siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę
Posty: 15
• Strona 1 z 1
siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę
Chciałbym nauczyć się jeździć na tylnym kole mam 14 lat i mam yamahę dt 50sm chciałbym dostać jakieś wskazówki bo próbowałem ją podnieść w trakcie jazdy gdy wchodziłem na obroty ale to jedynie na 10 cm i proszę pomóżcie warzę 50 kg czy to może za mało żeby na niej na tylnym jeździć ?? bo yamaha 94 kg waży
yz 125 , yz 250 2T , ... przyszły sezon yz 450 f
-
Piobar1745 - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 24/3/2010, 13:30
- Lokalizacja: 60 km na północ od Poznania
siemka na tylnym kole nauka - Pomużcie !!! proszę
moglbys sie troche przylozyc i pomyslec kilka razy zanim napiszesz temat.
po 1 nie ten dzial
po 2 co ma twoja waga i waga moto do stawiania na kolo??
po 3 musisz dobrze strzelic sprzeglem+odpowiednie obroty zeby do pionu Cie postawilo
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Ile trenujesz? Po Twoim "zapale" widzę ze nie więcej jak jeden trening zrobiłeś...
Podpisuje się pod tymi trzema punktami które napisał Maciek. Jeżeli nie będziesz trenował to nie wyrwiesz na koło. Nie masz 100KM pod dupą żeby od byle dodania gazu wstawać na gume... Potrzeba trochę techniki, a jej na ścigaczu na pewno nie zdobędziesz.
Trening, trening, trening!
Podpisuje się pod tymi trzema punktami które napisał Maciek. Jeżeli nie będziesz trenował to nie wyrwiesz na koło. Nie masz 100KM pod dupą żeby od byle dodania gazu wstawać na gume... Potrzeba trochę techniki, a jej na ścigaczu na pewno nie zdobędziesz.
Trening, trening, trening!
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
<a href="http://sjp.pwn.pl/">TUTAJ</a> masz wskazówki od czego powinieneś zacząć...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Sprzęgło sie niszczy od strzelania i cały napęd , ja bym niszczył 50tke w ten sposób tylko jakiegoś strucla bez papierów zadbanego zarejestrowanego szkoda katować ...
A pytanie ode mnie jak bezpiecznie wejść w zakręt przy nieco większej prędkości (enduro) ?
Przed ostrym łukiem zwalniam do 30 moto lekko sie pochyla na bok oczywiście nie prostuje go ale troche szybciej i bardziej się pochylić już pękam się nie chcę się wywalić na bok jak łajza
Wydaję mi się że lepiej zredukować bieg i dodać gazu po przechyleniu się
tak żeby nie jechać za szybko ale dynamicznie ..
A pytanie ode mnie jak bezpiecznie wejść w zakręt przy nieco większej prędkości (enduro) ?
Przed ostrym łukiem zwalniam do 30 moto lekko sie pochyla na bok oczywiście nie prostuje go ale troche szybciej i bardziej się pochylić już pękam się nie chcę się wywalić na bok jak łajza
Wydaję mi się że lepiej zredukować bieg i dodać gazu po przechyleniu się
tak żeby nie jechać za szybko ale dynamicznie ..
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Ja mogę Ci dać jedną wskazówkę
Rozłóż sobie tylne nóżki dla pasażera i stań na nich. Wciśnij nogami (nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć) tył motoru, a kiedy ci tył będzie odbijał do góry wkręć moto na wysokie obroty, pociągając lekko kierownicę do góry... Ja się nauczyłem tak walić piony po kilku minutach (na swojej Derbi Sendzie X-treme)
Mi tam strzał ze sprzęgła nie wychodził, to się nauczyłem moto z gazu stawiać na koło... jak to mówią, nie moc lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika
Rozłóż sobie tylne nóżki dla pasażera i stań na nich. Wciśnij nogami (nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć) tył motoru, a kiedy ci tył będzie odbijał do góry wkręć moto na wysokie obroty, pociągając lekko kierownicę do góry... Ja się nauczyłem tak walić piony po kilku minutach (na swojej Derbi Sendzie X-treme)
Mi tam strzał ze sprzęgła nie wychodził, to się nauczyłem moto z gazu stawiać na koło... jak to mówią, nie moc lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika
- Woolf95
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/9/2010, 11:36
- Lokalizacja: Mazowsze
Woolf95 napisał(a):Ja mogę Ci dać jedną wskazówkę
Rozłóż sobie tylne nóżki dla pasażera i stań na nich. Wciśnij nogami (nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć) tył motoru, a kiedy ci tył będzie odbijał do góry wkręć moto na wysokie obroty, pociągając lekko kierownicę do góry... Ja się nauczyłem tak walić piony po kilku minutach (na swojej Derbi Sendzie X-treme)
Mi tam strzał ze sprzęgła nie wychodził, to się nauczyłem moto z gazu stawiać na koło... jak to mówią, nie moc lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika
I co zrobisz jak cie za mocno przechyli? Piobar1745 wsadz jedna noge na nozke pasazera a druga miej na hamulcu. Potem strzal ze sprzegla i jednoczesnie poderwij kierownice w razie co wcisnij hamulec.
- mlody12
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 21/7/2006, 17:51
słuchajcie byłem dzisiaj w lesie i próbowałem strzelać ze sprzęgła i z gazu próbowałem i normalnie i na nóżkach z 2 biegu na 8 razy 3 mi się udało i się nie wyjebałem a jak by co to mam stelaż i jedynie to z gazu mi się udało a ze sprzęgła to nie chce za huja wyjść
yz 125 , yz 250 2T , ... przyszły sezon yz 450 f
-
Piobar1745 - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 24/3/2010, 13:30
- Lokalizacja: 60 km na północ od Poznania
krzysieg napisał(a):A pytanie ode mnie jak bezpiecznie wejść w zakręt przy nieco większej prędkości (enduro) ?
Przed ostrym łukiem zwalniam do 30 moto lekko sie pochyla na bok oczywiście nie prostuje go ale troche szybciej i bardziej się pochylić już pękam się nie chcę się wywalić na bok jak łajza
Wydaję mi się że lepiej zredukować bieg i dodać gazu po przechyleniu się
tak żeby nie jechać za szybko ale dynamicznie ..
Wchodząc w zakręt wystaw nogę w stronę zakrętu.. endurowcy tak robią.
I nie redukuj biegu na zakręcie w przechyleniu, bo zrobisz sobie kuku. Biegi redukuje się przed zakrętem, w zakręcie nie powinno się też odpuszczać gazu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
jak chcesz z sprzegła to ja nsr zaczynam stawiac w tren sposób ze zaczynam sie toczyc na 1 nagle sprzęgło, gaz (obroty w góre) i szybko puszczasz sprzegło i w tym samym momencie ciagniesz w góre. musisz to jeszcze odpowiednio zsynchronizowac i bedzie gitara
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Kiedyś gdy szukałem filmów na youtube z wypadkami, znalazłem taki gdzie właśnie przyczyną upadku na zakręcie była zbyt niska prędkość... Zgodne to jest z działaniem siły odśrodkowej, dlatego należy utrzymywać prędkość w zakręcie tym bardziej jeśli się dosyć mocno pochylamy, inaczej pewny ślizg. To oczywiście dot. sportowych maszyn, enduro z racji innego bieżnika raczej położy się wcześniej.
- bastek00
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 27/6/2009, 15:02
- Lokalizacja: Katowice, Mikołów
To oczywiście dot. sportowych maszyn, enduro z racji innego bieżnika raczej położy się wcześniej.
Taki bieżnik nie styka sie dobrze z asfaltem po za tym enduro jest wysokie-mocniejsze przechylanie jest bardziej ryzykowne niż w przypadku jakiegokolwiek innego sprzętu , ewentualnie można wystawić nogę żeby sie zabezpieczyć .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość