Cagiva Freccia - pomoc w zakupie
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Cagiva Freccia - pomoc w zakupie
Witam! Przepraszam jeżeli wybrałem zły dział (to mój pierwszy post). Niedawno znalazłem Freccie z końca lat 80. Mieszkam daleko więc postanowiłem najpierw popytać na forum, a nie jechać i wracać z niczym. Mianowicie chodzi mi o to, czy jest sens kupować coś takiego, czy nie lepiej poczekać i dać więcej za coś nowszego. Jeżeli ktoś może napisać coś o jej awaryjności (oczywiście wiem że jest to różnie w zależności od tego jak się trafi) i dostępie do części. I jeszcze jedno - komfort jazdy, mam ponad 180cm wzrostu a te 125 nie są zbyt duże (chcę od czasu do czasu jeździć w dłuższe trasy). Nie ukrywam, że zależy mi na cenie. Moto potrzebne jest mi na ok 3 sezony. A może NSR 125? Proszę o pomoc, już teraz bardzo dziękuję. Pozdrawiam! PS. Cagiva ma wpisane 40tys przebiegu, ale sprowadzona więc pewności co do tego nie mam.
- Mateuszcbr0
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/10/2010, 07:02
30 letni sprzet to troche ryzykowna inwestycja. Nie wiesz jaki jest realny przebieg, nie wiesz ile miala remontow i kiedy byl ostatni. moze Ci pasc kazda czesc w kazdej chwili, wiec decyzje podejmuj ostroznie. Napewno warto poczekac i kupic cos mlodszego. Im mlodszy sprzet tym lepiej.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
a ja ci kategorycznie odradzam. nawet nie chodzi o rocznik. bo kumpel miał DT z podobnego roku i mu sie swietnie spisywała. tu jest kwestia marki. mianowicie cagiva do teraz o ile jeszcze cos produkuja to niszowa marka. t kraju gdzie ją produkują moze i znajdziesz jakies częsci zamienne a w polsce - wątpie żebys co kolwiek kupił. takie motory kupuja ludzie którzy pracuja lub maja rodzine za granica i za kilka groszy uda im sie kupic od dziadka jakis sprzęt. które pewnie sporo przestał. gdyby to była yamaha czy honda to jeszcze jeszcze. ale do cagivy nie dokupisz chyba nic. dla przykłądu kumpel ma cagive 350 AR. i padła mu elektryka nie wiem chyba cewka i juz kilka lat sie męczy zeby taką dostac. i mtoo stoi tylko w garazu. do takiej yamahy np taka cewke masz praktycznie od ręki na allegro. także odradzam. lepiej dozbierac kupic cos lepszego. a przynajmniej markowego bo z tym sie tylko bedziesz męczył
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Henio, dowiedz się co i jak a potem się wypowiadaj bo nam tu niepotrzebnie chłopaka w błąd wprowadzasz. Cagiva może i nie jest producentem znanym tak jak honda czy temu podobne ale na pewno nie robie gorszych motocykli. jest bardziej egzotyczna a chyba nie jest fajnie jak jedziesz nsr przez miasto a dookoła Ciebie jest ich 5. Freccia była robiona by przypominać ducati paso tak jak mito evo przypominać ma ducati 916, 996 itd. Cagiva to producent bezkompromisowych motocykli, często korzysta z elementów renomowanych marek. np w mito evo zawieszenie marzocchi, heble brembo ittp. mito jest produkowane do dnia dzisiejszego a silnik bez żadnych większych zmian jest taki sam jak w freccii więc części nie stanowią raczej problemu, wystarczy być trochę w temacie. A, i jak pewnie większość osób na tym forum wie że mito to najmocniejsza seryjna 125 a silnik pochodzi z freccii więc i ten niby 30 letni sprzęt może jeszcze niejedną rs i nsr przegonić a jeśli na czas wymieniany był układ korbowo-tłokowy to przebieg gra drugą rolę
- Ernesto
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 5/12/2009, 13:08
- Lokalizacja: Wożuczyn
Dobrze, dziękuję za pomoc, na pewno wezmę to wszystko pod uwagę. A co myślicie o nsr z ok 2000r. i przebiegiem w granicach 15 tys?
- Mateuszcbr0
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/10/2010, 07:02
Ze przebieg malutki jak na ten rok, zależy czy żyłowana, jak nie to spokojnie drugie tyle przejedziesz bez remontu cylindra.
A coś więcej na jej temat?
Przeraża cię cena? to co dopiero jak bedziesz misiał lać te hektolitry do baku:D
A coś więcej na jej temat?
Przeraża cię cena? to co dopiero jak bedziesz misiał lać te hektolitry do baku:D
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
jesli chcesz cos taniego to kup lepiej sprzeta w 4T. moze nie poszalejesz tak jak na 2T, ale po pierwszej wizycie na stacji benzynowej zmienisz zdanie. a jesli chcesz kupowac dosc leciwe 2T to lepiej kup sprzet do remontu. Zrobisz sam i przynajmniej bedziesz wiedzial czym jezdzisz, a na allegro kazdy sprzet 'ma 200km na nowym cylindrze' tylko ze nie wiesz ile ma w rzeczywistosci...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Wiem, że 2t pali więcej niż 4t i aż tak te pieniądze mnie nie przerażają bo jak by mi tak zależało na ekonomii to bym kupił jakiegoś ogara, a nie jakąś "sportową" 125. Po prostu jeszcze nie mam prawka kat. A, a chcę nauczyć się jeździć na ścigaczu (pozycja itp) Z 4t to znam tylko cbr, ale z moto sportowym to ma niewiele wspólnego, chociaż mocy by mi wystarczyło, ale nie wiem jak z komfortem jazdy, bo cbr 125 jest mała, a ja duży:) Cbr-ki znam technicznie dosyć dobrze, ale mam pytanie do jej użytkowników. 185cm wzrostu i cbr 125 - to dobrze połączenie?
- Mateuszcbr0
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/10/2010, 07:02
Mateuszcbr0 napisał(a):Wiem, że 2t pali więcej niż 4t i aż tak te pieniądze mnie nie przerażają bo jak by mi tak zależało na ekonomii to bym kupił jakiegoś ogara, a nie jakąś "sportową" 125.
Sorry to nie lepiej kase którą zaoszczedzis na paliwie przeznaczyć na bardziej świeży sprzęt ?
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Ok, dziękuję wszystkim za pomoc. Najprawdopodobniej kupie nsr 125, ze względu na trwałość i przyzwoite spalanie. Poza tym jest bardzo ładna. Jeśli ktoś może dopowiedzieć coś ciekawego to jak najbardziej, bo na pewno się przyda.
- Mateuszcbr0
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 9/10/2010, 07:02
z tego co slyszalem to nsr jet najmniejsza z 125 (poza cbr-ka oczywiscie)
ale jak widzialem na zywo to nie tak zle (tyle ze ja mam 175)
ogolnie bardzo fajny motorek, jak nie bedziesz zylowal to mozesz zejsc ponizej 4,5l na 100. Osiagi realne to 150-160kmh (odblokowana) i okolo 7 sek. do 100. Ja w nia byc moze zainwestuje za jakis rok jako moto przejsciowe na wieksza pojemnosc.
ale jak widzialem na zywo to nie tak zle (tyle ze ja mam 175)
ogolnie bardzo fajny motorek, jak nie bedziesz zylowal to mozesz zejsc ponizej 4,5l na 100. Osiagi realne to 150-160kmh (odblokowana) i okolo 7 sek. do 100. Ja w nia byc moze zainwestuje za jakis rok jako moto przejsciowe na wieksza pojemnosc.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości