Zobacz wÄ…tek - Husqvarna cr125 - problemy z odpaleniem, gaznik magneto?
NAS Analytics TAG

Husqvarna cr125 - problemy z odpaleniem, gaznik magneto?

Enduro, Cross
_________

Husqvarna cr125 - problemy z odpaleniem, gaznik magneto?

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 18:53

Na poczatek witam wszystkich :)

Sprawa wyglÄ…da tak:

husqa cr 125 ma problemy z paleniem, nie chce palic z kopa choc kilka razy na ciepłym mi sie udało.. jak juz odpali to na wolnych obrotach przygasa, nie wkreca sie do max obrotów, tnie ja za nisko, choc z dolu ma siłe, i przy schodzeniu z obrotów tez potrafi zgasnąc tzn rozpedzam sie do ostatniego biegu, odpuszczam gaz, zbijam biegi w dól i powiedzmy na 2gim biegu moto gasnie, mimo ze obroty są sporo powyzej biegu jałowego

teraz tak: kompresja jest OK, swieca nowa, próbowalismy regulowac gaźnik ale bez rezultatu

zaprowadziłem moto do znajomego mechanika, powiedział ze do wymiany jest magneto... co o tym sądzicie?
moze miał ktos podobną sytuacje, bede wdzieczny za wszelkie sugestie, nie chciał bym wydawac kasy na marne ;/
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09


Postprzez Duriv » 9/10/2010, 19:17

Zalewa Ci czy co ?
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin


Postprzez grunder » 9/10/2010, 19:20

A czyściłeś choć kiedyś gaźnik? Sama regulacja nie wystarczy.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 19:35

mówiac regulacja, miałem na mysli czyszczenie i ustawienie, gaznik rozebrany na czesci pierwsze, dokładnie wymyty i przedmuchany, nie dało to zadnych efektów

swieca jest troche przylana...

moze byc ze na wolnych obrotach magneto wytwarza za małe napiecie i iskra jest za słaba? moze to wina impulsatora? nie widac na nim uszkodzen mechanicznych, ale przyznam sie bez bicia ze nie mierzyłem opornosci...
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09

Postprzez Duriv » 9/10/2010, 19:50

Ktory rok CR ?
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 19:58

według numeru vin wychodzi ze 2001...
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09

Postprzez Duriv » 9/10/2010, 20:10

Masz wate w tłumiku ? Wywal. I opróżnij zawór wydechowy, wtedy pogadamy :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 20:23

nie sprawdzałem, ale podejrzewam ze waty juz dawno nie ma, poniewaz moto jest sporo głosniejsze od husqi kolegi

co masz na mysli mówiąc "opróznij zawór wydechowy"??
CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09

Postprzez Duriv » 9/10/2010, 20:26

nie masz wężyków z niego wychodzących ?
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 20:32

mam, sÄ… 2, na koncu jednego znajduje sie taka zaslepka, cos jak korek na odpowietrzeniu mostu w autach terenowych.

w kwestii motocykli jestem mało obeznany, to moje pierwsze moto, mam troche pojecia o mechanice, ale prosił bym o wyrozumiałosc ;)
CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09

Postprzez Duriv » 9/10/2010, 20:40

no wlasnie. Wyjmij ten korek, niech wycieknie olej ( zanieczyszczenia, niespalony olej ). Jesli to nie pomoze - sprawdz wydech. A jesli to nie i to nie - to dopiero zaczniemy mowic o powazniejszych problemach. Lec do garazu i zrob to :)
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 20:48

w poniedziałek odbiore moto od mechanika i sam postaram sie cos podłubac, oprócz czynnosci o których piszesz, zmierze dokladnie cewke i impulsator, bo na moją logike ciezko popsuc magneto (którego wymiane sugeruje mechanik), bo skoro nie ma bicia to chyba nic złego nie moze sie z nim stac
CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09

Postprzez henio12323 » 9/10/2010, 20:55

jeżeli zalewa na wolnych to b rzadko kwestia elektryki. na nią najłątwiej zgonić. ale ile lat w tym siedze nie spotkałem jeszcze na własne oczy moto który miał uszkodzony zapłon. od tak. a juz tym bardziej koło magnesowe. zobacz zawory membranowe te między gaźnikiem a cylindrem. moze maja juz luzy albo ich moze nie ma ;D dlatego moze zalewac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sobi_ » 9/10/2010, 21:14

zawory membranowe sprawdzałem, są ok dolegaja na całej płaszczyźnie, są zrobione z włókna węglowego które sie nie odkształca tak jak blaszki, przy okazji załozyłem nowa uszczelke miedzy cylindrem, a membranami, niestety tez nie pomogło
CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
Avatar użytkownika
sobi_
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09

Postprzez Duriv » 9/10/2010, 21:17

zrob tak jak ja mowilem i nie zanudzaj. Dwa lata miałem WR 125 :P
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez henio12323 » 9/10/2010, 21:18

nie zgodze sie z tym odkształcaniem ;P blaszki tez tak szybko sie nie odkształcają. a i włokno da sie odkształcic. fakt blaszki nieco szybciej ale bez potęznej róznicy ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê