Sportowy do 5000, pierwszy 2-ślad. jada do szkoly,wypady.
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
raczej koledze chodziło o DUŻO mniejszą wygodę jazdy.
w dużej mierze ludzie kupują sporty dla wyglądu "bo im się podobaja" a potem wychodzi, że to jednak nie dla nich.
Dlatego ja po nie za bardzo wygodnej GPZ siadłem później na horneta który jest o niebo wygodniejszy a nie oddstaje moca od nie jednego sporta
w dużej mierze ludzie kupują sporty dla wyglądu "bo im się podobaja" a potem wychodzi, że to jednak nie dla nich.
Dlatego ja po nie za bardzo wygodnej GPZ siadłem później na horneta który jest o niebo wygodniejszy a nie oddstaje moca od nie jednego sporta
Honda to Honda i tyle !!!
-
RyBkosPL - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
- Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra
RyBkosPL napisał(a):raczej koledze chodziło o DUŻO mniejszą wygodę jazdy.
w dużej mierze ludzie kupują sporty dla wyglądu "bo im się podobaja" a potem wychodzi, że to jednak nie dla nich.
Dlatego ja po nie za bardzo wygodnej GPZ siadłem później na horneta który jest o niebo wygodniejszy a nie oddstaje moca od nie jednego sporta
To mialem na mysli.
A tak przy okazji... Jakiego ss chcesz wyrwac za 5 tys zl?
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
To ja się wypowiem, choć nie za bardzo siedzę w tym temacie ale wielkimi krokami do niego wchodzę i nie wiem czy to jest SS ale moim zdaniem jest w miarę dobrym sprzętem na początek mianowicie Yamaha FZR 600 ma 100 koni lecz niektóre np. r6 mają po 130 koni a 30 koni to dla mnie spora różnica
- niuniek909
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 13/6/2010, 20:59
- Lokalizacja: okolice Trzcianki
klasa 500 na pierwsze to naprawde idealny wybór ,nawet dla 18 latka w którego zyłach płynie prawie sama adrenalina
Gpzetka 500 na pierwsze moto to wygląda tak:
pierwszy miesiąc-dwa cię przeraża
-potem2-3 miesiące odkrywasz uroki jej zwinności ,ib przyspieszeń ,potem zaczynasz fisiować...kończy się sezon i albo zmieniasz na mocniejszy albo....zaczynasz czytac ksiązkę pt.,, GPZ 500 następny sezon,,
ja tak miałem
jesli kupisz sporta to albo bedziesz miał uślizg koła i glebe,albo prędkość w łuku cię wyniesie...albo wiele innych, jak bedziesz miał szczescie to sie tylko potłuczesz...odpukać. Dlatego nie wartooo
pozdrawiam
Gpzetka 500 na pierwsze moto to wygląda tak:
pierwszy miesiąc-dwa cię przeraża
-potem2-3 miesiące odkrywasz uroki jej zwinności ,ib przyspieszeń ,potem zaczynasz fisiować...kończy się sezon i albo zmieniasz na mocniejszy albo....zaczynasz czytac ksiązkę pt.,, GPZ 500 następny sezon,,
ja tak miałem
jesli kupisz sporta to albo bedziesz miał uślizg koła i glebe,albo prędkość w łuku cię wyniesie...albo wiele innych, jak bedziesz miał szczescie to sie tylko potłuczesz...odpukać. Dlatego nie wartooo
pozdrawiam
-
front247 - Świeżak
- Posty: 298
- Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
- Lokalizacja: zielona góra
ja swojej GPZ nie sprzedałem. Nauczyła mnie ona wszystkiego i z wielkim szacunkiem do niej oddałem ją dziewczynie po bardzo długim sezonie użytkowania po czym znowu wyszkoliła następnego motocyklistę i teraz grzecznie czeka na pełnoletność mojego brata i on będzie doszkalał na niej swoje umiejętności !! naprawdę szczerze polecam ... ahhh się łezka w oku kręci
PS. moja jest rocznik 89' i śmiało możesz patrzeć również na te egzemplarze !! Aaaaa i pamiętaj uszkodzenie MAGNETA w jakikolwiek sposób to nie WIELKA i ZADKA usterka :/ ... ten typ tak ma... moja już 2 razy to przeżyła :/ ehhh ale ma przejechane 85 tyś km i śmiga
PS. moja jest rocznik 89' i śmiało możesz patrzeć również na te egzemplarze !! Aaaaa i pamiętaj uszkodzenie MAGNETA w jakikolwiek sposób to nie WIELKA i ZADKA usterka :/ ... ten typ tak ma... moja już 2 razy to przeżyła :/ ehhh ale ma przejechane 85 tyś km i śmiga
Honda to Honda i tyle !!!
-
RyBkosPL - Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
- Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra
wasil1993p napisał(a):tak samo wygodne jak ursus c360 hehe
Bez urazy. Ale jeżdżąc na pierdopiędzie nie wypowiadał bym się na temat wygody supersportów
Niewygoda to jedno. A jak ktoś nie umie jeździć i zająć poprawnej pozycji to drugie
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
front247 napisał(a):klasa 500 na pierwsze to naprawde idealny wybór ,nawet dla 18 latka w którego zyłach płynie prawie sama adrenalina
Tutaj popieram w 100% na własnym (bardzo małym) doświadczeniu Cholernie kusi żeby odkręcać, ale moja CB nie jest wcale taka straszna i naszczęście mnie ogranicza, bo jak pszecholujesz na 500 można z tego wyjść cało, na 600 na pewno ciężej bo większa prędkość (mówię tu o porządnym odkręcaniu)
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Invinciblee napisał(a):wasil1993p napisał(a):tak samo wygodne jak ursus c360 hehe
Bez urazy. Ale jeżdżąc na pierdopiędzie nie wypowiadał bym się na temat wygody supersportów
Niewygoda to jedno. A jak ktoś nie umie jeździć i zająć poprawnej pozycji to drugie
bez urazy ale skąd wiesz czy umiem jeździć czy nie. wiem że taka rs 125 jest tak samo nie wygodna jak supersport. mam porównanie z sv 650s (wiem że to nie supersport) ale jak na niego usiadłem to moje pierwsze wrażenie po przesiadce z rs było takie że siedzi się na nim jak na jakimś turystyku. siedziałem też na zx6r i powiem że pozycja nie jest tak hardkorowa jak na mojej rs. to normalne że jak chcesz sporta to musisz liczyć się z bólem nadgarstków czy pleców, po pewnym czasie już tego nie czujesz ale na początku to jest norma.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
motoftw napisał(a):front247 napisał(a):klasa 500 na pierwsze to naprawde idealny wybór ,nawet dla 18 latka w którego zyłach płynie prawie sama adrenalina
Tutaj popieram w 100% na własnym (bardzo małym) doświadczeniu Cholernie kusi żeby odkręcać, ale moja CB nie jest wcale taka straszna i naszczęście mnie ogranicza, bo jak pszecholujesz na 500 można z tego wyjść cało, na 600 na pewno ciężej bo większa prędkość (mówię tu o porządnym odkręcaniu)
jesli pozwolisz dodam jeszcze do tego co napisałes ,cb500 czy gpzetka to dość ciezkie motocykle,dysponujące niewysoką mocą,powoduje to że....cięzko się wywrócic,paradoksalnie,po prostu zeby zrobić świece,czy uslizg tylnego koła to trza sie po prostu postarac.Jak sobie przypomne sezon ,ile razy było na granicy i zawsze ten motocykl sie prostował i stabilizował,nigdy mnie nie porwał tak bym mógł stracić kontrole...moglem nawet dohamowac na zakrecie i było ok.Raz jadąc w deszczu miałęm uślizg tylnego koła ...inawet o tym nie wiedziałem zorientowałemsie jak koło złapało przyczepność,ale tez ten motocykl z tego wyjechał...także naprawde polecam rozwagę i polecam maksimum 500poj.
-
front247 - Świeżak
- Posty: 298
- Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
- Lokalizacja: zielona góra
wasil1993p napisał(a):Invinciblee napisał(a):wasil1993p napisał(a):tak samo wygodne jak ursus c360 hehe
Bez urazy. Ale jeżdżąc na pierdopiędzie nie wypowiadał bym się na temat wygody supersportów
Niewygoda to jedno. A jak ktoś nie umie jeździć i zająć poprawnej pozycji to drugie
jak chcesz sporta to musisz liczyć się z bólem nadgarstków
Jak nie umiesz jeździ to tak Poza tym przymierzanie się, a jazda to dwie różne sprawy.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
nie rozumiem tego jak to źle siedziałeś? mnie na początku też bolały ale z czasem już nie odczuwam tego zjawiska a wydaje mi się że siedzę tak samo. mi się wydaje że to po prostu mięśnie się przyzwyczajają do takiej pozycji/pracy ale nie wiem na czym to dokładnie polega.
Invinciblee
co ty tak się uczepiłeś, że nie umiem jeździć bo nadgarstki mnie kiedyś bolały. wątpię że ciebie nigdy z tego powodu nie bolały. a na sv pare km zrobiłem ale nie była to jakaś trasa, raczej 5minutowa przejażczka.
Invinciblee
co ty tak się uczepiłeś, że nie umiem jeździć bo nadgarstki mnie kiedyś bolały. wątpię że ciebie nigdy z tego powodu nie bolały. a na sv pare km zrobiłem ale nie była to jakaś trasa, raczej 5minutowa przejażczka.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
front247 napisał(a):jesli pozwolisz dodam jeszcze do tego co napisałes ,cb500 czy gpzetka to dość ciezkie motocykle,dysponujące niewysoką mocą,powoduje to że....cięzko się wywrócic,paradoksalnie,po prostu zeby zrobić świece,czy uslizg tylnego koła to trza sie po prostu postarac.Jak sobie przypomne sezon ,ile razy było na granicy i zawsze ten motocykl sie prostował i stabilizował,nigdy mnie nie porwał tak bym mógł stracić kontrole...moglem nawet dohamowac na zakrecie i było ok.Raz jadąc w deszczu miałęm uślizg tylnego koła ...inawet o tym nie wiedziałem zorientowałemsie jak koło złapało przyczepność,ale tez ten motocykl z tego wyjechał...także naprawde polecam rozwagę i polecam maksimum 500poj.
Szczególnie daje frajde to, że czujesz, że nad moto panujesz, wiesz co może Cię zaskoczyć, nie chciałem się rozpisywać mocno, bo w sumie krótko śmigam, ale mogę to potwierdzić, o uślizgi naprawdę trudno, wiadomo jak mokro to częściej, ale faktycznie, ostatnio złapałem uślizg na 3 biegu, wyprzedzałem autko i lekki ruch kierownicą i moto łapie przyczepność
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
Wiem ,że praktycznie wszystko w temacie było powiedziane, ale jako ,że mam podobne wymiary jak autor tematu (78 kg i 182 cm ), to chcę potwierdzić opinie użytkowników co do 500. Na razie przejeździłem niecałe 2 miesiące (sezon się kończy) to muszę powiedzieć ,że jest bardzo ok. Ja mam Er 5 (czyli ten sam twin co w GPZ ) i elastyczność jest idealna. Sam do szkoły dojeżdżam i w korkach na prawdę sprawuje się świetnie.
Mały, zgrabny, ale jakże uroczy . Polecam 500
Mały, zgrabny, ale jakże uroczy . Polecam 500
Forum Kawasaki Er 5 (otwórz link)
-
shadow493 - Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 10/1/2009, 23:17
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości