Chce kupić scigacza 50
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Chce kupić scigacza 50
http://allegro.pl/extra-yamaha-tzr-nie- ... 29596.html co myslicie o tym??
- fabregas
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 28/9/2010, 17:16
- Lokalizacja: góra ropczycka
Edytuj posty, a nie spamujesz i sobie nabijasz! Najlepiej tam podjechac i zobaczyc czy była malowana bo tak na oko, to nikt Ci nie stwierdzi, Fakt ze może Yamaha nie wypuściła dotąd TZR z takim kolorkiem, ale wszystko jest możliwe.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
edytuj posty misiu ! Co do motoroweru to byl malowany co moze swiadczyc o tym ze mial wczesniej ( przed remontem ? ) jakies wypadek ... Jesli pojedziesz obejrzec to wez kogos kto sie zna na motocyklach bys pozniej nie musiał załowac
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Wpisz "malowania Tzr" albo coÅ› takiego
Nie wiadomo czy nie jest dobra aczkolwiek jeżeli była malowana możliwe ze jest po przejściach (ślizgi itd).Ps nie pisz 3 postów z rzędu... od dopisywania jest opcja "edytuj"
Nie wiadomo czy nie jest dobra aczkolwiek jeżeli była malowana możliwe ze jest po przejściach (ślizgi itd).Ps nie pisz 3 postów z rzędu... od dopisywania jest opcja "edytuj"
- Rexiz
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/10/2009, 10:37
- Lokalizacja: IÅ‚awa
wybaczcie że cytuje kogoś, ale Henio ładnie to pisał:
a wiec tak hamulce:
jak jedziesz zobacz czy klamka nie faluje albo czy nie faluje po lekkim nacisnięciu. jak faluje to tarcza krzywa. nawet na postoju nacisnij hamulec i potrzymaj chwile jezeli zrobi sie miękki i zejdzie do konca znaczy ze pompka nie trzyma. co do bębnowych hebli zobacz na regulacji ile jeszcze zostało. no i wiadomo jak sprawdzic klocki w tarczówkach. widac je i ile jeszcze zostało. mozna jeszcze zobaczyc w jakim stanie tarcza hamulcowa rózne tarcze maja rózne minimalne grubosci ale widac jak jest poprzecierana wzdłużnie znaczy ze nie jest najlepiej ;D
luzy:
no to jest wazne. musisz zobaczyc czy nie ma luzów na wahaczy czyli łapiesz wahacz i na boki ruszasz jak ma luz trzeba zmieniac kilka łozysk moze tulejek uszczelniaczy. łozyska w kołach sprawdzasz tak samo tylko ze na kole. potem głowka ramy. czyli naciskasz przedni hebel i ruszasz moto przód tył i wtedy czuc jak jest luz na głowce ramy. potem luz na zawieszeniu tył. łapiesz moto i podnosisz do góry. powinien do konca isc tak samo. jak bedzie luz to najpierw zawieszenie sie rozpręzy a potem bedzie lekko chodził sam motor. nie wiem jak to opisac słowami xD po prostu podnosisz tył motocykla i nie ma byc luzu miedzy na maxa rozpręzone zawieszenie a podniesieniem juz kołą w góre. to głownie tyle. mozna jeszcze zobaczyc luzy na poduszkach silnika ale to czuc po odpaleniu nawet Razz
zawieszenie:
przód:
ma gładko chodzic, nie moze miec na tych srebrnych rurkach oleju. jezeli ma olej znaczy ze sie poci i zawieszenie jest do regeneracji. ale moze byc lekko wilgotne. generalnie tyle na przód
tył:
jak motor stoi pod swoim cięzarem nie moze byc moto ugięty tak jak np na stopce bocznej czy centralnej czy na podnosniku. fakt zawsze troszke sie ugnie ale nie moze byc za nisko. to samo z tobą jak siądziesz to nie moze od razu isc w dół. tam są normy i to tez kwestia regulacji ale jak siadziesz to moze osiąsc tylko troche. mozesz tez ręką sprawdzic docisnąc. no i kolejna sprawa naciskasz i puszczasz jak robi sie katapulta to znaczy że tez cos jest nie tak. albo źle wyregulowany albo brak mu oleju albo gazu. zalezy tez z jakim zawieszeniem mamy doczynienia. a najlepszy test to jest taki. jak jest troche miekki i wydaje ci sie to podejzane to zobacz czy spręzyna jest skręcona na maxa. jezeli jest znaczy ze zawieszenie jest do wymiany lub regeneracji. tylko ze to tez niektórzy odkręcaja tą spręzyne i tak i tak Very Happy no i tez mozesz zobaczyc czy nie cieknie czyli w srodku amortyzatora idzie niklowany goleń i tez nie moze byc mokry.
elektryka:
no to wiadomo sprawdzasz czy wszystkie swiatła działaja. tu juz chyba rozpisywac sie nie musze
rama:
to jest wazne ale rzadko sie zdarza że cos jest tu grzebane choc i takie przypadki sie zdarzaja. obejz dokłądnie główke ramy. czy spawy nie wydaja sie podejrzane. widac jak jest to robione oryginalnie a jak ktos w domu dospawywał sam. bo moto moze byc powypadkowe i moze miec peknietą głowke ramy. wtedy taki moto dyskwalifikuje sie z dalszego uzytkowania. no i powiedz zeby własciciel sie przejechał a ty zobacz czy nie stawia 2 śladów. i czy koła są w stosunku do siebie 1 linii. (haha od razu przypomniałą mi sie historia jak kumpel sprzedawał CRMke i była krzywa okropnie i kupujący mówi do kolegi że on sie przejedzie a koleja sprzedający zeby zobaczył czy prosta - kolega patrzy no i krzywa jak nic ;D wraca kupujący i sie pyta i jak kolega mówi prosciutka Very Happy i sprzedał Razz )
wiec na to tez nalezy zwrócic uwage
a wiec tak hamulce:
jak jedziesz zobacz czy klamka nie faluje albo czy nie faluje po lekkim nacisnięciu. jak faluje to tarcza krzywa. nawet na postoju nacisnij hamulec i potrzymaj chwile jezeli zrobi sie miękki i zejdzie do konca znaczy ze pompka nie trzyma. co do bębnowych hebli zobacz na regulacji ile jeszcze zostało. no i wiadomo jak sprawdzic klocki w tarczówkach. widac je i ile jeszcze zostało. mozna jeszcze zobaczyc w jakim stanie tarcza hamulcowa rózne tarcze maja rózne minimalne grubosci ale widac jak jest poprzecierana wzdłużnie znaczy ze nie jest najlepiej ;D
luzy:
no to jest wazne. musisz zobaczyc czy nie ma luzów na wahaczy czyli łapiesz wahacz i na boki ruszasz jak ma luz trzeba zmieniac kilka łozysk moze tulejek uszczelniaczy. łozyska w kołach sprawdzasz tak samo tylko ze na kole. potem głowka ramy. czyli naciskasz przedni hebel i ruszasz moto przód tył i wtedy czuc jak jest luz na głowce ramy. potem luz na zawieszeniu tył. łapiesz moto i podnosisz do góry. powinien do konca isc tak samo. jak bedzie luz to najpierw zawieszenie sie rozpręzy a potem bedzie lekko chodził sam motor. nie wiem jak to opisac słowami xD po prostu podnosisz tył motocykla i nie ma byc luzu miedzy na maxa rozpręzone zawieszenie a podniesieniem juz kołą w góre. to głownie tyle. mozna jeszcze zobaczyc luzy na poduszkach silnika ale to czuc po odpaleniu nawet Razz
zawieszenie:
przód:
ma gładko chodzic, nie moze miec na tych srebrnych rurkach oleju. jezeli ma olej znaczy ze sie poci i zawieszenie jest do regeneracji. ale moze byc lekko wilgotne. generalnie tyle na przód
tył:
jak motor stoi pod swoim cięzarem nie moze byc moto ugięty tak jak np na stopce bocznej czy centralnej czy na podnosniku. fakt zawsze troszke sie ugnie ale nie moze byc za nisko. to samo z tobą jak siądziesz to nie moze od razu isc w dół. tam są normy i to tez kwestia regulacji ale jak siadziesz to moze osiąsc tylko troche. mozesz tez ręką sprawdzic docisnąc. no i kolejna sprawa naciskasz i puszczasz jak robi sie katapulta to znaczy że tez cos jest nie tak. albo źle wyregulowany albo brak mu oleju albo gazu. zalezy tez z jakim zawieszeniem mamy doczynienia. a najlepszy test to jest taki. jak jest troche miekki i wydaje ci sie to podejzane to zobacz czy spręzyna jest skręcona na maxa. jezeli jest znaczy ze zawieszenie jest do wymiany lub regeneracji. tylko ze to tez niektórzy odkręcaja tą spręzyne i tak i tak Very Happy no i tez mozesz zobaczyc czy nie cieknie czyli w srodku amortyzatora idzie niklowany goleń i tez nie moze byc mokry.
elektryka:
no to wiadomo sprawdzasz czy wszystkie swiatła działaja. tu juz chyba rozpisywac sie nie musze
rama:
to jest wazne ale rzadko sie zdarza że cos jest tu grzebane choc i takie przypadki sie zdarzaja. obejz dokłądnie główke ramy. czy spawy nie wydaja sie podejrzane. widac jak jest to robione oryginalnie a jak ktos w domu dospawywał sam. bo moto moze byc powypadkowe i moze miec peknietą głowke ramy. wtedy taki moto dyskwalifikuje sie z dalszego uzytkowania. no i powiedz zeby własciciel sie przejechał a ty zobacz czy nie stawia 2 śladów. i czy koła są w stosunku do siebie 1 linii. (haha od razu przypomniałą mi sie historia jak kumpel sprzedawał CRMke i była krzywa okropnie i kupujący mówi do kolegi że on sie przejedzie a koleja sprzedający zeby zobaczył czy prosta - kolega patrzy no i krzywa jak nic ;D wraca kupujący i sie pyta i jak kolega mówi prosciutka Very Happy i sprzedał Razz )
wiec na to tez nalezy zwrócic uwage
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości