Zobacz wÄ…tek - [Triumph TT 600]- co z nimi nie tak?
NAS Analytics TAG

[Triumph TT 600]- co z nimi nie tak?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

[Triumph TT 600]- co z nimi nie tak?

Postprzez sonsiat » 10/8/2010, 20:37

Obecnie jeżdze na Xj 600 div. i planuję przerzucić sie na motocykl ze sportową pozycją:)
Ostatnio bardzo spodobał mi sie właśnie TT 600 i przeszukując oferty natknąłem się na bardzo niskie ceny. Motocykl z roku 2000, o bardzo ładnej linii, nowoczesny silnik na wtrysku- cena ok 7 klocków. Coś tu nie gra -pomyślałem

Z czym to jest zwiÄ…zane?
Trudny dostęp do części albo może jest coś co się w nich nieustannie psuje?? Czytałem, że w innych modelach siadały moduły i cewki.
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec


tt600

Postprzez igor_z1 » 10/8/2010, 21:42

Cześć,

Cena jak najbardziej ok. Wynika ona z tego że wczesne Triumphy w Polsce traktowane są jako egzotyka. Popatrz na daytonę 955i w porównywalnym roczniku - cena nie powala - a osiągi i zawieszenie zdecydowanie tak.

Nie wiem jak TT600 ale 955i z roku 1999 jest motorem bazawaryjnym i ekonomicznym przy rozsądnej jeździe. Nie jest może najwygodniejsza na dłuższe trasy ale to sport więc nie można zbyt wiele oczekiwać pod tym względem.

Dostęp do części typowo eksploatacyjnych bezproblemowy, a jak coś nietypowego - trzeba się udać do Liberty Motors - oficjalnego dealera i na pewno dostaniesz wszystko. A jak nie to eBay.

http://www.youtube.com/watch?v=3SniM1_A8S0
...jak mawiał Sofronow.
Avatar użytkownika
igor_z1
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20/8/2009, 16:59
Lokalizacja: Płońsk


Postprzez ociec » 11/8/2010, 08:16

Oficjalnym importerem Triumpha jest Intermotors i tam można szukać części, z doświadczenia wiem że jak czegoś nie maja trzeba czasami dłuższą chwile poczekac (czasami kilka tygodni), sam latam od dóch sezonów na Sprincie co prawda nowym ale nic się nie dzieje, kumpel za to śmiga na starszym modelu jeszcze 955 i też nic, jeździ aż miło, nie ma co się ba jak konkretny egzemplarz w dobrym stanie, w końcu Anglia jest bliżej niż Japonia ;)
cały czas na angolach teraz Street
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez sonsiat » 16/8/2010, 13:38

Czy ktoś kto miał do czynienia z tym modelem mógłby powiedzieć coś więcej ?
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec

Postprzez Invi » 16/8/2010, 14:08

Ja nie miałem, słyszałem jedynie (opinie innych i testy w prasie polskiej i zagramanicznej - sam się interesowałem Daytoną 650) że to taka jeszcze łagodniejsza F2-3-4, niby supersport, ale z dość turystyczną pozycją i łagodną charakterystyką silnika.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez sonsiat » 16/8/2010, 16:32

A ciekawe jak ze spalaniem. Mogę przypuszczać, że pewnie więcej pali niż silnik 955, gdyż jest to wysokoobr. czwórka, to pewnie gdzieś tak 6-8 l/100. Jak wg was?
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec

Postprzez Invi » 16/8/2010, 17:19

Tak jak każda sportowa 600? Na prawdę nie ma sensu zajmować się takimi duperelami jak to czy moto spali 0.5l/100km więcej, czy mniej ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez sonsiat » 16/8/2010, 19:01

Liczy się tylko i wyłącznie fan z jazdy. Mam rację :):):) Myśle, że w przypadku takiego moto spalanie rekompensuje wlasnie frajda.
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê