STUNT
Posty: 7
• Strona 1 z 1
STUNT
Witam, Chciałbym poruszyc temet stuntu ;]
Chyba najczesciej uzywanymi motocyklami sa CBR f2/f3, ale widac ze jezdza tez kawy 636, czy r6. Ogolnie widac ze 600 ccm jest najlepszym wyborem ale czy to prawda ? ;] Czy liepiej miec 4 cylindry w rzędzie lub np 2 w układnie V lub rowniez w rzedzie, Czy takie np er-6 sie nadaje?
jak myslicie?
Raptownemu za sponsorowali BMW i chyba mu sie nie zle na nim jezdzi z tego co widziałem. ;]
Chyba najczesciej uzywanymi motocyklami sa CBR f2/f3, ale widac ze jezdza tez kawy 636, czy r6. Ogolnie widac ze 600 ccm jest najlepszym wyborem ale czy to prawda ? ;] Czy liepiej miec 4 cylindry w rzędzie lub np 2 w układnie V lub rowniez w rzedzie, Czy takie np er-6 sie nadaje?
jak myslicie?
Raptownemu za sponsorowali BMW i chyba mu sie nie zle na nim jezdzi z tego co widziałem. ;]
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
-
mateuszz55 - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
- Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin
600 jest dobre do stuntu, bo jest lekkie. Ja bym powiedział, że do stuntu najlepsze jest F4i. Silnik R4 łatwiej opanować, V2 jest niespokojny szczególnie przy tak niskich obrotach z jakimi się stunci.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
CBR 600 F2/F3 jest idealne ze względu na liniowe oddawanie mocy i trwały silnik. Na youtube jest filmik jak gościu stuntuje na oryginalnej CBR 929. Jedzie tak, że stawia na koło, wrzuca luz i moto się toczy... W Bielawie na pokazie stuntu była jakaś V-ka i jakiś dwutakt na jednym cylindrze i wszyscy radzili sobie świetnie. Moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia i własnych preferencji. Układ silnika nie ma aż tak dużego znaczenia.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Ale układ smarowania silnika i czy sprzęt jest gaźnikowy czy ma wtrysk ma bardzo istotne znaczenie.
Przy silnikach V2 lepiej jak jest wtrysk paliwa, przy gaźnikach silnik potrafi być zalewany ...
Przy silnikach V2 lepiej jak jest wtrysk paliwa, przy gaźnikach silnik potrafi być zalewany ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Najlepsza do stuntu jest 636, bo jest lżejsza od F4i i mocniejsza. Ale ludzie i na lytrach stuncą(patrz Rus-Extrem) więc jako takiej reguły nie ma. Zależy jaki kto ma styl jazdy. Niektórzy techniczne cyrkle ze skakaniem po motocyklu jak małpa na drzewie, a inni szybkie spridery czy hajczery 

Hajka juz stoi 

-
Warsaw Stunt Squad - Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
- Lokalizacja: Warszawa, WW
Raczek_6 napisał(a):Ale układ smarowania silnika i czy sprzęt jest gaźnikowy czy ma wtrysk ma bardzo istotne znaczenie.
Przy silnikach V2 lepiej jak jest wtrysk paliwa, przy gaźnikach silnik potrafi być zalewany ...
dokladnie..
osobiscie nawet dzis (tzn wczoraj) mialem okazje podziwiac maly pokaz stuntu.. i wlasnie jak mowi raczek gazniczek cechowal sie zalewaniem.. ale pokaz zacny jak i umiejetnosci..
pozdro szaficzku.. heh
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Na er-6 jeździ fragment,każdy motor nadaje się do stuntu tylko jedne spisują się lepiej,a drugie gorzej
Lewa w górę
- stunter140
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 9/5/2010, 09:58
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości