Moto do stuntu (okreslone)
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Wyjaśniłem mu tylko jego poziom inteligencji. A tak btw to nie lepisza by była mbx 80? albo mz? Przeciez na Mz-tce switch-backa koles robi, chyba na węgrzech 

Hajka juz stoi 

-
Warsaw Stunt Squad - Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
- Lokalizacja: Warszawa, WW
No MZ sie bardziej nadaje, ale nie wiem czy by wyrwał w dobrym stanie... Duzo ludzi sika na MZ'tki, katują je po lasach i palą gumy. I w niej potrzeba więcej techniki bo jest nieco cięższa. No ale z przodu ma tarcze i stoppie robiło by sie bez problemu. Ogólnie motorek do stuntu pozytywny
Kratky z Czech to udowadnia. Albo ten Węgier który właśnie na switchbacku pierwszy na gumie latał...

-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Do sima nie jest mu potrzebny zaden stelaz, tyle ode mnie, szkoda czasu i zachodu. Zreszta masz tam z tylu nad lampa takie "gowienko" 

Ostatnio edytowano 3/9/2010, 19:11 przez Krmtzzz, łącznie edytowano 2 razy
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
No tak mi sie właśnie zdawało. Ja bym brał Mz 150, bo 250 za cieżką krową jesttt.
Hajka juz stoi 

-
Warsaw Stunt Squad - Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
- Lokalizacja: Warszawa, WW
Zacznimy od crashpadow panie Krmtzzz
no wiec nie wiem czy wiesz crashpady nie sluza tylko do ochrony motorka
w stuncie to ja nawet wiem ze sie przydaja do stawania na nich i przenoszenia ciezaru do wheelie i stoppie. Nie mam co chronic w takim simku (oprocz silnika
) wiec sie nie wypowiadaj jak dla ciebie crashpady sa tylko do crashy i padow.
A stelarz panie kolego jest wygodnieszy niz to govienko nad lampa
i nie pozwoli mi sie gibnac do tylu
O blotnik, to ja juz go upie....., bo po co mi on
nie bede jezdzil w terenie tylko po placu, a tam blota nie ma
Jeszcze pytanko czy bede mosial montowac wieksza czy mniejsza zembatke
czy zostawic serie i HB to chyba konieczne co???
no wiec nie wiem czy wiesz crashpady nie sluza tylko do ochrony motorka
w stuncie to ja nawet wiem ze sie przydaja do stawania na nich i przenoszenia ciezaru do wheelie i stoppie. Nie mam co chronic w takim simku (oprocz silnika

A stelarz panie kolego jest wygodnieszy niz to govienko nad lampa
i nie pozwoli mi sie gibnac do tylu
O blotnik, to ja juz go upie....., bo po co mi on
nie bede jezdzil w terenie tylko po placu, a tam blota nie ma
Jeszcze pytanko czy bede mosial montowac wieksza czy mniejsza zembatke
czy zostawic serie i HB to chyba konieczne co???
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Czlowieku sim jest troche za slaby... strzelisz mu ze sprzegla i postawisz go na kolo ale dlugo nie pojedziesz na nim. A ty chcesz na nim stuntowac. Gratuluje, simson ma hamulce bebnowe (nie wspomne o tym jak slabe) i watpie zebys zrobil stoppie w dodatku z tak miekkimi amorami
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Kuva widzę że znawców simsonów to tu od hooya jest!
Po 1 primo - HB założysz i to szybciej niz przy tarczy. Wystarczy Ci klamka rowerowa (najlepiej nie plastikowa tylko porządna), linka, cos w stylu zaczepu o który zaczepisz linkę w okolicach dekla zeby Ci nie latała za bardzo i trochę kreatywności. Dokładniej wytłumaczone będziesz miał na necie.
Po 2 primo - stelaż Ci dużo pomoże. Szczególnie jeżeli beziesz chciał krecić cyrkle na flamingo. Jak go zrobić też dowiesz sie na necie.
Po 3 primo - simson w żadnym wypadku nie jest za słaby do stuntu. Nie trzeba mieć nie wiadomo ile kucy zeby jeździć na kole. Udowadniają to linki które podałem wcześniej (patrz 1 str.). Oczywiscie najlepiej by było zebyś z przodu założył zębatkę zdawczą o 2z mniejszą czyli 13z. Wtedy na niskich obrotach przy cyrklach nie dostaje zamuła.
Co do stoppie to sie zgodzę. Musiałbyś sie mocno wysilić żeby zrobić nim stopala. Ale do samego stuntowania bęben z tyłu Ci starczy. Chociaż Paweł karbownik do sima na tył włożył tarcze. Jest o wiele lepiej, ale myślę że lepiej jeżeli na początku ogarniesz bęben i zobaczysz czy na pewno chcesz trenować, a dopiero później grzeb przy hamulcach...
Po 1 primo - HB założysz i to szybciej niz przy tarczy. Wystarczy Ci klamka rowerowa (najlepiej nie plastikowa tylko porządna), linka, cos w stylu zaczepu o który zaczepisz linkę w okolicach dekla zeby Ci nie latała za bardzo i trochę kreatywności. Dokładniej wytłumaczone będziesz miał na necie.
Po 2 primo - stelaż Ci dużo pomoże. Szczególnie jeżeli beziesz chciał krecić cyrkle na flamingo. Jak go zrobić też dowiesz sie na necie.
Po 3 primo - simson w żadnym wypadku nie jest za słaby do stuntu. Nie trzeba mieć nie wiadomo ile kucy zeby jeździć na kole. Udowadniają to linki które podałem wcześniej (patrz 1 str.). Oczywiscie najlepiej by było zebyś z przodu założył zębatkę zdawczą o 2z mniejszą czyli 13z. Wtedy na niskich obrotach przy cyrklach nie dostaje zamuła.
Co do stoppie to sie zgodzę. Musiałbyś sie mocno wysilić żeby zrobić nim stopala. Ale do samego stuntowania bęben z tyłu Ci starczy. Chociaż Paweł karbownik do sima na tył włożył tarcze. Jest o wiele lepiej, ale myślę że lepiej jeżeli na początku ogarniesz bęben i zobaczysz czy na pewno chcesz trenować, a dopiero później grzeb przy hamulcach...
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Primo znaczy pierwszy. Nie rozumiem poczatku twoich zdan.
Jak sobie zmieni cylek i wlozy w niego troche kasy to moze sie nada, ale bd go musial zrobic na igielke. A za 1000 zeta to nawet sima w dobrym stanie nie wyrwie.
Jak sobie zmieni cylek i wlozy w niego troche kasy to moze sie nada, ale bd go musial zrobic na igielke. A za 1000 zeta to nawet sima w dobrym stanie nie wyrwie.
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Ja was niektórych nie rozumiem... Tak jak mówi Arturo925 simson będzie najlepszy za taką kasę, na pewno nie pożałujesz... Brat ma simka od 2 lat, i wystarczy, że podpiera się nogami z tyłu, a może tak jechać na kole i jechać... Nie wspomnę o tym, że on nigdy nie trenuje, tylko czasami jak mu coś strzeli, to trochę popróbuje... Krmtzzz jeszcze nie wiesz, co na simkach ludzie wyprawiają... (np.switch-back wheelie): http://www.youtube.com/watch?v=QDSdn5M1 ... re=recentu Nie wiem jak jest z Rg, o którym wspominałeś, ale myślę, że też się nada...
Edit: Myślę, że na crash padach nie będziesz stawał, bo one do tego nie służą, tylko zainwestujesz w pegi rowerowe...

Edit: Myślę, że na crash padach nie będziesz stawał, bo one do tego nie służą, tylko zainwestujesz w pegi rowerowe...
- zdunek136
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 3/9/2010, 16:56
Od razu wyprzedzę niektórych - chłopak którego widzieliśćie w filmiku jaki podesłał zdunek136 nie ma cylindra 70cc, ani też 60. Nie ma także turbiny. Jest to zwykły simson z tarczą z tyłu (oryginalnie jest bęben, wiadome), zapewne większą zębatką tylną lub mniejszą zdawczą i to wszystko. Reszta to przeróbki bardziej wizualne oraz pod Stunt. Silnik też nie jest igiełka bo chłopak katuje już tego simsona co najmniej rok.
Simsonem mozna wszystko tylko trzeba chcieć. Zresztą tak samo jak na każdym innym motocyklu/motorowerze. I nie kłóćcie sie ze mną że nie bo ja to mam na co dzień i swoje wiem...
Simsonem mozna wszystko tylko trzeba chcieć. Zresztą tak samo jak na każdym innym motocyklu/motorowerze. I nie kłóćcie sie ze mną że nie bo ja to mam na co dzień i swoje wiem...
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Wiecie ile mniej wiecej musialbym cwiczyc aby do takiej wprawy dojsc
albo zeby chociaz tak na jednym kole bez problemu jezdzic w kolko???
oczywiscie na simku i czy rzeczywiscie wyrwe go za taka kase???
albo zeby chociaz tak na jednym kole bez problemu jezdzic w kolko???
oczywiscie na simku i czy rzeczywiscie wyrwe go za taka kase???
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Za 1,5k na bank wyrwiesz.
Ile? Hmmm... Zależy czy szybko ogarniasz czy nie, ale wydaje mi się że trzy dni na opanowanie hamulca (bez hamulca nawet nie próbuj (chyba że masz HandBrake'a )np. wyrywając na koło na stopkach pasażera). Jak opanujesz hamulec to później tylko kwestia złapania balansu. Ale tu Ci nie powiem w ile się nauczysz. Wszystko zależy od godzin spędzonych na treningu. O łapaniu pionów nie piszę bo o tu nie wiem ile. Ja okazyjnie zasiadłem pare razy za sterami sima i u mnie z łapaniem pionów nie było problemu. Może skill z mtb, a może to po prostu nie jest takie trudne jak się niektórym wydaje.
Wydaje mi się że to wszystko. Pozdro
Ile? Hmmm... Zależy czy szybko ogarniasz czy nie, ale wydaje mi się że trzy dni na opanowanie hamulca (bez hamulca nawet nie próbuj (chyba że masz HandBrake'a )np. wyrywając na koło na stopkach pasażera). Jak opanujesz hamulec to później tylko kwestia złapania balansu. Ale tu Ci nie powiem w ile się nauczysz. Wszystko zależy od godzin spędzonych na treningu. O łapaniu pionów nie piszę bo o tu nie wiem ile. Ja okazyjnie zasiadłem pare razy za sterami sima i u mnie z łapaniem pionów nie było problemu. Może skill z mtb, a może to po prostu nie jest takie trudne jak się niektórym wydaje.
Wydaje mi się że to wszystko. Pozdro
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
WSK Se kup ;] ja od takiej zaczynałem ;]
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
-
mateuszz55 - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
- Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości