KTM EXC 300- problem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
KTM EXC 300- problem
Witam.
Po 1 chcialem sie przywitac bo jestem tu nowy, wiec WITAM:)
Mam taki problem, dzis po przejazdzce po pagorkach motor uciekl mi spod tylka i przekoziolkowal. Po wszystkim odpalilem go bez problemu, jednak nie chcial wejsc na obroty. Przekrecilem pare razy manetke i wszystko wrocilo do normy. Przejechalem pare km zgasilem.....znow odpalilem, jednak motor wogle nie chce wejsc na obroty. Krece manetka i nic.....Zaznaczam ze odpala bez problemu, pyrka sobie jednak nie reaguje na ruchy gazem, i po pewnym czasie spada calkiem z obrotow i gasnie.
Od czego mam zaczac, co sprawdzic, przyznam sie z mechanika jestem na bakier.
Z gory dziekuje za pomoc.
pozdrawiam.
Kuba
Po 1 chcialem sie przywitac bo jestem tu nowy, wiec WITAM:)
Mam taki problem, dzis po przejazdzce po pagorkach motor uciekl mi spod tylka i przekoziolkowal. Po wszystkim odpalilem go bez problemu, jednak nie chcial wejsc na obroty. Przekrecilem pare razy manetke i wszystko wrocilo do normy. Przejechalem pare km zgasilem.....znow odpalilem, jednak motor wogle nie chce wejsc na obroty. Krece manetka i nic.....Zaznaczam ze odpala bez problemu, pyrka sobie jednak nie reaguje na ruchy gazem, i po pewnym czasie spada calkiem z obrotow i gasnie.
Od czego mam zaczac, co sprawdzic, przyznam sie z mechanika jestem na bakier.
Z gory dziekuje za pomoc.
pozdrawiam.
Kuba
- nosens
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46
Sprawdź linke gazu. Po dodaniu gazu zmienia się dźwięk?
Np. gdyby była jakas ustekrka w gaźniku, a linka okazła się dobra to po dodaniu gazu dźwięk zmieniałby sie na bardziej basowy jezeli obroty by nie chciały wzrosnąć.
Np. gdyby była jakas ustekrka w gaźniku, a linka okazła się dobra to po dodaniu gazu dźwięk zmieniałby sie na bardziej basowy jezeli obroty by nie chciały wzrosnąć.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Witam
Sprawdź gaźnik, być może wypadł on z króćca ssącego, tak było w mojej kawie i objawy podobne. Jeżeli nie, to obejrzyj węże paliwowe i sam gaźnik- może coś się przytkało, zaworek iglicowy się zawiesił itp. U mnie mam taką bolączkę że zagina mi się wężyk od rezerwy, moto odpala wtedy normalnie ale chodzi tylko na wolnych obrotach, nie chce wejść na wyższe, słychać tylko buczenie przy przygazówie.
Pozdro
Sprawdź gaźnik, być może wypadł on z króćca ssącego, tak było w mojej kawie i objawy podobne. Jeżeli nie, to obejrzyj węże paliwowe i sam gaźnik- może coś się przytkało, zaworek iglicowy się zawiesił itp. U mnie mam taką bolączkę że zagina mi się wężyk od rezerwy, moto odpala wtedy normalnie ale chodzi tylko na wolnych obrotach, nie chce wejść na wyższe, słychać tylko buczenie przy przygazówie.
Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Tak, możliwe ze przy upadku fizycznie ucierpiał moduł (o ile jest to moduł zapłonowy, nie znam konstrukcji tego ktm) i teraz szwankuję. Objawy moga na to wskazywać. Podmień moduł, jeżeli nie masz takiej możliwości to dawaj moto do elektronika albo wysyłaj zapłon do jakiegoś serwisu. Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Okazalo sie ze to modul, zostal podmieniony i jest lepiej niz wczesniej.
Chcialbym wymienic uszczelniacze na przednim amortyzytorze. Czy ktos moze mi doradzic jakie kupic? I jaki olej pozniej wlac, i ile? No i czy od razu wymieniac tez te uszczelniacze przeciwylowe?
Z gory dziekuje za pomoc.
Chcialbym wymienic uszczelniacze na przednim amortyzytorze. Czy ktos moze mi doradzic jakie kupic? I jaki olej pozniej wlac, i ile? No i czy od razu wymieniac tez te uszczelniacze przeciwylowe?
Z gory dziekuje za pomoc.
- nosens
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości