[Suzuki GSX1400] Suzuki GSX1400 - agent XXL
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Suzuki GSX1400] Suzuki GSX1400 - agent XXL
Dyskusja na temat: Suzuki GSX1400 - agent XXL
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1400 - agent XXL
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1400 - agent XXL
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
czegoś nie rozumiem. Jest napisane, że chłodzony powietrzem, a ja widzę chłodnicę wodną. Czy jest to coś innego? Może ktoś to wytłumaczyć? Dzięki<br><hr>pietja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chłodnica olejuKomentatorzy napisał(a):czegoś nie rozumiem. Jest napisane, że chłodzony powietrzem, a ja widzę chłodnicę wodną. Czy jest to coś innego? Może ktoś to wytłumaczyć? Dzięki<br><hr>pietja<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
thxKomentatorzy napisał(a):czegoś nie rozumiem. Jest napisane, że chłodzony powietrzem, a ja widzę chłodnicę wodną. Czy jest to coś innego? Może ktoś to wytłumaczyć? Dzięki<br><hr>pietja<br>Komentatorzy napisał(a):chłodnica oleju<br><hr>slivex<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
haha mój przy 240 czyli v-max pali 14-15/100 nawet BMW 5.0 litra tyle nie jara przy takiej prędkości na trasie<br><hr>Wujek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skąd kolega jest? Bo mało tego po drogach jeździ..<br><hr>rybaKomentatorzy napisał(a):haha mój przy 240 czyli v-max pali 14-15/100 nawet BMW 5.0 litra tyle nie jara przy takiej prędkości na trasie<br><hr>Wujek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po przeczytaniu artykułu stwierdzam że nie zamienił bym swojego b12 w "n"ce na gsx1400 . Nie zmienia to faktu że moto na żywo wyglada pięknie
<br><hr>pils

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wreszcie doczekałem się opisu Lokomoytywy
W opisie jest jednak drobny błąd, wadę amorów usunięto już w 2003 roku. Zmiany były nie tylko w układzie wydechowym zmienionym z 4-2 na 4-2-1 ale i wcześniej (choćby przez zastosowanie katalizatora w 2003). Do tego automatyczne zapalanie świateł drogowych po przekręceniu kluczyka oraz zmiana półki. Drobnym modyfikacjom uległy klamki sprzęgła (z sześciostopniowych zastosowano pięciostopniową regulację w nowych modelach), było jeszcze kilka pomniejszych, mało istotnych zmian. <br><hr>pan_wiewiorka

W opisie jest jednak drobny błąd, wadę amorów usunięto już w 2003 roku. Zmiany były nie tylko w układzie wydechowym zmienionym z 4-2 na 4-2-1 ale i wcześniej (choćby przez zastosowanie katalizatora w 2003). Do tego automatyczne zapalanie świateł drogowych po przekręceniu kluczyka oraz zmiana półki. Drobnym modyfikacjom uległy klamki sprzęgła (z sześciostopniowych zastosowano pięciostopniową regulację w nowych modelach), było jeszcze kilka pomniejszych, mało istotnych zmian. <br><hr>pan_wiewiorka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do spalania, to przy spokojnej jeździe w trasie (6 bieg do 130 km/h) weźmie niecałe 6 litrów (sic!). Jak się podkręci nieco wyżej i będzie lekko świrować, to w baku zrobi się mega wir i wachy starczy na jakieś 180 km
Odnośnie zawiasów, faktycznie szału nie ma ale sporo pomaga regulacja (właściwie pełna zarówno przodu jak i tyłu).<br><hr>pan_wiewiorka

Odnośnie zawiasów, faktycznie szału nie ma ale sporo pomaga regulacja (właściwie pełna zarówno przodu jak i tyłu).<br><hr>pan_wiewiorka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mój na 6 przy 4500 obr ciągnie 150.
Chyba moje sprzęgło ma jeszcze trochę życia przed sobą<br><hr>brzuchacz
Chyba moje sprzęgło ma jeszcze trochę życia przed sobą<br><hr>brzuchacz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak ktoś chce pojeździć tym po zakrętach to proponuje zmienić od razu przednią opone na 120/70r17 bo inaczej to jakbyśmy próbowali płynąć żaglówką w sztormie bez przechyłu...<br><hr>X
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro tak piszesz to znaczy ,że nie jeździłeś tymi sprzetami..<br><hr>bleKomentatorzy napisał(a):Yamaha XJR 1300 to prawie to samo, a ma starszą historię<br><hr>Krychu57<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wg mnie nie ma takiej potrzeby. Jak pływasz, to są następujące możliwości: 1. zużyta guma, 2. wybite silentblocki, 3. źle zestrojone zawiasy. Na głębokich zejściu jest tendencja do niestabilnego zachowania ale w moim wypadku wystarczyło odpowiednie zestrojenie zawiasów (różnica jest bardzo odczuwalna). Zachowanie takie powraca kiedy tylna guma zaczyna się zużywać.<br><hr>pan_wiewiorkaKomentatorzy napisał(a):jak ktoś chce pojeździć tym po zakrętach to proponuje zmienić od razu przednią opone na 120/70r17 bo inaczej to jakbyśmy próbowali płynąć żaglówką w sztormie bez przechyłu...<br><hr>X<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Równie dobrze mogłeś powiedzieć, że Gienek to to samo co ZRX 1100/1200 czy Duża Cebula. Pomimo pewnego podobieństwa w stylistyce, te sprzęty są zupełnie inne, począwszy od ergonomii, poprzez pewne rozwiązania technologiczne a kończąc na samym sposobie oddawania mocy (spróbuj ruszyć XJRą z ostatniego biegu).<br><hr>pan_wiewiorkaKomentatorzy napisał(a):Yamaha XJR 1300 to prawie to samo, a ma starszą historię<br><hr>Krychu57<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak ustawiłeś konkretnie?<br><hr>wKomentatorzy napisał(a):jak ktoś chce pojeździć tym po zakrętach to proponuje zmienić od razu przednią opone na 120/70r17 bo inaczej to jakbyśmy próbowali płynąć żaglówką w sztormie bez przechyłu...<br><hr>X<br>Komentatorzy napisał(a):Wg mnie nie ma takiej potrzeby. Jak pływasz, to są następujące możliwości: 1. zużyta guma, 2. wybite silentblocki, 3. źle zestrojone zawiasy. Na głębokich zejściu jest tendencja do niestabilnego zachowania ale w moim wypadku wystarczyło odpowiednie zestrojenie zawiasów (różnica jest bardzo odczuwalna). Zachowanie takie powraca kiedy tylna guma zaczyna się zużywać.<br><hr>pan_wiewiorka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości