GS 500 dusi siÄ™ na 5k obr.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
GS 500 dusi siÄ™ na 5k obr.
Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Gs 500 '93 rok cena była kusząca ale Gsik troszke sie dusił przy 5k obrotow no ale cena niska to postanowilem wziac (pop. wlasciciel mowil ze to kwestia reg. gaznikow).
Tutaj opis problemu.
Odpalam moto, rozgrzewam go na ssaniu wsiadam i jade, chwile jeszcze jade spokojnie pozniej krece go do 5000 obr/min i zaczynaja sie schody. Gsik nie może się przebić przez tą bariere i uczucie temu towarzyszące to duszenie się, takie delikatne szarpanie i baaardzo ciężko mu się przebić przez tą "blokadę". Wymieniłem świece zapłonowe na nowe, oryginalne takie jak w serwisówce napisali. Wymiana świec nic nie pomogła, nadal szarpie przy 5k obr. Świece miały dużo nagaru i były ogolnie czarne jedynie ten pierdolnik co na niego iskra przeskakuje był nieco biały.
Filtr powietrza został wykręcony i przedmuchany i nic to nie dało ale zauważyłem pewną kwestie, filtr jest jakiś kombinowany mianowicie blaszka ktora jest na tym filtrze od strony wlotu powietrza jest pozaginana do środka tak jakby ktoś chciał zmniejszyć dopływ powietrza do gaznikow czy to może być przyczyna?
Niedługo zostanie przeprowadzony serwis (olej, filtr oleju, czyszczenie, regulacja i synchro gaznikow oraz zmiana filtra powietrza i płynu hamulcowego) lecz jeszcze przed nim chciałem się zapytać co to może być (info nigdy za wiele ;pp)
Mam nadzieję, że udało mi się przedstawić problem w jasnym świetle i że tekst jest w miare czytelny
Pozdrawiam
P.S Na stopce lub wciśniętym sprzęgle (bez obciążenia) Gs kręci się powyżej 5k obr i nie ma z tym żadnych problemów jedynie podczas jazdy jest taki problem.
Tutaj opis problemu.
Odpalam moto, rozgrzewam go na ssaniu wsiadam i jade, chwile jeszcze jade spokojnie pozniej krece go do 5000 obr/min i zaczynaja sie schody. Gsik nie może się przebić przez tą bariere i uczucie temu towarzyszące to duszenie się, takie delikatne szarpanie i baaardzo ciężko mu się przebić przez tą "blokadę". Wymieniłem świece zapłonowe na nowe, oryginalne takie jak w serwisówce napisali. Wymiana świec nic nie pomogła, nadal szarpie przy 5k obr. Świece miały dużo nagaru i były ogolnie czarne jedynie ten pierdolnik co na niego iskra przeskakuje był nieco biały.
Filtr powietrza został wykręcony i przedmuchany i nic to nie dało ale zauważyłem pewną kwestie, filtr jest jakiś kombinowany mianowicie blaszka ktora jest na tym filtrze od strony wlotu powietrza jest pozaginana do środka tak jakby ktoś chciał zmniejszyć dopływ powietrza do gaznikow czy to może być przyczyna?
Niedługo zostanie przeprowadzony serwis (olej, filtr oleju, czyszczenie, regulacja i synchro gaznikow oraz zmiana filtra powietrza i płynu hamulcowego) lecz jeszcze przed nim chciałem się zapytać co to może być (info nigdy za wiele ;pp)
Mam nadzieję, że udało mi się przedstawić problem w jasnym świetle i że tekst jest w miare czytelny

Pozdrawiam
P.S Na stopce lub wciśniętym sprzęgle (bez obciążenia) Gs kręci się powyżej 5k obr i nie ma z tym żadnych problemów jedynie podczas jazdy jest taki problem.
- ZuchPrawdziwy
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 26/7/2010, 19:32
Cześć widzę że to jest wina filtra bo jak ma za dużo powietrza to z miejsca nie będzie miał buta a jak za mało to będzie się dusił i kaszlał więc zrób filter tak jak jest w oryginale ponieważ rzadko po fabryce da się poprawić zwłaszcza w GS
i jak filter nie pomoże to pisz w dalszym ciągu 


- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
Nowy filtr jak i reszta czesci "serwisowych" zostaly juz zamowione, jutro Gs idzie do machera i zobaczymy co powie mechanik. Jak wroci to zdam relacje co było nie tak.
- ZuchPrawdziwy
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 26/7/2010, 19:32
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości