Motocykl dla bardzo dużego chłopaka do ok 7000 zł.
			Posty: 17
			 • Strona 1 z 1
		
	
Motocykl dla bardzo dużego chłopaka do ok 7000 zł.
Witam. Mam 19 lat i nie chcę już jeździć samochodem na codzień. Doświadczenie w jeździe na motorach mam żadne.
Mam 203 cm wzrostu i waże 105 kg. Czyli dużo ponad norme.
Motocykla chciałbym używać do dojazdów do szkoły , jeździe po miesice , czasem może w trase 50 km - 100 km (ale bardzo rzadko).
Jeździłbym sporo może i prawie codziennie albo co 2 dni.
Na motocykl mam 7 000 zł reszte ze sprzedaży samochodu zostawiłem na ciuchy.
Podobają mi się głównie ścigacze, chociaż niektóre enduro też są ładne.
Myslalem o Gs 500 f, ninja 250r - (nie wiem czy nie za małe na mnie) Yamaha Dt 125 (ale w trase nie bardzo).
Prosiłbym o poradę.
				
			Mam 203 cm wzrostu i waże 105 kg. Czyli dużo ponad norme.
Motocykla chciałbym używać do dojazdów do szkoły , jeździe po miesice , czasem może w trase 50 km - 100 km (ale bardzo rzadko).
Jeździłbym sporo może i prawie codziennie albo co 2 dni.
Na motocykl mam 7 000 zł reszte ze sprzedaży samochodu zostawiłem na ciuchy.
Podobają mi się głównie ścigacze, chociaż niektóre enduro też są ładne.
Myslalem o Gs 500 f, ninja 250r - (nie wiem czy nie za małe na mnie) Yamaha Dt 125 (ale w trase nie bardzo).
Prosiłbym o poradę.
- Sikorini
 - Świeżak
 - Posty: 10
 - Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
 - Lokalizacja: WM
 
GS i Ninja stanowczo za małe, a DT oprócz tego, że małe, to jeszcze ten piździk by Cię nie uciągnął 
 
Proponuję Bandita 600, GSXF 600, albo V-strom 650 (wszystkie Suzuki
). Chociaż z zerowym doświadczeniem ten ostatni odpada, GSXF ma za dużo plastiku jak na początek, więc zostaje bandit.
Ewentualnie jeszcze XJ 600.
				Proponuję Bandita 600, GSXF 600, albo V-strom 650 (wszystkie Suzuki
Ewentualnie jeszcze XJ 600.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
			- 
				

C-bool - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2915
 - Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
 - Lokalizacja: Poznań
 
Problem w tym że lubię szybką jazdę i manetka nie korciła wiedząć ze nie umiem dobrze jezdzić.
Bandit z GSXF łądnie wygladaja, ale troche za dużo koni jak na początek dla mnie tak myśle.
XJ 600 odpada bo strasznie mi sie nie podoba.
				
			Bandit z GSXF łądnie wygladaja, ale troche za dużo koni jak na początek dla mnie tak myśle.
XJ 600 odpada bo strasznie mi sie nie podoba.
- Sikorini
 - Świeżak
 - Posty: 10
 - Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
 - Lokalizacja: WM
 
Cebula dlaczego vstorm odpada na poczatek ? nie pytam pod katem zalozyciela tematu tylko pod swoim katem... co ma takiego w sobie ze nie nadaje sie na pierwszy motocykl ? moc przeciez nie powala w stosunku do innych 600. ( w moim przypadku to 3 moto.)
				Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
			Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
- 
				

gruby19 - Stały bywalec
 - Posty: 1220
 - Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
 - Lokalizacja: witkowo
 
v-stRom na pierwszy ujdzie, ale za 7 tysi to ulepka chyba znajdzie. Wolałbym szczerze v-stroma od svki na początek- większe możliwości jazdy po różnych terenach i spokojniejszy przebieg momentu.
Mam kumpla który jeździ na xj 550 i podobnie ma ponad 2m, no wagi nieco mniej- kwestia pójścia na kompromisy.
Przysiądź się do 500tek i zobacz czy któraś Ci podejdzie, jak nie to celuj wyżej w bandita.
Patrzyłeś na XJtę z owiewką, czy bez? Może rozejrzyj się za wersją N- wygląda o wiele ładniej i byłaby dobrym kompromisem.
				Mam kumpla który jeździ na xj 550 i podobnie ma ponad 2m, no wagi nieco mniej- kwestia pójścia na kompromisy.
Przysiądź się do 500tek i zobacz czy któraś Ci podejdzie, jak nie to celuj wyżej w bandita.
Patrzyłeś na XJtę z owiewką, czy bez? Może rozejrzyj się za wersją N- wygląda o wiele ładniej i byłaby dobrym kompromisem.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
			- 
				

Kamusial - Bywalec
 - Posty: 782
 - Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
 - Lokalizacja: Wawa - włochy
 
gruby19 napisał(a):Cebula dlaczego vstorm odpada na poczatek ? nie pytam pod katem zalozyciela tematu tylko pod swoim katem... co ma takiego w sobie ze nie nadaje sie na pierwszy motocykl ? moc przeciez nie powala w stosunku do innych 600. ( w moim przypadku to 3 moto.)
Vstorm czasem nie ma silnika z Sv? Jeżeli tak to chyba wiesz dlaczego ;]
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
			Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
 - Świeżak
 - Posty: 352
 - Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
 
No V-Storm raczej odpada przez cenę. 
Czyli musze albo sie przekonać do XJ albo spróbować jak mi będzie szło na jakiejś 500 . Ciężko mi będzie sie do Nakedów przekonać :/ No i ostatnia opjca to bandit jezeli nie znajde kompromisów.
No nie tylko miasto bo lubie jezdzic w trasy. Zwłaszcza że puszką to tak nudnawo a za 2 kółek sie inaczej jeździ i przeżywa to wszystko.
				
			Czyli musze albo sie przekonać do XJ albo spróbować jak mi będzie szło na jakiejś 500 . Ciężko mi będzie sie do Nakedów przekonać :/ No i ostatnia opjca to bandit jezeli nie znajde kompromisów.
No nie tylko miasto bo lubie jezdzic w trasy. Zwłaszcza że puszką to tak nudnawo a za 2 kółek sie inaczej jeździ i przeżywa to wszystko.
- Sikorini
 - Świeżak
 - Posty: 10
 - Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
 - Lokalizacja: WM
 
http://allegro.pl/kawasaki-kle-500-kle5 ... 67458.html
http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-M2010309.html
http://allegro.pl/triumph-tiger-900-i1203952051.html
http://otomoto.pl/bmw-f-g-650-gs-M1634392.html
				http://otomoto.pl/yamaha-tdm-850-M2010309.html
http://allegro.pl/triumph-tiger-900-i1203952051.html
http://otomoto.pl/bmw-f-g-650-gs-M1634392.html
Aprilia RST1000
			- 
				

Raceboy - Świeżak
 - Posty: 44
 - Dołączył(a): 25/5/2010, 15:48
 - Lokalizacja: Poznań
 
900 ? 850 ?  Ale ja jestem świeżo po kursie na prawo jazdy i nigdy oprócz tam nie siedziałem sam kierownicą 2 kołowca. Tylko jako pasażer. Ale te kawasaki zwróciło moją uwagę
				
					Ostatnio edytowano 27/8/2010, 18:15 przez Sikorini, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- Sikorini
 - Świeżak
 - Posty: 10
 - Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
 - Lokalizacja: WM
 
Nie życzę Ci abyś kiedykolwiek usiadł za kierownicą dwukołowego dwuślada 
 Bo jeśli jednoślad zostawia dwa ślady to nadaje się na złom 
 
900, 850 - te silniki mają inną charakterystykę niż ścigacze, kręcą inne obroty i uzyskują inne moce.
Zastanów się nad KLE, to motocykl prosty jak budowa cepa.
A przeglądając katalogi czy oferty porównaj sobie dane techniczne takie jak - rozstaw osi i wysokość siedziska. Im większe wartości tym dla Ciebie lepiej.
Z kolei BMW F650GS słynie z niezawodności. Też warty uwagi.
Bliźniaczą konstrukcją do tego BMW jest Aprilia Pegaso. Ten sam silnik, mnóstwo identycznych podzespołów. Jeśli oczywiście chcesz coś oryginalnego i ciekawego z wyglądu (choćby sam 'ryjek' motocykla).
http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-pegaso ... 04367.html
http://moto.allegro.pl/aprilia-pegaso-6 ... 34568.html
I ja osobiście bym szukał albo Pegaso albo F650GS
				
					900, 850 - te silniki mają inną charakterystykę niż ścigacze, kręcą inne obroty i uzyskują inne moce.
Zastanów się nad KLE, to motocykl prosty jak budowa cepa.
A przeglądając katalogi czy oferty porównaj sobie dane techniczne takie jak - rozstaw osi i wysokość siedziska. Im większe wartości tym dla Ciebie lepiej.
Z kolei BMW F650GS słynie z niezawodności. Też warty uwagi.
Bliźniaczą konstrukcją do tego BMW jest Aprilia Pegaso. Ten sam silnik, mnóstwo identycznych podzespołów. Jeśli oczywiście chcesz coś oryginalnego i ciekawego z wyglądu (choćby sam 'ryjek' motocykla).
http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-pegaso ... 04367.html
http://moto.allegro.pl/aprilia-pegaso-6 ... 34568.html
I ja osobiście bym szukał albo Pegaso albo F650GS
Ostatnio edytowano 26/8/2010, 17:00 przez Raceboy, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				Aprilia RST1000
			- 
				

Raceboy - Świeżak
 - Posty: 44
 - Dołączył(a): 25/5/2010, 15:48
 - Lokalizacja: Poznań
 
Na dzień dzisiejszy moim typem jest KLE i te BMW f650GS ale z nim myślę że będzie problem cenowo. Co prawda to BMW , robi szał i ma fajne bajery 
   Myślę czy nie warto by było pofatygować się za granice na zachód po niego bo by może taniej wyszło.
				
			- Sikorini
 - Świeżak
 - Posty: 10
 - Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
 - Lokalizacja: WM
 
Chcesz dylać za granicę po motocykl za 7tys pln????
Hehe, to od razu sobie zacznij szukać w kraju czegoś do dychy. Ponieważ stracisz czas, pieniądze na paliwo, spanie, żarcie i tylko się nawkurwiasz. Do tego jak go sprawdzisz przed kupnem? Kolego, motocykl to coś co ma DWA koła i samo nie ustoi. Auto walone jakoś jeszcze zakręt przejedzie jak jest krzywe, moto leży a Ty kwiczysz.
Nie masz żadnego doświadczenia w tej materii i - wybacz - ale bystry handlarz by Ci wcisnął strupa z dorobioną handlową paplaniną. Chcesz enduraka, gdzie na dobrą sprawę istotne elementy zakrywają owiewki, które nawet po szlifie można pospawać i polakierować na nówki.
Szukaj sprzętu w kraju, bezwypadkowego, udokumentowanego, który PRZED kupnem weźmiesz na serwis do wyspecjalizowanego serwisu motocyklowego. Wydasz kilkadziesiąt złotych na diagnozę, a będziesz śmigać z czystym sumieniem, że moto jest prosty i się nie rozleci po miesiącu. Serwis wychwyci wszystkie bolączki używki i jest to zajebisty punkt wyjścia do negocjacji cenowych ze sprzedawcą.
Jakbyś szukał jakiejś MV Agusty czy Benelli, albo nie wiem... V maxa to może i warto walić za granicę, ale nie po sprzęt za taką kwotę
				Hehe, to od razu sobie zacznij szukać w kraju czegoś do dychy. Ponieważ stracisz czas, pieniądze na paliwo, spanie, żarcie i tylko się nawkurwiasz. Do tego jak go sprawdzisz przed kupnem? Kolego, motocykl to coś co ma DWA koła i samo nie ustoi. Auto walone jakoś jeszcze zakręt przejedzie jak jest krzywe, moto leży a Ty kwiczysz.
Nie masz żadnego doświadczenia w tej materii i - wybacz - ale bystry handlarz by Ci wcisnął strupa z dorobioną handlową paplaniną. Chcesz enduraka, gdzie na dobrą sprawę istotne elementy zakrywają owiewki, które nawet po szlifie można pospawać i polakierować na nówki.
Szukaj sprzętu w kraju, bezwypadkowego, udokumentowanego, który PRZED kupnem weźmiesz na serwis do wyspecjalizowanego serwisu motocyklowego. Wydasz kilkadziesiąt złotych na diagnozę, a będziesz śmigać z czystym sumieniem, że moto jest prosty i się nie rozleci po miesiącu. Serwis wychwyci wszystkie bolączki używki i jest to zajebisty punkt wyjścia do negocjacji cenowych ze sprzedawcą.
Jakbyś szukał jakiejś MV Agusty czy Benelli, albo nie wiem... V maxa to może i warto walić za granicę, ale nie po sprzęt za taką kwotę
Aprilia RST1000
			- 
				

Raceboy - Świeżak
 - Posty: 44
 - Dołączył(a): 25/5/2010, 15:48
 - Lokalizacja: Poznań
 
Przekonałem się do tej Aprili bo to samo co BMW (no chyba że ma ABS i Podgrzewane manetki). A dlaczego ? Bo doszedłem do wniosku ze mieszkam w tak ładnym terenie (mazury) że chciałbym jeździć i w miasto, trase a także troche teren.  Dlatego takie uniwersalne Enduro jest w sam raz ( Z wyglądu też).  Sam motocykla nie kupię. Wezmę znajomego który sie sporo zna i wizyta w warsztacie zawsze przed kupnem.   Kwestia tego czy będe na takich enduro normalnie wygladal majac 203 cm 
				
			- Sikorini
 - Świeżak
 - Posty: 10
 - Dołączył(a): 25/8/2010, 11:13
 - Lokalizacja: WM
 
Pozostaje się przymierzyć 
 Ja zanim kupiłem motocykl przymierzyłem się chyba do kilkunastu różnych modeli. Sam mam 193cm i kilka fajnych moto, które mi się podobały, odpadło z racji małych gabarytów, a dokładnie krótkiego rozstawu osi. Aprilia jest super i myślę, że nie będziesz wyglądał na niej jak na kocie 
 Sam przymierzałem się do Aprilii Pegaso Strada, czyli takiego bardziej supermoto i było mi wygodnie. A jest niższe niż zwykła Pegaso.
				Aprilia RST1000
			- 
				

Raceboy - Świeżak
 - Posty: 44
 - Dołączył(a): 25/5/2010, 15:48
 - Lokalizacja: Poznań
 
			Posty: 17
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość