[ Honda CBR 1000F] Chodzi jak czołg/traktor
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[ Honda CBR 1000F] Chodzi jak czołg/traktor
Witam
Wymieniłem silnik w mojej CBR'ce, wyregulowałem gaźniki, zawory i wyczyściłem gaźniki.
Ogólnie silnik po kompletnym remoncie, wymieniłem olej i filtr oleju.
Dodałem również filtr paliwa, którego oryginalnie nie ma.
A teraz do rzeczy:
Przy spokojnej jeździe tak do 6/7tys. obr. motocykl chodzi ładnie lecz gdy chcę coś wyprzedzić ew. powściekać się motocykl wchodzi na wyższe obroty, po czym nagle kończy przyspieszać i "muli go" co się charakteryzuje zmianą pracy silnika na stuki jak podczas pracy traktora :/
Obroty same malejÄ… mimo podciÄ…gania ich manetkÄ…, gdy dodajÄ™ gazu
motocykl i tak zwalnia a stuki po prostu przyspieszajÄ… rytm stukania.
Dzisiaj go odebrałem od mechanika.
Proszę o możliwe rozwiązanie tej kłopotliwej dla mnie sprawy, gdyż jestem zmuszony jeździć " w koło komina :/ " czyli nie oddalając się zbytnio od miejsca zamieszkania.
Czy mogą to być świece?? Czyściłem je i nadal to samo.
Aha, i jeszcze ważny szczegół, jeśli motor po wejściu w "stan traktorzysty"
odczeka na zgaszonym silniku ok.20 min to wszystko wraca do normy, także zataczam błędne koło póki co :/
Czekam na odpowiedzi / Lewa w górę
Wymieniłem silnik w mojej CBR'ce, wyregulowałem gaźniki, zawory i wyczyściłem gaźniki.
Ogólnie silnik po kompletnym remoncie, wymieniłem olej i filtr oleju.
Dodałem również filtr paliwa, którego oryginalnie nie ma.
A teraz do rzeczy:
Przy spokojnej jeździe tak do 6/7tys. obr. motocykl chodzi ładnie lecz gdy chcę coś wyprzedzić ew. powściekać się motocykl wchodzi na wyższe obroty, po czym nagle kończy przyspieszać i "muli go" co się charakteryzuje zmianą pracy silnika na stuki jak podczas pracy traktora :/
Obroty same malejÄ… mimo podciÄ…gania ich manetkÄ…, gdy dodajÄ™ gazu
motocykl i tak zwalnia a stuki po prostu przyspieszajÄ… rytm stukania.
Dzisiaj go odebrałem od mechanika.
Proszę o możliwe rozwiązanie tej kłopotliwej dla mnie sprawy, gdyż jestem zmuszony jeździć " w koło komina :/ " czyli nie oddalając się zbytnio od miejsca zamieszkania.
Czy mogą to być świece?? Czyściłem je i nadal to samo.
Aha, i jeszcze ważny szczegół, jeśli motor po wejściu w "stan traktorzysty"
odczeka na zgaszonym silniku ok.20 min to wszystko wraca do normy, także zataczam błędne koło póki co :/
Czekam na odpowiedzi / Lewa w górę
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
To życia esencja..."
-
PuNk - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
- Lokalizacja: Miedźno
Filtr paliwa założyłem po tym ekscesie ze stukaniem , myślałem że to gaźniki , były zasyfione także musiało coś z baku ( rdza ) wlecieć.
Stąd pomysł mechanika, żeby dołożyć filtr paliwa.
Z nim czy bez niego, nadal stuka przy wyższych obrotach.
Twoja rada - to niecelna uwaga.
ProszÄ™ o dalsze propozycje przyczyny.
Stąd pomysł mechanika, żeby dołożyć filtr paliwa.
Z nim czy bez niego, nadal stuka przy wyższych obrotach.
Twoja rada - to niecelna uwaga.
ProszÄ™ o dalsze propozycje przyczyny.
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
To życia esencja..."
-
PuNk - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
- Lokalizacja: Miedźno
Jesli zaplaciles za jego naprawe to nie kombinuj nic sam tylko jedz spowrotem do tego mechanika z reklamacją. zaczniesz dłubać to powie że zepsułeś i nie bedziesz miał ani motura ani kasy. Wogole dobry ten mechanik ? , znasz jakieś opinie na jego temat ?,
- toper-utl
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25
Wina lezy raczej po stronie uklady paliwowego.
Filtr i tak wyjmij, bo przez takie proby udoskonalenia dzieja sie cuda. Gazniki sa pewnie do regulacji, poziom paliwa, dawka, synchro. Filtr powietrza wymianiales ?
Filtr i tak wyjmij, bo przez takie proby udoskonalenia dzieja sie cuda. Gazniki sa pewnie do regulacji, poziom paliwa, dawka, synchro. Filtr powietrza wymianiales ?
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Rozwiązanie dość specyficzne:
Przy zalaniu 5 litrów benzyny problem nadal istniał.
Przy zalaniu 15 litrów benzyny problem znikał, aż do momentu pozostania ok.5litrów w baku.
Powtórzyłem ten zabieg 2 razy i już można do 0 wyjeździć benzynę czyli problem zniknął.
Chyba jakieś syfy w baku musiały być.
A Wy? co sądzicie o tej przypadłości?
Przy zalaniu 5 litrów benzyny problem nadal istniał.
Przy zalaniu 15 litrów benzyny problem znikał, aż do momentu pozostania ok.5litrów w baku.
Powtórzyłem ten zabieg 2 razy i już można do 0 wyjeździć benzynę czyli problem zniknął.
Chyba jakieś syfy w baku musiały być.
A Wy? co sądzicie o tej przypadłości?
"Myśl pozytywnie..
To życia esencja..."
To życia esencja..."
-
PuNk - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 23/12/2007, 00:46
- Lokalizacja: Miedźno
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości