Zobacz wątek - 125 ścigacz
NAS Analytics TAG

125 ścigacz

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

125 ścigacz

Postprzez Walec » 27/9/2010, 15:56

Witam Stoję przed poważnym dylematem.
Kolega kupił yamahe r125 i zaraził mnie pasja do motorów. Na wiosnę chciałbym kupić swój pierwszy sprzęcik ale wole wczesniej wiedziec na ktory konkretnie motor mam zwrocic uwage i ktory po prostu bedzie najlepszy na poczatek. Ponizej formularz:

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - pasazer roxa a poza tym sportowy quad 150 i opanowana do perfekcji jazda ciągnikiem rolniczym z różnego rodzaju przyczepami i maszynami, ale to sie nie liczy :D

- Wiek, waga, wzrost, - 17 / 85 /184

- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie) - generalnie raczej poza miastem i bez plecaka, oczywiscie jazda z kumplem

- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - ile da fabryka

- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? max! 6k na sam motor ale im mniej tym lepiej


- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - tyle ile bedzie trzeba ale im mniej....

- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. - sportowe

- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?

- Honda CBR 125 (ta nowsza od 2007 chyba)
- Honda NSR 125
- Derbi GPR 125
-coś jeszcze oprócz tych dwóch wchodzi w grę?
weźcie szczególnie pod uwagę mój wzrost i WAGĘ :D
Walec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/9/2010, 12:11


Postprzez gruby19 » 27/9/2010, 16:40

nawet mi sie tego czytac nie chce... ale moge Ci z czystym sumieniem powiedziec ze taki temat byl juz 1000 razy, nawet kilka linijek nizej, wiec zamiast tracic czas na pisanie glupot, trzeba bylo szukac... zapewniam Cie ze pod wzgledem wzrostu masy i wymagan nie odbiegasz jakos drastycznie od sredniej krajowej dlatego propozycje dla ciebie beda takie same jak dla wszystkich innych... do zamkniecia.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo


Postprzez arak107 » 27/9/2010, 17:26

Tematow jest masa prawda.. ale chyba jesli kolega znalazlby tam odpowiedzi na swoje pytania to chyba nie byloby tego tematu..;|
arak107
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/3/2009, 13:29
Lokalizacja: Radziejowice

Postprzez Walec » 27/9/2010, 17:59

arak ma racje, owszem była masa PODOBNYCH tematów ale kilka linijek nizej kolega mial budżet 4k a ja mam ok. 6k - a to duzo zmienia w tym segmencie motorów; inny temat ostatnio rowniez byl dot. 125 ale turystyków...
nie chcesz pomagac - po prostu nic nie pisz :wink:
Walec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/9/2010, 12:11

Postprzez Sykopson » 27/9/2010, 18:16

na cbr bedziesz wygladal jak na rowerze
juz lepiej nsr albo gpr ale mosisz sie liczyc z jedna roznica:
cbr to czterosuw a gpr i nsr to dwusuwy

+czterosuw cbr - v-max to ok 120-130kmh i bardzo male spalanie ok. 3-3,5l

+dwusuwy gpr,nsr - v-max to ok 150-160kmh(to dotyczy głównie nsr, gpr nieco wolniejsze) i spalanie wieksze na poziomie 6l
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Walec » 27/9/2010, 18:32

cbr kurcze bedzie za mała, masz racje....
Czyli zostaje nsr vs. gpr.....
I teraz pytanie: która mniej się psuje i jak jest z częściami?
Aha no i jak wielkościowo? Podobne?
Która z tych 2 polecacie? :D
Ostatnio edytowano 27/9/2010, 19:23 przez Walec, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Walec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/9/2010, 12:11

Postprzez magik2208 » 27/9/2010, 18:48

Why not mito? ;D
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Walec » 27/9/2010, 19:22

mito jest wg mnie po prostu odrażające :P
ale to kwestia gustu
GPR vs. NSR i pytanie co lepsze?
chyba ze ktos ma jeszcze jakies pomysły na "inny" motor :D
Walec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/9/2010, 12:11

Postprzez magik2208 » 27/9/2010, 19:30

Nsr I RS

Osobiscie wole sm I enduro I rzy tych zostaje ale mito jest piekna I szybka. O wiele ladniejsza od NSR czy RS, no ale jak mowiles - o gustach sie nie dyskutuje;)

Jednak raczej bierz Nsr bo to najczestsze moto tej klasy I z czesciami latwo, a nie za milo aby moto stalo I sie kurzylo;D
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez dveagle » 27/9/2010, 19:30

Hyosung gt 125 r (ten z plastikami).
Bardzo rzadki w Polsce ale swojego czasu gdy przeszukiwałem oferty 125ccm dla siebie widziałem kilka za 5-6kafli.
Åšlicznie wyglÄ…da (jak normalny motor a nie 125'tka) tylko z vmaxem gorzej troche.
Avatar użytkownika
dveagle
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 4/4/2010, 17:01
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez grunder » 27/9/2010, 19:33

ja wybieram Honde, made in Japan najżywotniejszy silnik. Nie jest aż tak mocno awaryjna w porónaniu do Mito, która jest wyżyłowana. A GPR? niee! (moje zdanie)

dveagle napisał(a):Hyosung gt 125 r (ten z plastikami).
Bardzo rzadki w Polsce ale swojego czasu gdy przeszukiwałem oferty 125ccm dla siebie widziałem kilka za 5-6kafli.
Åšlicznie wyglÄ…da (jak normalny motor a nie 125'tka) tylko z vmaxem gorzej troche.


Tak kup kibel i inwestuj w niego... No fakt piękny ale to tylko Chińczyk
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Sykopson » 27/9/2010, 20:28

no to sprawa prosta
bierz honde bo to japonczyk i z czesciami latwo
poza tym szybsza i mysle ze ladniejsza

co do hyosunga to wg mnie jest przepiekny
wyglada prawie jak gsxr
szkoda tylko ze chinol (chociaż podobno na licencji suzuki)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez magik2208 » 27/9/2010, 20:30

A nie czasami korea? ;>
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Walec » 29/9/2010, 17:18

Dzięx za pomoc, mysle ze najlepszym wyborem będzie właśnie NSR :)
Chociaz ten chińczyk czy tam koreańczyk sliczny :)
Taka ciekawostka: trafiłem przez przypadek na motor marki RIEJU - wg mnie również bardzo ładny i podobno hiszpański.... :D
Pewnie znacie, a kto nie zna niech chociaz z ciekawosci na allgro zobaczy
P.S. Czemu tak GPR odradzacie?? ;)
Walec
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/9/2010, 12:11

Postprzez Sykopson » 29/9/2010, 18:06

rieju to dobra marka i wiekszosc ludzi n a tym forum ja zna
to jest na tych samych podzespolach co yamaha bodajze
a co do derbi no to ja nie odradzam bo to fajny motorek ale honda poprostu lepsza
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez grunder » 29/9/2010, 18:17

Sykopson napisał(a):ale honda poprostu lepsza


święte słowa!
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê