[Aktualności] Ducati Elenore V8 - osiem cylindrów,...
Posty: 17
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Ducati Elenore V8 - osiem cylindrów,...
Dyskusja na temat: Ducati Elenore V8 - osiem cylindrów, dwa korbowody
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Elenore V8 - osiem cylindrów, dwa korbowody
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Elenore V8 - osiem cylindrów, dwa korbowody
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale kał!!! Krzywo i widać gołym okiem, ciekawe kto to kupi...<br><hr>miszczKomentatorzy napisał(a):900cc, 8 cylindrów i tylko 80KM? Bez sensu<br><hr>Invi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
super:) mi sie podoba! i co z tego ze mało mocy?! nie o to tu chodzi, pewnie bedzie poterzny moment. jestem ciekaw jaki bedzie dzwiek, ale zanosi sie ze niezły:D a rozwiazanie techniczne rewelacja, pierwszy raz takie cudo widze;]<br><hr>Tezeter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a na co komu moc przy v 8 ?
tu sie liczy moment obrotowy. moze i ma 80 km
ale pewnie dostępne na rozruszniku juz
fajny bajer ale pewnie za duzo pali
<br><hr>henio12323




- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I mnie sie podoba
Parametry silnika nie sa tu wazne, chodzi o realizacje ideii - brawa dla konstruktora!<br><hr>kris2k

Parametry silnika nie sa tu wazne, chodzi o realizacje ideii - brawa dla konstruktora!<br><hr>kris2k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bo po co coś robić prosto jak można skomplikować
mi się wydaje że ten silnik będzie mieć problemy ze smarowaniem, Na pierścienie tłokowe będą działać za duże siły ścinające, do tego smarowanie tych wszystkich panewek... ciekawe jak to się będzie w praktyce sprawdzać. <br><hr>kat

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hmm. rozwiazanie interesujace! Tylko dla czego żaden koncern motocyklowy nie postawił na takie rozwiazanie? Ja pamietam motocykl "Drysdale 750 V8" ktory dzwięk rzeczywiscie mial niesamowity
Osiągi nie sa kosmiczne ale pewnie itak bedzie sie gibko poruszac. Nic tylko czekac na finalna wersje, wtedy okaze sie jak z trwałoscią! Ducati jak to wszyscy pisza jest jak ferrari w swiecie motocyklowym to czemu seryjnie nie zrobią V8? albo chociaz V6? ich jedynym osiagnieciem jest muskularne V4 w Desmosedici! Do sportu nie ma znaczenia ze duzo pali wiec???<br><hr>Ghost

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
glupie wytlumaczenie dla jeszcze glupszej idei....<br><hr>kupokKomentatorzy napisał(a):I mnie sie podoba
Parametry silnika nie sa tu wazne, chodzi o realizacje ideii - brawa dla konstruktora!<br><hr>kris2k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moment ma słaby bo dużo ruchomym części, tak to jest jak się w gimnazjum na wagary chodzi... Ponadto jest to ciezki silnik, ktory przez duza liczbe garow duzo pali, bo na przyrost spalania sklada sie bardziej liczba garow niz pojemnosc...<br><hr>mehowKomentatorzy napisał(a):a na co komu moc przy v 8 ?tu sie liczy moment obrotowy. moze i ma 80 km
ale pewnie dostępne na rozruszniku juz
fajny bajer ale pewnie za duzo pali
<br><hr>henio12323<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli ten silnik działa dokładnie tak jak na filmie to porażka, zewnętrzne tłoki idą w dół, wykorbienie idzie w górę, czyli działaja przeciwko sobie. Chyba że komora spalania zewnętrznych tłoków jest poniżej ich, a nie klasycznie.<br><hr>desmo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie robią v6 i v8, bo to nie jest potrzebne, pamiętaj o zwiększeniu ciężaru, skomplikowania (więc i ceny), ewentualnych remontach etc. Stosując większą ilość cylindrów polepszamy przede wszystkim charakterystykę "siłowni"(wykres momentu obrotowego).Komentatorzy napisał(a):Hmm. rozwiazanie interesujace! Tylko dla czego żaden koncern motocyklowy nie postawił na takie rozwiazanie? Ja pamietam motocykl "Drysdale 750 V8" ktory dzwięk rzeczywiscie mial niesamowityOsiągi nie sa kosmiczne ale pewnie itak bedzie sie gibko poruszac. Nic tylko czekac na finalna wersje, wtedy okaze sie jak z trwałoscią! Ducati jak to wszyscy pisza jest jak ferrari w swiecie motocyklowym to czemu seryjnie nie zrobią V8? albo chociaz V6? ich jedynym osiagnieciem jest muskularne V4 w Desmosedici! Do sportu nie ma znaczenia ze duzo pali wiec???<br><hr>Ghost<br>
Pomysł jest bardzo ciekawy, ale nie do końca jestem przekonany, moim zdaniem nawet 2 cylindry do normalnej jazdy po szosie zupełnie wystarczają, a korzyści płynące z prostej niezawodnej konstrukcji nie da się tak łatwo zmierzyć jak moc na hamowni.
Projekt, nawet jeśli zostanie zrealizowany będzie raczej technicznym smaczkiem, którego cech doznać będą mogli tylko nieliczni, niż patentem rewolucjonizującym cały przemysł motoryzacyjny. Całe przedsięwzięcie kojarzy mi się z Hondą NR 750(wtajemniczeni wiedzą o co chodzi). Nie mniej o silniku Wankla też mówili "niedorzeczny", a jednak swoje piętno w historii odcisnął, i w niektórych dziedzinach jest po prostu najlepszy. Pozdro dla tego (tej), komu się chciało do końca przeczytać moje wypociny w całości<br><hr>Zmorad
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem co w tym fajnego, ten silnik długo nie pociągnie, zbyt duże naprężenia na korbowody idą, istnieje również problem ze smarowaniem wszystkich tych panewek tuleji, poza tym nikt tego nie kupi bo przy poj 900cc w zwykłej rzędówce mamy około 150 kucyków, ten silnik nadaje sie jedynie na wystawę nic pozatym<br><hr>KASIA750H
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, to ciągle byśmy siedzieli na drzewach<br><hr>slusarKomentatorzy napisał(a):I mnie sie podoba
Parametry silnika nie sa tu wazne, chodzi o realizacje ideii - brawa dla konstruktora!<br><hr>kris2k<br>Komentatorzy napisał(a):glupie wytlumaczenie dla jeszcze glupszej idei....<br><hr>kupok<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wcale nie będzie tak iciężki bo ma 4 korby i jeden wał. Podejrzewam że to ducati z 200 kg będzie ważyć maksymalnie co nie odbiega 750tkom<br><hr>wKomentatorzy napisał(a):a na co komu moc przy v 8 ?tu sie liczy moment obrotowy. moze i ma 80 km
ale pewnie dostępne na rozruszniku juz
fajny bajer ale pewnie za duzo pali
<br><hr>henio12323<br>
Komentatorzy napisał(a):Moment ma słaby bo dużo ruchomym części, tak to jest jak się w gimnazjum na wagary chodzi... Ponadto jest to ciezki silnik, ktory przez duza liczbe garow duzo pali, bo na przyrost spalania sklada sie bardziej liczba garow niz pojemnosc...<br><hr>mehow<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
naucz się jak działa silnik najpierw !!!<br><hr>WojakKomentatorzy napisał(a):Jeżeli ten silnik działa dokładnie tak jak na filmie to porażka, zewnętrzne tłoki idą w dół, wykorbienie idzie w górę, czyli działaja przeciwko sobie. Chyba że komora spalania zewnętrznych tłoków jest poniżej ich, a nie klasycznie.<br><hr>desmo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości