...czy na tej stronie już nikt nie sprawdza poprawności danych i tekstów??? żałosne.przecież to jest na stronie głównej!;] Mówicie ze z reklam macie już wystarczająco dużo kasy zeby mieć wyje**** na jakość podanych tu informacji??? nie no spoko;) nie mam nic przeciwko uczciwie zarobionym pieniądzom:P<br><hr>zawistny polaczek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2010, 18:55

Komentatorzy napisał(a):ej sory ale co to jest?;> tu nie jest pare błedów, tych błedów jest w pi**u ...czy na tej stronie już nikt nie sprawdza poprawności danych i tekstów??? żałosne.przecież to jest na stronie głównej!;] Mówicie ze z reklam macie już wystarczająco dużo kasy zeby mieć wyje**** na jakość podanych tu informacji??? nie no spoko;) nie mam nic przeciwko uczciwie zarobionym pieniądzom:P<br><hr>zawistny polaczek<br>
Profesor Miodek z Onetu się znalazł. Idź lepiej forfitera karmić.<br><hr>Jacek Placek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 22:29

jak dla mnie zatrważające są oszczędności... tak samo jak rok czy dwa temu gladius dostał lapme z żarówką zamiast led. tak samo teraz gsr 750 ma niby widelec usd z przodu a zamiast zacisków radialnych dostał zwyczajne czterotłoczki... a w silniku zapewne zamiast tytanowych zaworów ma stalowe tak samo jak w gsr 600. No bo po co jeśli silnik nie kręci już tak wysoko... to sprawia że przyszły właściciel nie będzie mógł w prosty sposób (bezpieczny dla silnika) zwiększyć mocy swojego motocykla, a przez hamulce będzie hamował jak 15 letnim hornetem... i nic mu abs nie pomoże, ten kto lata już jakiś czas wie że jak sie umie używać dobrze przodu to i zblokowanie go nie straszne a ABS niepotrzebnie wydłuża drogę hamowania i zwiększa masę... motor designerski ale słaby technicznie...<br><hr>pwpsrspl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2010, 16:37

Komentatorzy napisał(a):jak dla mnie zatrważające są oszczędności... tak samo jak rok czy dwa temu gladius dostał lapme z żarówką zamiast led. tak samo teraz gsr 750 ma niby widelec usd z przodu a zamiast zacisków radialnych dostał zwyczajne czterotłoczki... a w silniku zapewne zamiast tytanowych zaworów ma stalowe tak samo jak w gsr 600. No bo po co jeśli silnik nie kręci już tak wysoko... to sprawia że przyszły właściciel nie będzie mógł w prosty sposób (bezpieczny dla silnika) zwiększyć mocy swojego motocykla, a przez hamulce będzie hamował jak 15 letnim hornetem... i nic mu abs nie pomoże, ten kto lata już jakiś czas wie że jak sie umie używać dobrze przodu to i zblokowanie go nie straszne a ABS niepotrzebnie wydłuża drogę hamowania i zwiększa masę... motor designerski ale słaby technicznie...<br><hr>pwpsrspl<br>
Bredzisz... GSR 600 nie miał radialnych hamulców to po pierwsze a po drugie piszesz głupoty....
To że został ''wykastrowany'' w porównaniu do GSX-R 750 to przecież nic nowego. Przy osiągach jakie ma - jak sam zauważyłeś - zapewne nie potrzebuje drogich technologi rodem z GSX-R. Spójrz na silniki FZ8, CB 1000 a zrozumiesz, że kastracja to nic nadzwyczajnego i szkodliwego.
A tekstem o bezpiecznym podnoszeniu mocy nieźle mnie rozbawiłeś...GSR 750 jest następcą taniego GSR 600 więc nie ma co oczekiwać super cudów techniki.
Jedynie co mi się nie podoba to wygląd tylnego wahacza, faktycznie lipa ale bez większego wpływu na trakcję.
Na temat przydatności ABS nie ma co się spierać - temat rzeka. Zastanawia jednak fakt, że jest dostępny w sportowych ''lytrach'' kawasaki i hondy ;) Więc chyba daje radę... <br><hr>icon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr