Zobacz wątek - Problem NSR 125 - BRAK SŁÓW
NAS Analytics TAG

Problem NSR 125 - BRAK SŁÓW

i inne małe pojemności
_________

Problem NSR 125 - BRAK SŁÓW

Postprzez mateuszz55 » 18/8/2010, 11:51

wiec tak. na zimnym silniku odpala bez problemu jest wszystko w porządku wyjedzie się nią pojeździ kawałek i buuuuuuuuuuu. pchanie do domu. rozebrałem gaźnik i membranę przeczyściłem i złożyłem.
odpalam na za pych bo inaczej się nie dało odpaliło przejechałem z 500m i jej przeciągnąłem powyżej 8tys rpm. i koło mi sie zatrzymało po prostu zatrzymało całą prace silnika.
poczekałem chwile odpaliłem i niby chodzi ale ma ciężko nawet na biegu jałowym, i znowu wyjechałem przejechałem kawałek 1km ok. spokojnie i przeciągnąłem i znowu to samo zatrzymało mi prace silnika tak jak by się zatarła. poczekałem i odpaliła ale ma ciężko.
CO JEJ JEST?
POMÓŻCIE bo już nie mam nerwów na to.
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin


Postprzez maciek.046 » 18/8/2010, 13:38

tlok puchnie...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28


Postprzez balchan1 » 18/8/2010, 13:39

Witam
Przypomina mi się pewna opowieść mojego ojca dotycząca wymiany tłoka w WSK :) Otóż wyglada na to że masz włożony tłok odlany z aluminium z przetopu puszek i alufelg :) Jeśli dasz NSR w palnik to tłok puchnie i klinuje się w cylindrze. Nie robiłeś czasem ostatnio remontu silnika? Od kiedy masz takie objawy?
Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez mateuszz55 » 20/8/2010, 09:05

remont był ale to dawno dawno temu z rok temu i później miałem na niej wypadek. jeździłem nie dużo ale trochę z złe założonym zaworem wydechowym ile później już dobrze założyłem i tak się zaczęło jej psuć nagle, tez brałem to pod uwagę ze mi tłok puchnie ale pierwszy raz się z tym spotykam bo jeżdżę motorami od 9 roku życia zaczynałem wsk i przy WSK nigdy mi się tak nie stało, a dzisiaj lat mam 18 i przy NSR żeby tłok puchł to ale gówno ten tłok musi być,,
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin

Postprzez balchan1 » 20/8/2010, 10:20

Może to jednak nie tłok, skoro mówisz że problem zaczął wystepować po przestawieniu zaworu wydechowego to właśnie tam zaczął bym poszukiwania przyczyny. Zobacz jak pracuje zawór, może na gorącym silniku coś się w nim blokuje. Pobaw się z nim trochę :)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez 7beat » 20/8/2010, 10:58

na 100% ci tłok puchnie, miałem identycznie w tdr a może dlatego się to zaczęło dziać jak przestawiłeś zawór bo moto może się bardziej zaczął grzać i większą moc kręcił i się szybciej zatarł
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez marcintzr » 20/8/2010, 19:24

No zobacz cyla moze ryski ma i do szlifu :D
Ja tez tak miałem i był do szlifu a to wszystko przez to ze nalałem zły olej do benzyny
:wink:
Zapierdlać trzeba!:D
marcintzr
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/7/2010, 14:30

Postprzez mateuszz55 » 21/8/2010, 09:19

bo faktycznie zawsze jezdziłem na castrolu do benzyny, a teraz nie miałem kasy to kupiłem orlenowski zwykły. moze byc przez to tez nie?
a cylinder nikasylowy nie do szlifu niestyety.
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin

Postprzez swirus2007 » 21/8/2010, 09:39

no to juz masz winowajce
wez rozbierz silnik i zobacz w jakim stanie jest nikasyl,
jak sa juz glębsze rysy to zawies i niech ci do niego wbiją tuleje lub kup nowy
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez mateuszz55 » 21/8/2010, 09:48

I znowu w to pieniadze wkładać..
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin

Postprzez marcintzr » 21/8/2010, 21:01

:) Za błędy trzeba płaćic xd
Sam się załamałem jadąc sobie 2 km od domu i przy 120 mi kolo blokuje xd wciskam sprzęgło i nic ale po chwili odblokowało, ale i tak 2 km pchania xd

Nie martw sie zrobisz szlif lub kupisz se cylek jak wolisz i bedzie gites majones :D
Zapierdlać trzeba!:D
marcintzr
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/7/2010, 14:30

Postprzez mateuszz55 » 22/8/2010, 12:09

a miałem ja sprzedac, bo jest ogolnie zadbana, i wogole.
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin

Postprzez balchan1 » 22/8/2010, 14:06

Nie baw się w nowe cylindry, najpierw rozbierz silnik i zobacz w jakim stanie jest gładź cylindra i tłok. W razie uszkodzenia powloki daj cylinder do tulejowania, koszt około 250zł. Do tego nowy tłoczek i moto powinno smigać :)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez maciek.046 » 22/8/2010, 14:42

balchan1 napisał(a):W razie uszkodzenia powloki daj cylinder do tulejowania, koszt około 250zł.

koszt wstawienia tuleji to 350zl...

najlepiej poszukaj cylindra uzywanego na tuleji(najlepiej z mala srednica) wtedy koszt doprowadzenia do stanu uzywalnosci to 50zl szlif i 350zl tlok
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez balchan1 » 22/8/2010, 16:19

Kieruję się tym jakie ceny są w mojej okolicy.
Popytaj najlepiej ile taka usługa kosztuję w Twojej okolicy. Używanego, tulejowanego cylindra też nikt Ci raczej za darmo nie odda.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Re: Problem NSR 125 - BRAK SŁÓW

Postprzez ogi200 » 24/8/2010, 10:14

Ustaw Dobrze gaznik tez tak miałem . Tez mnie to denerwowało i zawiozłem do kolesia od motorów . Wzioł mi ustawił dobrze gaznik podniósł poziom paliwa w komorze pływakowej . Podkręc zeby większa dawke powietrza dostawał i mysle ze będzie git . Wymien swiece albo przeczysc to tez moze działas na mulenie motoru. :D :D :D :D
ogi200
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24/8/2010, 09:55
Lokalizacja: Wolin



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr