Zobacz wÄ…tek - Praca silnika na wydechu przelotowym.
NAS Analytics TAG

Praca silnika na wydechu przelotowym.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Praca silnika na wydechu przelotowym.

Postprzez sonsiat » 14/10/2010, 17:26

1. Czy charakterystyczna praca na przelocie (dzwięk nie jest tak jednolity jak na oryginalnym, tylko słychać prace każdego tłoka oddzielnie i często temu towarzyszy taka lekka pulsacja) to skutek tego, że silnik ma standardowy dolot (filtr i dysze) , a łatwiejszy wydech, czy to po porostu tak jest nawet na oryginalnym wydechy, tylko tego tak nie słychać ?? I jest to normalne?

2. Zależy mi tylko na efekcie dźwiękowym, a nie na wzroście mocy. Czy jeśli założe przeloty (w moim przypadku XJ 600) nie zmieniając nic w układzie dolotowym (standardowy filtr i dysze), to może spaść moc, albo silnik zacznie nierówno pracować lub byłoby to jakkolwiek szkodliwe dla silnika??Bo przecież zostanie zaburzony stosunek przepustowości ukł. dolotowego do wydechowego...
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec


Postprzez RUTRA.RD » 15/10/2010, 09:11

to juz lepiej lekko orginal przerobic np umnie kumple w orginalach jesli jest gdzie to obok wylotu wierca dziury wiertlem 13 3 sztuki wtedy spaliny leca tymi dziurami jest troche glosniej i dzwiek fajniejszy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa




Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê