Zobacz wÄ…tek - regulacja luzu zaworowego XJ 600
NAS Analytics TAG

regulacja luzu zaworowego XJ 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

regulacja luzu zaworowego XJ 600

Postprzez Code » 16/8/2010, 19:28

Witam
Zabralem sie za zniwelowanie luzu zaworowego w moim diversionie 600.
I wyszlo mi na Zaworach dolotowych tak:
1 0,10
2 0,05
3 0,05
4 0,15
A na zaworach wylotowych;
1 0,15
2 0,15
3 0,15
4 0,05
Gdy silnik byl zimny bardzo slychac stukanie. Dlatego wziolem sie za regulacje. I Czy takie rozbieznosci sa mozliwe zeby tak stukalo?

Serwisowka podaje zeby dla zaworow dolotowych bylo 0,11 - 0,15
a wylotowe 0,21 - 0,25
Code
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4/2/2010, 13:08


Postprzez Raczek_6 » 16/8/2010, 23:03

Może stuka za luźny łańcuszek lub uszkodzony napinacz.

Przy tych luzach - za ciasne stukać nie powinno.

Po za tym jaki olej jest w silniku ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez Code » 17/8/2010, 16:26

Lancuszek jest napiety dosyc mocno. A napinacz to dlaczego mialby stukac? I co ma do tego olej. Polsyntetyk castrol.
Jezeli sa takie luzy to mam je regulowac czy zostawic?
Code
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4/2/2010, 13:08

Postprzez elco » 17/8/2010, 19:38

Luzy zaworowe musza koniecznie zostac wyregulowane.
"Zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania. Jeśli zawory nie będą się stykać z gniazdami zaworowymi, nie będą miały się jak ochłodzić, ich temperatura będzie coraz wyższa i konsekwencją może być uszkodzenie (wypalenie) grzybka zaworu. "
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê