Dziwne zachowanie na prostej i zakretach - Pilne
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Dziwne zachowanie na prostej i zakretach - Pilne
Siemka. Z kolei ja w swojej VTR'ce mam nastepujacy problem. Podczas jazdy na wprost jak skrece gwlatownie( ale lekko) w prawo i w lewo, to moj motocykl zaczyna wpadac w slalom. U nas to sie zwie Sziwa lub Szina czy jakos tak. W zakretach jest podobnie. Boje sie jechac szybciej niz 100km/h , gdyz uzywam trzeciego skretu i w tym momencie w zakretach potrafi mnie Sziwa zlapac. Co mam zrobic?? Macie pomysly? Na dniach wymieniam (znowu, bo juz raz bylo wymienione) lozysko glowki ramy, lagi sa zrobione. Zycie mi mile jeszcze. Jakies rady?
Jak cos rocznik 1997 honda vtr 1000 f jakby to cos pomoglo ;D
Jak cos rocznik 1997 honda vtr 1000 f jakby to cos pomoglo ;D
- Adrian1989
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/7/2010, 19:03
- Lokalizacja: Giżycko
Jesli chodzi o lagi, to wczesniej ciekly. Wina bylo stawianie na kolo ;D .
Co do opony to sadze, ze odpada. Jezdzilem na zuzytej oponie i czuje roznice. Ten slalom jest za ostry przy tak malych gwaltownych skretach.
Jutro sprawdze z ta owiewka, ale sadze ze tez nie powinno byc problemu.
Sprawdze takze jutro rame, chodz nic nie powinno byc, gdyz ten motocykl posiadal wczesniej moj kolega z reala i nie mial zadnej kraksy. On tez mial ten problem, lecz nauczyl sie ciut inaczej skrecac.
Ja jestem typem co chce miec sprzet na ktorym sie nie zabije jesli chodzi o stan techniczny ;D i musi mi to grac. Jutro powiem wiecej do w.w. propozycji
Ten slalom (shimma) to jest takie cos jak przy gwaltownym hamowaniu, przednie kolo wpada w takie dragnia i nie mozna utrzymac kierownicy , gdyz tak sie majta w prawo i lewo. Na youtube sa takie kraksy . Ja takie cos mam juz od 60km/h jak tak poruszam kierownica. przy 120km/h tez sprobowalem to malo gleby nie zaliczylem, wiec to nie jest normalne i musze to naprawic. ;D
Jak jest u was z tym wchodzeniem w zakrety, i proba drgania kierownicy w waszych VTR;ach. czy tez tak macie? Moze to seryjnie taki bubel wypuscili ;D
Co do opony to sadze, ze odpada. Jezdzilem na zuzytej oponie i czuje roznice. Ten slalom jest za ostry przy tak malych gwaltownych skretach.
Jutro sprawdze z ta owiewka, ale sadze ze tez nie powinno byc problemu.
Sprawdze takze jutro rame, chodz nic nie powinno byc, gdyz ten motocykl posiadal wczesniej moj kolega z reala i nie mial zadnej kraksy. On tez mial ten problem, lecz nauczyl sie ciut inaczej skrecac.
Ja jestem typem co chce miec sprzet na ktorym sie nie zabije jesli chodzi o stan techniczny ;D i musi mi to grac. Jutro powiem wiecej do w.w. propozycji
Ten slalom (shimma) to jest takie cos jak przy gwaltownym hamowaniu, przednie kolo wpada w takie dragnia i nie mozna utrzymac kierownicy , gdyz tak sie majta w prawo i lewo. Na youtube sa takie kraksy . Ja takie cos mam juz od 60km/h jak tak poruszam kierownica. przy 120km/h tez sprobowalem to malo gleby nie zaliczylem, wiec to nie jest normalne i musze to naprawic. ;D
Jak jest u was z tym wchodzeniem w zakrety, i proba drgania kierownicy w waszych VTR;ach. czy tez tak macie? Moze to seryjnie taki bubel wypuscili ;D
- Adrian1989
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 2/7/2010, 19:03
- Lokalizacja: Giżycko
Łozyska w kolach patrzyles? Moze zle wywazone kolo ewentualnie skrzywione oski? cos z wahaczem? Ale jak gumowales to stawialbym na lozyskach w kolach. Albo zle ustawione nastawy zawieszenia.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości