Zobacz wątek - [ Honda CBR 1000F] Chodzi jak czołg/traktor
NAS Analytics TAG

[ Honda CBR 1000F] Chodzi jak czołg/traktor

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[ Honda CBR 1000F] Chodzi jak czołg/traktor

Postprzez PuNk » 20/8/2010, 19:22

Witam

Wymieniłem silnik w mojej CBR'ce, wyregulowałem gaźniki, zawory i wyczyściłem gaźniki.

Ogólnie silnik po kompletnym remoncie, wymieniłem olej i filtr oleju.

Dodałem również filtr paliwa, którego oryginalnie nie ma.

A teraz do rzeczy:

Przy spokojnej jeździe tak do 6/7tys. obr. motocykl chodzi ładnie lecz gdy chcę coś wyprzedzić ew. powściekać się motocykl wchodzi na wyższe obroty, po czym nagle kończy przyspieszać i "muli go" co się charakteryzuje zmianą pracy silnika na stuki jak podczas pracy traktora :/

Obroty same malejÄ… mimo podciÄ…gania ich manetkÄ…, gdy dodajÄ™ gazu
motocykl i tak zwalnia a stuki po prostu przyspieszajÄ… rytm stukania.

Dzisiaj go odebrałem od mechanika.

Proszę o możliwe rozwiązanie tej kłopotliwej dla mnie sprawy, gdyż jestem zmuszony jeździć " w koło komina :/ " czyli nie oddalając się zbytnio od miejsca zamieszkania.

Czy mogą to być świece?? Czyściłem je i nadal to samo.

Aha, i jeszcze ważny szczegół, jeśli motor po wejściu w "stan traktorzysty"
odczeka na zgaszonym silniku ok.20 min to wszystko wraca do normy, także zataczam błędne koło póki co :/

Czekam na odpowiedzi / Lewa w górę
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
Avatar użytkownika
PuNk
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
Lokalizacja: Miedźno


Postprzez cycu_rsko » 20/8/2010, 19:59

Wyjeb ten filtr paliwa co zes go zalozy w pissdooo
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez PuNk » 20/8/2010, 22:52

Filtr paliwa założyłem po tym ekscesie ze stukaniem , myślałem że to gaźniki , były zasyfione także musiało coś z baku ( rdza ) wlecieć.

Stąd pomysł mechanika, żeby dołożyć filtr paliwa.

Z nim czy bez niego, nadal stuka przy wyższych obrotach.

Twoja rada - to niecelna uwaga.

ProszÄ™ o dalsze propozycje przyczyny.
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
Avatar użytkownika
PuNk
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
Lokalizacja: Miedźno

Postprzez alphamale » 21/8/2010, 00:04

jeno rozrząd należycie ustawiony ?
alphamale
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 3/4/2010, 16:23
Lokalizacja: Toruń

Postprzez macs » 21/8/2010, 00:14

ja bym zaczal od sprawdzenia jeszcze raz luzow zaworowych
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez toper-utl » 21/8/2010, 08:55

Jesli zaplaciles za jego naprawe to nie kombinuj nic sam tylko jedz spowrotem do tego mechanika z reklamacją. zaczniesz dłubać to powie że zepsułeś i nie bedziesz miał ani motura ani kasy. Wogole dobry ten mechanik ? , znasz jakieś opinie na jego temat ?,
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25

Postprzez cycu_rsko » 21/8/2010, 09:06

Wina lezy raczej po stronie uklady paliwowego.
Filtr i tak wyjmij, bo przez takie proby udoskonalenia dzieja sie cuda. Gazniki sa pewnie do regulacji, poziom paliwa, dawka, synchro. Filtr powietrza wymianiales ?
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez PuNk » 29/8/2010, 17:13

Rozwiązanie dość specyficzne:

Przy zalaniu 5 litrów benzyny problem nadal istniał.

Przy zalaniu 15 litrów benzyny problem znikał, aż do momentu pozostania ok.5litrów w baku.

Powtórzyłem ten zabieg 2 razy i już można do 0 wyjeździć benzynę czyli problem zniknął.

Chyba jakieś syfy w baku musiały być.
A Wy? co sądzicie o tej przypadłości?
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
Avatar użytkownika
PuNk
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
Lokalizacja: Miedźno



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê