Filtr powietrza- jaki?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Filtr powietrza- jaki?
No więc tak, na dniach będę zmieniał olej i filtr oleju a do tego filtr powietrza. Dylemat mam czy kupić filterek powietrza k&n za ok 200 zł czy zwykły za jakieś 60-70. Wydech mam yoshimre rs-3 więc może i dobry sportowy filterek by styknął, ale wole zasięgnąć rady osób które już coś takiego montowały i wiedzą czym to pismo pachnie. Czy warto wydawać jeszcze raz tyle na K&n czy nie ma różnicy jeśli chodzi np o dynamike pracy silnika na obydwu filtrach.
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
Warto montować K&N lub BMC, ponieważ one są dożywotnie. Wystarczy wyczyścić i spryskać olejem.
Oryginalnie w niektórych motocyklach masz gąbkę którą też możesz czyścic do max. 5 razy.
Kwestia ile czasu zamierasz jeździć tym motocyklem.
Po za tym przepuszczają większą ilość powietrza niż oryginał.
Oryginalnie w niektórych motocyklach masz gąbkę którą też możesz czyścic do max. 5 razy.
Kwestia ile czasu zamierasz jeździć tym motocyklem.
Po za tym przepuszczają większą ilość powietrza niż oryginał.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Szybke mam taka a nie inna bo taką kupiłem
Ale na dniach będzie założony org bo ta mi jakoś nie leży. Co do mojej jazdy to napewno dużo dużo i jeszcze raz dużo km no i napenwo kilka razy tor Poznań. Z tego co wiem to przy odprężonym wydechu powinno się odprężyć dolot aby zachować jakieś proporcje. Nie zaglądałem jeszcze co za filterek mam założony ale zapewne org, więc wymienie na K&N lub BMC jak pisaliście. Co do kwestii ile czasu będę nim jeździł no to pewnie z 2 sezony (ten i następny). Czyli ogólnie polecacie filterek jakiejś renomowanej firmy delikatnie mówiąc tuningowy (choć śmiesznie to brzmi
)


Aktualnie er one....
- Adam093
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/6/2010, 19:14
- Lokalizacja: Przygodzice/Wrocław
ja mam K$N w zx9r i powiem ci że luks sprawa, w połączeniu z wydechem Remusa moto chodzi bajecznie na obroty leciutko wchodzi, mruczy bardzo ładnie, ogólnie luks sprawa.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
K&N czy BMC opłaca sie zakładać bo szybko sie to zwraca a i silnik lepiej pracuje gdy jest wydech przelot bo wtedy ma czym "oddychać"
Także nie zastanawiaj sie nad papierowymi tylko załóż K&N i problem dożywotnio z głowy 


-
2pac - Świeżak
- Posty: 322
- Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
- Lokalizacja: WÄ…growiec
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości