Cpi Sm i silnik am6
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Cpi Sm i silnik am6
Witam. Posiadam Cpi Sm 50, silnik minarelli, jego v-max to ok. 70km/h. Wyczytałem w internecie że odblokowany poleci ok. 90km/h. Czy to prawda, to gdzie jest blokada?Najprawdopodobniej blokady nie ma na tłumiku. Czy moduł jest zablokowany ? Jeżeli tak to w jaki sposób go odblokować. Czekam na wasze propozycje i pomocne odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- kiziowski
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
http://www.scigacz.pl/Blokady,w,skutera ... ,4581.html
Czy to jest 300 stron ?? Pgarnij sie kolego. A jak CI sie tu nie podoba to Żegnaj
Czy to jest 300 stron ?? Pgarnij sie kolego. A jak CI sie tu nie podoba to Żegnaj

Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
A jak ci się wydaje na niższym biegu lub luzie wkręca się na wysokie obroty
rzędu 9000 czy nie ?
Mój (ten w podpisie) ma małą zębatke z przodu i dlatego też tyle pojedzie lub nie wiele więcej , jak bym dał większą to pojedzie szybciej , skąd ta pewność ? - na 6 wchodzi na wysokie obroty na prostej a jadąc pod lekką górke na 6 rozpędzi się jeszcze trochę zamiast zmulić.
Interesowałem się takim CPI i leciał 50km/h bo miał blokade na wydechu-tak mówił sprzedający .
rzędu 9000 czy nie ?
Mój (ten w podpisie) ma małą zębatke z przodu i dlatego też tyle pojedzie lub nie wiele więcej , jak bym dał większą to pojedzie szybciej , skąd ta pewność ? - na 6 wchodzi na wysokie obroty na prostej a jadąc pod lekką górke na 6 rozpędzi się jeszcze trochę zamiast zmulić.
Interesowałem się takim CPI i leciał 50km/h bo miał blokade na wydechu-tak mówił sprzedający .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Ja mam tak samo.
Wiesz może jaki olej wchodzi do przekładni, bo wczoraj patrze, a tam sucho. No i pojechałem na stacje kupiłem do przekladni jakiś taki najtańszy za 12zł, bo nie wiem czy wszystko szczelne. Przejechałem z 15km i chyba cały olej wylał węzykiem jakimś. Jak np : stałem na światłach to zostawiałem kałuże pod sobą.
Wywnioskowałem że może zły olej, nie do tych temperatur.
Wiesz może jaki olej wchodzi do przekładni, bo wczoraj patrze, a tam sucho. No i pojechałem na stacje kupiłem do przekladni jakiś taki najtańszy za 12zł, bo nie wiem czy wszystko szczelne. Przejechałem z 15km i chyba cały olej wylał węzykiem jakimś. Jak np : stałem na światłach to zostawiałem kałuże pod sobą.
Wywnioskowałem że może zły olej, nie do tych temperatur.
- kiziowski
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50
To musisz to zrobić nie można jeździć na suchej przekładni !
zobacz skąd to wycieka pod silnikiem , nie kopci na jakiś dziwny inny kolor bodajże biały ?
Co do oleju to serwisówki które mam podają :
Peugeot , Aprilia z silnikami am6 -75W90
Yamaha z am6 - 10W30 - można 10W40 .
Jak zrobisz żeby było szczelne to wlej jakiś lepszy niż hipol .
zobacz skąd to wycieka pod silnikiem , nie kopci na jakiś dziwny inny kolor bodajże biały ?
Co do oleju to serwisówki które mam podają :
Peugeot , Aprilia z silnikami am6 -75W90
Yamaha z am6 - 10W30 - można 10W40 .
Jak zrobisz żeby było szczelne to wlej jakiś lepszy niż hipol .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
U mnie żeby nie nalać za dużo to po prawej stronie na pokrywie jest mała śrubka na środku ,odkręcasz ją i lejesz olej od góry i czekasz aż zacznie się skraplać przez tą małą dziurkę to przestajesz lać i to jest odpowiedni poziom
jeśli po tym ci leje się przez jakiś wężyk to nie wiem o co chodzi ja nic takiego nie mam.
Twój silnik się troche różni od standardowego AM6 na pewno pokrywami bocznymi może pare drobiazgów jest inaczej niż w oryginalnym , w którym miejscu masz ten wężyk ?
ps jeśli masz jeździć na suchej przekładni to lepiej zatkaj ten wężyk i nalej oleju sprawdzając poziom na tej śrubce na środku z boku , ten wężyk musi być od spuszczania oleju gdzie go masz ?
jeśli po tym ci leje się przez jakiś wężyk to nie wiem o co chodzi ja nic takiego nie mam.
Twój silnik się troche różni od standardowego AM6 na pewno pokrywami bocznymi może pare drobiazgów jest inaczej niż w oryginalnym , w którym miejscu masz ten wężyk ?
ps jeśli masz jeździć na suchej przekładni to lepiej zatkaj ten wężyk i nalej oleju sprawdzając poziom na tej śrubce na środku z boku , ten wężyk musi być od spuszczania oleju gdzie go masz ?
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Odkręć śrube po prawej stronie (na klucz 12-13) jest na dole silnika żeby zszedł olej -jeśli chcesz spuscić to co jest to jest śruba do spuszczania .
Jeśli masz taki sam olej to dolej ,dolewasz nie na oko tylko tak jak pisałem po prawej stronie po środku jest śrubka na śrubokret krzyżak , lejesz olej powoli aż zacznie tamtędy wyciekać -wtedy bedzie oleju tyle ile trzeba.
Oleju wchodzi na pusty silnik 0,7-0,8 L .
Jeśli masz taki sam olej to dolej ,dolewasz nie na oko tylko tak jak pisałem po prawej stronie po środku jest śrubka na śrubokret krzyżak , lejesz olej powoli aż zacznie tamtędy wyciekać -wtedy bedzie oleju tyle ile trzeba.
Oleju wchodzi na pusty silnik 0,7-0,8 L .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości