Filtr oleju K&N
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Filtr oleju K&N
Witam. Mam problem... a mianowicie... chciałbym wymienić se filtr oleju do bandyty 600n '00 r. Jestem nowicjuszem w tych sprawach jeszcze. Nie koniecznie musi to być K&N. Może znacie jakieś dobre inne sportowe filtry ?
Może wiecie w jakich granicach będzie mnie to kosztowało?
Z góry dzięki
Bart
Może wiecie w jakich granicach będzie mnie to kosztowało?
Z góry dzięki
Bart
life for ride
ride for life
ride for life
-
bart2085 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/3/2007, 18:20
Jezeli chodzi o k and n to
000 SUZUKI GSF600 Bandit 600 - All Motorcycle / Powersports Oil Filter KN-138
Buy
KN-138.jpg
2000 SUZUKI GSF600 Bandit 600 - All Motorcycle / Powersports Oil Filter KN-138C
KN-138 / KN-138C pasuje do Twojego moto
ceny w sklepie scigacz odpowiednio 44 / chromowany 49 zl
000 SUZUKI GSF600 Bandit 600 - All Motorcycle / Powersports Oil Filter KN-138
Buy
KN-138.jpg
2000 SUZUKI GSF600 Bandit 600 - All Motorcycle / Powersports Oil Filter KN-138C
KN-138 / KN-138C pasuje do Twojego moto

ceny w sklepie scigacz odpowiednio 44 / chromowany 49 zl

-
Saimek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
hmmm czemu taki tani, znalazłem kolesia na allegro który miał zwykłe filtry do bandyty mego po 55 a K&N za 200 już to co ty tutaj podajesz to jest zwykły czy jak? bo już nie czaje... filtry mogą tyle kosztować?
Pozdrawiam bart
Pozdrawiam bart
life for ride
ride for life
ride for life
-
bart2085 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/3/2007, 18:20
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
spazz napisał(a):wlasnie i ja taki mamkupilem zeby potem jak bede sprzedawal motor na allegro napisac ze ma filtr K&N
Ja tez tak zrobiłem

Teraz dokupie zestaw do czyszcznie filtra...a potem allegro i " ...zalozony filtr powietrza K&N+ grastis zestaw czyszczÄ…cy" o taaaaak


-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Ja tez tak mam
a naklejki masz na motocyklu ze masz to w srodku zeby ludzie wiedzieli
Bo wtedy to juz pelen bajer jest.
A tak wogole to wzroslo Ci spalanie po zalozeniu dysz jesli tak to o ile ??


A tak wogole to wzroslo Ci spalanie po zalozeniu dysz jesli tak to o ile ??
Yamaha XJR 1300 SP + K&N, Dynoyet.
-
Ramzes85 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/2/2007, 17:48
- Lokalizacja: Kielce
K&N bez dysz i zmienionego wydechy to tak jakby ci kazali oddychać powietrzem z butli pod ciśnieniem
samym filtrem nie podniesiesz mocy - wręcz przeciwnie osiągi spadną a dodatkowo jak zdarza ci się czasem pojeździć gdzieś gdzie się kurzy to sobie zniszczysz cylinder bo K&N ma mniejszą powierzchnię wkładu filtrującego (i rzadszą) więc syf wali do garów
no ale coÅ› za coÅ›
samym filtrem nie podniesiesz mocy - wręcz przeciwnie osiągi spadną a dodatkowo jak zdarza ci się czasem pojeździć gdzieś gdzie się kurzy to sobie zniszczysz cylinder bo K&N ma mniejszą powierzchnię wkładu filtrującego (i rzadszą) więc syf wali do garów
no ale coÅ› za coÅ›
asfaltowe spaghetti warmii i mazur
- Bandziorno12K5
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 15/3/2007, 04:00
- Lokalizacja: Go!dap
nie no to masz pełny oddech
tylko teraz kwestia regulacji - na ucho i czuja tego nie zestroisz TRZEBA się pofatygować na hamownię i ustawić (dysze i położenie iglic dobierasz w zależności od wydechu)
KUR-WA!! dopiero się zorientowałem że to topic nt filtra OLEJU!!! a nie powietrza
sory ale jestem tu "nowy" heheh
co do filtra OLEJU to się nie wypowiadam - żadnych wieści na ten temat nie mam ....chociaż słyszałem że sportowe filtry powietrza mają (się powtórzę) mniejszą powierzchnię materiału filtrującego jakie to może mieć efekty mogę się tylko domyślać....
tylko teraz kwestia regulacji - na ucho i czuja tego nie zestroisz TRZEBA się pofatygować na hamownię i ustawić (dysze i położenie iglic dobierasz w zależności od wydechu)
KUR-WA!! dopiero się zorientowałem że to topic nt filtra OLEJU!!! a nie powietrza
sory ale jestem tu "nowy" heheh
co do filtra OLEJU to się nie wypowiadam - żadnych wieści na ten temat nie mam ....chociaż słyszałem że sportowe filtry powietrza mają (się powtórzę) mniejszą powierzchnię materiału filtrującego jakie to może mieć efekty mogę się tylko domyślać....
asfaltowe spaghetti warmii i mazur
- Bandziorno12K5
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 15/3/2007, 04:00
- Lokalizacja: Go!dap
Bandziorno12K5 napisał(a):K&N bez dysz i zmienionego wydechy to tak jakby ci kazali oddychać powietrzem z butli pod ciśnieniem
no ale coÅ› za coÅ›
Ja osobiscie chcialem caly uklad zalozyc ale niema

A co do filtra oleju to nie wiem czy on duzo da, wedlug mnie cena nie miarodajna do filtracji i odczucia tego przez jezdzca. Ja osobiscie uzywam zwyklych filtrow (nie sportowych) i dobrych oleji to podstawa.
Za niektore rzeczy nie warto przeplacac.
Yamaha XJR 1300 SP + K&N, Dynoyet.
-
Ramzes85 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/2/2007, 17:48
- Lokalizacja: Kielce
spazz napisał(a):heheheja poszedlem krok dalej bo jeszcze se wlozylem kit do gazników (dysze i iglice). mysle ze bede mial opis na ellegro wypasny
Mam pytanko a ktory zestaw dysz wlozyles bo ja mialem 4 do wyboru od 94, 96, 98 100 (125 seryjnie) i mam teraz 96 K&N i puste wydechy. Jaki sobie zestaw zapodales. Bo nie wiem czy nie wsadzic 98 ale moze go zalewac ??
Yamaha XJR 1300 SP + K&N, Dynoyet.
-
Ramzes85 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/2/2007, 17:48
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości