Silniki motocyklowe z pojemnościami pośrednimi ?
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Silniki motocyklowe z pojemnościami pośrednimi ?
Czy wiecie dlaczego producenci motocykli, chociaż by tak popularne firmy japońskie, nie wykazywały żadnej oferty, co do produkcji motocykli z silnikami o pojemności 400 lub 500 cm sześ. Nie licząc skuterów i crossów oraz starszych motocykli już nie produkowanych. Przecież takie silniki uzupełniłyby lukę pomiędzy dostępnymi w sprzedaży motocyklami z silnikami o pojemności pomiędzy 250 , a 600 cm sześ. A przecież taki motocykl z silnikiem 400 cm sześ. będzie miał niezłe osiągi i przede wszystkim niższe zużycie paliwa w stosunku do 600 cm sześ. Tutaj uzupełnię , że jedynym wyjątkiem z japońskich modeli to oczywiście Ninja 400 , która i tak nie jest przewidziana na rynek europejski.
- adamspa
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 22/6/2010, 19:54
Wego czasu klasa 400 byla w ofercie. Moim zdaniem nie sprawdzila sie ona. Nie wydaje mi sie zaby w dzisiejszych czasach byla ona wogole potrzebna zwlaszcza jako posrednia w klasie miedzy 250 a 600. Zapomniales, ze b. popularna jest klasa 500, no moze niekoniecznei w Pl gdzie panuje choroba gigantomani.
Porownujac klase 500 do klasy 400. Cztery gary sa drozsze w wyprodukowaniu niz dwa, osiagi jaie oferuja sa podobne, momenty odrotowe rowniez. Koszta utrzymania klasy 500 dyskwalifikuja wlasciwie wszystko poza 125 – ka. Koszta klasy 400 sa podobne do kosztow klasy 600. Sposob oddawania tej mocy jest jednak zupelnie inny, 400 – tki sa na wyzszych obrotach bardziej agresywne, co za tym idzie nie sprzyjaja poczatkujacym.
Porownujac klase 500 do klasy 400. Cztery gary sa drozsze w wyprodukowaniu niz dwa, osiagi jaie oferuja sa podobne, momenty odrotowe rowniez. Koszta utrzymania klasy 500 dyskwalifikuja wlasciwie wszystko poza 125 – ka. Koszta klasy 400 sa podobne do kosztow klasy 600. Sposob oddawania tej mocy jest jednak zupelnie inny, 400 – tki sa na wyzszych obrotach bardziej agresywne, co za tym idzie nie sprzyjaja poczatkujacym.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
@adamspa
kawasaki przeredagowało swe plany i er4 będzie wprowadzona na rynek europejski
kawasaki przeredagowało swe plany i er4 będzie wprowadzona na rynek europejski
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
gdzieś czytałem o prototypach kawasaki ninja 400 chyba nawet na scigacz.pl ma to być coś w stylu ninja 250 tylko że 400
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
RUTRA.RD napisał(a):tak bedzie kawa er400 cos jak er650 zreszta bardzo podobne sa
Mimo, ze czytam na bierzoco to jednak jak do tej pory nie natknalem sie na ta informacje. Podacie jakies srodlo ?
Watpie w to aby ktorakolwiek firma wprowadzila do produkcji klase 400 ccm, niby w jakim celu skoro mozn azdlawic klase 600 czy 650 jak w przypadku ER6.
Czas pokaze.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Pat123- ale walisz byki, jak można takie błędy robić?! Skończ podstawówkę, wtedy zacznij gadać na forum.
Moim zdaniem ta kawa 400cc nie ma sensu, ma być trochę tańsza od er6, a pojemność juz nie 650cc a 400cc, wiec kto kupi mniejsze i gorsze moto?
Moim zdaniem ta kawa 400cc nie ma sensu, ma być trochę tańsza od er6, a pojemność juz nie 650cc a 400cc, wiec kto kupi mniejsze i gorsze moto?
- mastah
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 27/7/2010, 20:20
Normalnie przyganił kocioł garnkowi
A co do tematu to uważam 400-ki za całkiem fajne moto. Sam miałem i będę chwalił. Daje lepszy fun z jazdy niż chociażby nudna cebra F3.
A co do tematu to uważam 400-ki za całkiem fajne moto. Sam miałem i będę chwalił. Daje lepszy fun z jazdy niż chociażby nudna cebra F3.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
kto będzie kupował?
jak się okazuje jest całkiem duże grono potencjalnych kupców
przede wszystkim ci co potrzebują jedno niedrogie moto do traktowania w sposób użytkowy, np dojeżdżania do pracy lub samej pracy (kurierzy itp)
wówczas drugie moze być przeznaczone do realizowania jakichś tam pasji
jak się okazuje jest całkiem duże grono potencjalnych kupców
przede wszystkim ci co potrzebują jedno niedrogie moto do traktowania w sposób użytkowy, np dojeżdżania do pracy lub samej pracy (kurierzy itp)
wówczas drugie moze być przeznaczone do realizowania jakichś tam pasji
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
mastah napisał(a):Moim zdaniem ta kawa 400cc nie ma sensu, ma być trochę tańsza od er6, a pojemność juz nie 650cc a 400cc, wiec kto kupi mniejsze i gorsze moto?
Proste, ze jak ktos ma malego siusiaka to kupuje 600/1000cm3 na 1 moto no bo pod wiejska dyskoteka podjechac 400tka to wstyd.
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
madcap napisał(a):kto będzie kupował?
jak się okazuje jest całkiem duże grono potencjalnych kupców
przede wszystkim ci co potrzebują jedno niedrogie moto do traktowania w sposób użytkowy, np dojeżdżania do pracy lub samej pracy (kurierzy itp)
wówczas drugie moze być przeznaczone do realizowania jakichś tam pasji
Nie powiedziałbym aby klasa 400 była taka niedroga ;] Przykład, komplet świec do najmniejszego z bandziorów ok 160 zł.
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
MB nie mam pojecia i nie zamierzam bawić się we wróżkę ile moze kosztować nowa er4
na pewno jesli pojawi się zbyt na taką pojemność i moc, to inni producenci też pokażą oferty z podobnymi pojemnościami i mocami
skutkować to mam nadzieję będzie jakąś konkurencją cenową
prawdą też jest, że aby był zbyt na taką pojemność, to musi ona oferować coś więcej niz tylko cenę umiejscowioną pomiędzy 250 a 6XX, jak np spalanie
tym bardziej, że mowa jest o pojemnościach które w tej chwili mają mocniejsze skutery (nie mylić z motorowerami)
na pewno jesli pojawi się zbyt na taką pojemność i moc, to inni producenci też pokażą oferty z podobnymi pojemnościami i mocami
skutkować to mam nadzieję będzie jakąś konkurencją cenową
prawdą też jest, że aby był zbyt na taką pojemność, to musi ona oferować coś więcej niz tylko cenę umiejscowioną pomiędzy 250 a 6XX, jak np spalanie
tym bardziej, że mowa jest o pojemnościach które w tej chwili mają mocniejsze skutery (nie mylić z motorowerami)
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
skądcie z tymi siusiakami co on ma do motoru porostu ktoś ma pusty łeb ( i w zakrętach jeździ na stojąco bez kasku o 13 pod szkole podjeżdża żeby dziewczyny zobaczyły )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
mastah napisał(a):Moim zdaniem ta kawa 400cc nie ma sensu, ma być trochę tańsza od er6, a pojemność juz nie 650cc a 400cc, wiec kto kupi mniejsze i gorsze moto?
Kupi ten kto nie bedzie lapal sie na kategorie A, a ktory bedzie musial zaczac tak jak Ty od kat A2, ktora niedlugo wejdzie.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Ja wlasnie zdaje kat A misku, ale widocznie jestes niedoceniany przez koleguff i musisz sie wykazac na forum, ok, jak Ci to pomoze...
Ale na scigaczu napisali, ze sugerowana cena tejze kawy er4 ma wyniesc ok 9 tys. euro. Wystarczy porownac to z cena er6 i zakup staje sie nie oplacalny.
Co do szerokiej rzeszy klientow- ludzie tu pisza duzo, co by chcieli a czego nie, ale zauwaz, ze 90% ma moto za 10-15 tys. zl a nie 30 tys
Jakbym chcial moto tylko do sprawnego przemieszczania sie w miescie to kupilbym z150 rometa i katowal jak starego psa, a jednak wybieram cos 8 razy drozszego...
Pozdro
Ale na scigaczu napisali, ze sugerowana cena tejze kawy er4 ma wyniesc ok 9 tys. euro. Wystarczy porownac to z cena er6 i zakup staje sie nie oplacalny.
Co do szerokiej rzeszy klientow- ludzie tu pisza duzo, co by chcieli a czego nie, ale zauwaz, ze 90% ma moto za 10-15 tys. zl a nie 30 tys
Jakbym chcial moto tylko do sprawnego przemieszczania sie w miescie to kupilbym z150 rometa i katowal jak starego psa, a jednak wybieram cos 8 razy drozszego...
Pozdro
- mastah
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 27/7/2010, 20:20
mastah napisał(a): wlasnie zdaje kat A misku,
Misiu, najpierw zdaj egzamin, zycze Ci aby jeszcze w tym roku, bo w przyszlym moze okazac sie, ze bedzie ZONG
mastah napisał(a):ale widocznie jestes niedoceniany przez koleguff i musisz sie wykazac na forum, ok,
Pomine,
mastah napisał(a):Ale na scigaczu napisali, ze sugerowana cena tejze kawy er4 ma wyniesc ok 9 tys. euro.
Ty naprawde wierzysz we wszystko co pisze scigacz ?
Radzilbym ruszyc troche banka i zastanowic sie. Jezeli model 400 zostanie wyprodukowany to napewno bedzie drozszy od 250 – tki ale nie bedzie drozszy od ER6. Ekonomia rzadzi sie swoimi prawami
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości