NSR czy CBR
Posty: 11
• Strona 1 z 1
NSR czy CBR
Witam, chciałbym kupić nowy motocykl, zastanawiam się nad NSR 125 albo CBR 125. Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tych motocykli. Zależy mi na wytrzymałości i na dobrym v/maxie. Wiem, że NSRka to 2t, a CBR 4t i bardziej ekonomicznie wychodzi kupno CBRki pod względem spalania. Chciałbym wiedzieć, który z nich będzie najlepszy na pierwszy motocykl, nie wliczając skutera . Mam do wydania max 4 kafle, więc zależy mi na bardzo dobrym wyborze, gdyż w sezonie też nie wiadomo jakiej sumy będę miał na utrzymanie jej.
I ankieta jeżeli komuś ułatwię pomoc w wyborze .
I ankieta jeżeli komuś ułatwię pomoc w wyborze .
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - 4k km na skuterze 50cmm
- Wiek, waga, wzrost, - 17 / 60 /170
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie) - jazda na co dzień, poza miastem, bez plecaczka
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - ile da fabryka
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? - 4 tysiące na motocykl, ubrania osobna suma pieniędzy, na początku chciałbym kupić rękawiczki i kurtkę, a później buty i spodnie, bo to też dużo kosztuje :/
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - ok 1 tysiąc (?)
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. - sportowe ścigi
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
- Honda CBR 125
- Honda NSR 125
- Krzysiek123456789
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42
CBR 125 R rozwijaja predkosc ( autentyczna ) ca. 115 km/h. NSR jest ladniejsza wizualnie gdy sciagniesz blokady na pewno bedzie duzo szybszaca. 150 - 160 km/h
Nie zapomnij jednak, ze na otwarta wersje NSR obowiazuje kat nie A1 a kat. A.
Ekspluatacja CBR bedzie o wiele tansza niz NSR'ki i podejrzewam, ze to w pelni zrekompensuje Ci " moralne straty " jakie dala by CI NSR.
Nie zapomnij jednak, ze na otwarta wersje NSR obowiazuje kat nie A1 a kat. A.
Ekspluatacja CBR bedzie o wiele tansza niz NSR'ki i podejrzewam, ze to w pelni zrekompensuje Ci " moralne straty " jakie dala by CI NSR.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
A orientujesz się może jaką moc ma cbr i v/max? Bo z Twojego postu wnioskuję, że lepiej kupić CBRkę, gdyż są mniejsze straty finansowe .
- Krzysiek123456789
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42
Krzysiek123456789 napisał(a):A orientujesz się może jaką moc ma cbr i v/max? Bo z Twojego postu wnioskuję, że lepiej kupić CBRkę, gdyż są mniejsze straty finansowe .
Z tego co pamietam to ma 13 KM predkosc realna to 115 km/h
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Hmm, a czy to nie będzie mało jeżeli już ogarnę dobrze zmianę biegów, wchodzenie w winkle, itp? Może lepsza będzie NSRka, bo tak szybko się nie znudzi, a nie chciałbym tylko jeden sezon na niej jeździć tylko 2,3.
- Krzysiek123456789
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42
Krzysiek123456789 napisał(a):Hmm, a czy to nie będzie mało jeżeli już ogarnę dobrze zmianę biegów, wchodzenie w winkle, itp? Może lepsza będzie NSRka, bo tak szybko się nie znudzi, a nie chciałbym tylko jeden sezon na niej jeździć tylko 2,3.
Podejrzewam, ze BR'ke po roku sprzedasz za te same pieniadze lub naprawde z minimalna strata. Nie przejmowal bym sie tym, na kolejny sezon mozesz sprawic sobie NSR'ke i te bedzie cacy !
Pytales z naciskiem o awaryjnosc i koszty, pod tym wzgledem CBR bije na leb wszystkie 2T.
Ciuchow tez chyba na wyrost nie kupujesz.
- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Czyli kupić na nowy sezon CBRkę, a jak wejdę w to wszystko, czyt. ogarnę motocykle to mogę zmienić na NSRkę albo coś lepszego? No dobra w sumie to źle na tym nie wyjdę, bo za 4 tysie można kupić z 04,05 roku.
Czyli psuje się najrzadziej czy najczęściej?:D
Pytales z naciskiem o awaryjnosc i koszty, pod tym wzgledem CBR bije na leb wszystkie 2T.
Czyli psuje się najrzadziej czy najczęściej?:D
- Krzysiek123456789
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42
z uwagi na spalanie, CBR jest bardzo ekonomiczna. NSR 2t swoje zjeść musi. jeśli wizyty na stacji nie będą dla kieszeni twoich rodziców bardzo uciążliwe to NSR będzie lepsza =) oglądając oba motocykle miałem też wrażenie że NSR jest jakaś większa ale mogę się mylić =)
dochodzi jeszcze kwestia awaryjności i jak już Pat wspomniał 2t może przysporzyć wielu niemiłych atrakcji =)
dochodzi jeszcze kwestia awaryjności i jak już Pat wspomniał 2t może przysporzyć wielu niemiłych atrakcji =)
-
Chmurek - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 8/4/2010, 19:01
- Lokalizacja: Kraków/Zielonki
No to na początek wezmę jednak CBRkę, aby dobrze nauczyć się jeździć, z doświadczenia wiem, że 4T nie ma takiego jebnięcia na starcie, co będzie lepsze dla początkującego, przy okazji poznam lepiej mechanizację motocykli . Mam nadzieje, że ten motocykl to dobry instruktor .
- Krzysiek123456789
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/9/2010, 10:42
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości