Zobacz wątek - pytanie o dt
NAS Analytics TAG

pytanie o dt

Enduro, Cross
_________

pytanie o dt

Postprzez Blackchart » 7/12/2006, 22:34

witam planuje sprzedaz simka i kupno yamahy dt tylko ze chcialbym cos z wieksza pojemnoscia na karte motorowerowa czyli 80 badz 125. I teraz moje pytanie czy silnik od 80 / 125 bedzie pasowal do 50?? pyt2 czy wersja dt50 wytrzyma posiadajac inny silnik (chodzi mi o budowe ramy wzmocnienia itp ) czy to jest +/- to samo oraz co wedlug was sie bardziej oplaca ?? kupic 8-/50 czy kupic 50 i kupic silnik 125 / 80?? a moze macie jeszcze jakis inny pomysl pzdr 4 all
Blackchart
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/12/2006, 22:24


Postprzez kamil kawasakiAE » 9/12/2006, 16:18

Niewiem jak jest w tym modelu ale umnie w kawasaki silniki 50/80ccm idą w tą samą ramę to mozliwe ze DT rama jest taka sama, ale niejestem pewien. jak masz jakiś silnik od 125 to bierz go i wżócaj do ramy od 50, jak oczywiście pasuje. I drożej nie wyjdzie, niż kupić 125 zarejstrowane ne 50 ;].
Avatar użytkownika
kamil kawasakiAE
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 3/12/2006, 15:56
Lokalizacja: SUWAŁKI


Postprzez mar111cin » 9/12/2006, 18:08

kamil kawasakiAE napisał(a): wżócaj


witamy nowego przewodniczacego klópu Pajonka
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Blackchart » 10/12/2006, 14:38

oki tak my sie wydawalo ale chce miec pewnosc na 100% dt50 juz mam na oku za tys zl silnik moze troche zdechly ale i tak bedzie do wymiany plus 125 za 800 to chyba wyjde na swoje tylko chce miec 100% pewnosc ze to wszystko wytrzyma pzdr :)
Blackchart
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/12/2006, 22:24

Postprzez Valentino-Rossi-46 » 10/12/2006, 20:29

jak nie bedzie pasowała to dorobisz,u mnie silnik od wski do motorynki włozyli i jeździ tylko njagozej jest z wahaczem XD
Avatar użytkownika
Valentino-Rossi-46
Bywalec
 
Posty: 570
Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
Lokalizacja: Wyrzysk

Postprzez Maxi16 » 28/12/2006, 15:52

Witam was potrzebuje waszej rady poniewarz są mi potrzebne pierścienie do yamahy dt 80 lc2. Proszę o jakieś informacje dotyczące sklepów które robią pierścienie na zamówienie lub inaczej obojętnie jak byle tylko można było je kupić. Mowa o pierścieniach nominalnych
Avatar użytkownika
Maxi16
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26/12/2006, 12:25

Postprzez Maxi16 » 28/12/2006, 21:42

nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice
Avatar użytkownika
Maxi16
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26/12/2006, 12:25

Postprzez Manhatan » 28/12/2006, 22:23

Długo dorobić zaczepy? :mrgreen:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Maxi16 » 29/12/2006, 13:15

Kolego co za problem posiadać motocykl yamahe dt 80 zarejestrowaną na 50 ja sam mam 80 z rejestracją na 50. Sęk tkwi w tym ,że musisz mieć badanie techniczne zrobiona na 50 a rejestracja pujdzie bez żadnych ale ,chyba że nie masz tego badania , ale to nie konic świata masz jeszcze inne wyjście kupić dt 80 (z papierami nie zarejestrowaną) iść na przegląd techniczny z tym tylko ,że musisz zdiąć chłodnice i założyć cylinder od 50 i Ci zrobiom badanie na 50 TROCHE RYZYKO JEST ALE JAK CHCE SIĘ MIEĆ DT 80 ZAREJESTROWANĄ NA 50 TO TAK JUSZ JEST.
Avatar użytkownika
Maxi16
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26/12/2006, 12:25

Postprzez kuba9449 » 14/1/2007, 20:20

Maxi16 napisał(a):nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice

LoL dobre sobie. Nie karzda jest chłodzona powietrzem, ale te nowsze cieczą.
Avatar użytkownika
kuba9449
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41

Postprzez daniel8634 » 19/1/2007, 22:04

a nie mozesz kupic dt80 zarejestrowana na 50
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Postprzez airman » 8/3/2007, 12:17

wiecie moze czy pasuje jakikolwiek cylinder 50ccm do dt 80 lc2 ?

a jesli ktos takowy ma to jestem chetny

do czego? - do zarejestrowania na 50ccm

prosze o szybka odpowiedz

pozdrawiam
airman
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/3/2007, 12:08

Postprzez Beavis » 8/3/2007, 19:22

kuba9449 napisał(a):
Maxi16 napisał(a):nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice

LoL dobre sobie. Nie karzda jest chłodzona powietrzem, ale te nowsze cieczą.


Pierwszy raz się z kolega Kubą zgadzam - szok!:)

A tak nawiasem mówiąc: to jest NIELEGALNE! Jazda motocyklem o pojemności większej niż 49ccm i osiągającym prędkość więcej niż 45km/h na kartę motorowerową jest wykroczeniem, za które mogę ostro zapłacić wasi rodzice.

Żeby jednak nie przynudzać to 125, 80 i 50 mają bardzo nie duże różnice w budowie silnika i można je bez problemu zamieniać. Tyczy się to zwłaszcza modeli LCII. Najlepiej jednak kup sobie 80ccm zarejestrowaną na motorower (a takich ofert jest masa!) i będziesz miał problem z głowy. Moim zdaniem 125ccm na 50ccm jest durnotą! Sory, ale 13latek latający "słabą" 20paro konną maszyną po drogach z możliwością osiągnięcia prędkości rzędu 130km/h jest niebezpieczny! Nie chce nikogo urazić, ale z tym wieku jest się nieodpowiedzialnym i na pewno nie powinno się jeździć takim sprzętem. Tyle z mojego kazania - pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez maciejos » 8/3/2007, 20:23

Beavis napisał(a):
kuba9449 napisał(a):
Maxi16 napisał(a):nie możliwe jes wrzucenie silnika od yamahy dt80 do 50 poniewarz karzda dt50 JEST CHłODZONA POWIETRZEM a dt 80 125 są chłodzone cieczą i mają wyjście z ramy by potrzymywać chłodnice

LoL dobre sobie. Nie karzda jest chłodzona powietrzem, ale te nowsze cieczą.


Pierwszy raz się z kolega Kubą zgadzam - szok!:)

A tak nawiasem mówiąc: to jest NIELEGALNE! Jazda motocyklem o pojemności większej niż 49ccm i osiągającym prędkość więcej niż 45km/h na kartę motorowerową jest wykroczeniem, za które mogę ostro zapłacić wasi rodzice.

Żeby jednak nie przynudzać to 125, 80 i 50 mają bardzo nie duże różnice w budowie silnika i można je bez problemu zamieniać. Tyczy się to zwłaszcza modeli LCII. Najlepiej jednak kup sobie 80ccm zarejestrowaną na motorower (a takich ofert jest masa!) i będziesz miał problem z głowy. Moim zdaniem 125ccm na 50ccm jest durnotą! Sory, ale 13latek latający "słabą" 20paro konną maszyną po drogach z możliwością osiągnięcia prędkości rzędu 130km/h jest niebezpieczny! Nie chce nikogo urazić, ale z tym wieku jest się nieodpowiedzialnym i na pewno nie powinno się jeździć takim sprzętem. Tyle z mojego kazania - pozdrawiam!





No 125/50 to jest bardzo duże przegięcie ale 80 na 50 to może byc ja wogule nie rozumiem tego , zdawanie na karte motorowerową powinno byc bardziej profesjonalne i uprawniac do kierowania przynajmniej 80 bo jak ktoś ktoś ma pecha to nawet idąc chodnikiem to się zabije a takie 50ccm i prędkośc 45km/h to jest dobre na początek ale puzniej to już lipa zresztą każdy chyba wie że w polsce nie potrzeba żadnych uprawnien
bo wystarczy:

1.Mieszkac na wsi lub na jakimś zadupiu
2.Miec blisko las/pola/bezdroża
3.I można se smigac nawet na 500ccm pod grozbą 50 zł mandatu jeśli cie złapią w lesie
więc tak jak powiedziałem więcej wyrozumiałości i profesjonalizmu i by było o wiele lepiej
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez airman » 9/3/2007, 15:18

tylko ze ja juz kupilem dt 80 lc2 w niemcach :(
airman
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/3/2007, 12:08

Postprzez SensitivE91 » 11/3/2007, 15:02

witam mam pytanko mam yamahe dt 80 lc2 i mam problem gdy z wyzszego biegu robie redukcjena nizszy podczas jazdy to mi yamaha gaśnie czego to moze byc przyczyna...regulacja gaźnika ? linka od gazu ?
Avatar użytkownika
SensitivE91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
Lokalizacja: Lublin

Postprzez maciejos » 12/3/2007, 22:46

Myślę ze ci go zalewa zwyczajnie gaznik do regulacji
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez Manhatan » 12/3/2007, 23:47

Zwiększ sobie obroty trochę :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez SensitivE91 » 16/3/2007, 13:50

ok problemik rozwiazany.. wystarczylo przeczyscic kranik ;P
Avatar użytkownika
SensitivE91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 1/3/2007, 16:35
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr