Cross KTM EXC co sÄ…dzicie?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Cross KTM EXC co sÄ…dzicie?
Witam!
Chciałbym kupić crossa o pojemności 125. Konkretniej to KTM EXC. Posiadam doświadczenie w crossach ponad 1.5 roku wcześniej jeździłem kmx'em którego chcem sprzedać ponieważ jest za słaby jak dla mnie już
Mam 17 lat i 175 wzrotsu i około 70kg wagi.
Moto ma mi służyć do jazdy po lesie oraz torach crossowych ( czego mi nie dostarczył mój kmx)
jeżeli ktoś posiada lub wie coś o tym sprzęcie to chętnie posłucham
np. ile pali
czy 43 konia to dużo
jak często i za ile remont
Chciałbym kupić crossa o pojemności 125. Konkretniej to KTM EXC. Posiadam doświadczenie w crossach ponad 1.5 roku wcześniej jeździłem kmx'em którego chcem sprzedać ponieważ jest za słaby jak dla mnie już
Mam 17 lat i 175 wzrotsu i około 70kg wagi.
Moto ma mi służyć do jazdy po lesie oraz torach crossowych ( czego mi nie dostarczył mój kmx)
jeżeli ktoś posiada lub wie coś o tym sprzęcie to chętnie posłucham
np. ile pali
czy 43 konia to dużo
jak często i za ile remont
- kalabryna
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 3/10/2010, 17:51
- Lokalizacja: Szczecin
zajrzyj do działu offroad, albo fora: enduro-adventure, motox, advrider (pl/com).
Od siebie- kiedyś o nim myślałem, najlepiej szukać od rocznika 03- coś tam poprawili z łożyskami tylnego koła (chyba). Jeżeli o niego dbasz i poprzedni właściciele dbali-> regularne wymiany tłoka, odpowiednia mieszanka i ogólnie serwisowanie zgodnie ze sztuką to się nie sypnie. Koszty remontów delikatnie niższe niż w crossach.
Co do wrażeń z jazdy- lekki, poręczny, mocy dość, ale jak to setka na samej górze. Skrzynia ma przełożenia bardziej pod enduro niż cross (SX).
Możesz się też zastanowić nad Husqvarną WR125.
Od siebie- kiedyś o nim myślałem, najlepiej szukać od rocznika 03- coś tam poprawili z łożyskami tylnego koła (chyba). Jeżeli o niego dbasz i poprzedni właściciele dbali-> regularne wymiany tłoka, odpowiednia mieszanka i ogólnie serwisowanie zgodnie ze sztuką to się nie sypnie. Koszty remontów delikatnie niższe niż w crossach.
Co do wrażeń z jazdy- lekki, poręczny, mocy dość, ale jak to setka na samej górze. Skrzynia ma przełożenia bardziej pod enduro niż cross (SX).
Możesz się też zastanowić nad Husqvarną WR125.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Bak ma 8l, to ci spali z 7, to zależy to wkońcu 2t. Zależy jak jedziesz na jakich obrotach. Mi w CR w ciągu 3h ciągłej jazdy spaliło wszystko, tyle że ja ciągle gaz i gaz...
Tyle koni to nie jest duzo, a konie 2T zależą od momentu obrotowego silnika, jak się przejedziesz to zobaczysz.
Remonty, jak to w 2t, w mojej Hondzie tłok co 25 mth (tak pisze w serwisówce), ale ja moge przeciągnac do 45 mth, bo wiem jak jeżdże i co w moto pakuje. Koszt do 1500zł (+-) wliczając w to oleje, smary, paliwo. A jak często to znowu ci poweim- zależy. Jak jeździsz. Wiadomo ze powoli pyrkając to nie non stop, ale jak będzie gaz i gaz to częściej.
Tyle koni to nie jest duzo, a konie 2T zależą od momentu obrotowego silnika, jak się przejedziesz to zobaczysz.
Remonty, jak to w 2t, w mojej Hondzie tłok co 25 mth (tak pisze w serwisówce), ale ja moge przeciągnac do 45 mth, bo wiem jak jeżdże i co w moto pakuje. Koszt do 1500zł (+-) wliczając w to oleje, smary, paliwo. A jak często to znowu ci poweim- zależy. Jak jeździsz. Wiadomo ze powoli pyrkając to nie non stop, ale jak będzie gaz i gaz to częściej.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
- niuniek909
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 13/6/2010, 20:59
- Lokalizacja: okolice Trzcianki
I znowu ci powiem moje słowka: ZALEŻY
. Wymieniac możesz wtedy kiedy silnik zacznie wydawac dziwne odgłosy itp. Kiedy kompresja będzie ci malała, albo będzie tracic moc. To też ZALEŻY jak nim jeździsz, jak go katujesz i jaką mieszanke lejesz 


-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
nie no do ktm to tylk castrol no i chyba 25:1 nie no katowanie może 2 razy w miechu do lasu i raz na jakiś czas tor a tak to tylko po to zeby podjechać czy do szkoły czy do znajomych
Boże spraw aby nam się tak chciało, jak nam się nie chce 

- kalabryna
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 3/10/2010, 17:51
- Lokalizacja: Szczecin
1:25 to może byc za bogata, może ci ciągle świece niszczyc. Ta mieszanke to mozesz smialo stosowac do poj 250 lub na dotarciu 2T. Jak 2 razy w miechu bedziesz jeździł to remonty mogą się w czasie przedłużyc i odłożysz zawsze kase. Zresztą nie wiem jak KTM psize w manualu, u mnie pisze 1 do 32 (nie pamietam) ale ja leje 1 do 27 i jest idelanie, jestem pewny żę nic CR się nie stanie, ale to wszystko do czasu...jak to bywa w 2T.
. a 2 sprawa to Castrola to nie musisz lac, są inne lepsze oleje typu Motul, zwracaj uwage na ich lepkośc itp. Ja np nie jestem przekonany do Castrola choc Honda zaleca.

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość