Zobacz wątek - Dziwne zachowanie na prostej i zakretach - Pilne
NAS Analytics TAG

Dziwne zachowanie na prostej i zakretach - Pilne

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dziwne zachowanie na prostej i zakretach - Pilne

Postprzez Adrian1989 » 2/7/2010, 19:05

Siemka. Z kolei ja w swojej VTR'ce mam nastepujacy problem. Podczas jazdy na wprost jak skrece gwlatownie( ale lekko) w prawo i w lewo, to moj motocykl zaczyna wpadac w slalom. U nas to sie zwie Sziwa lub Szina czy jakos tak. W zakretach jest podobnie. Boje sie jechac szybciej niz 100km/h , gdyz uzywam trzeciego skretu i w tym momencie w zakretach potrafi mnie Sziwa zlapac. Co mam zrobic?? Macie pomysly? Na dniach wymieniam (znowu, bo juz raz bylo wymienione) lozysko glowki ramy, lagi sa zrobione. Zycie mi mile jeszcze. Jakies rady?

Jak cos rocznik 1997 honda vtr 1000 f jakby to cos pomoglo ;D
Adrian1989
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:03
Lokalizacja: Giżycko


Postprzez rossavu » 2/7/2010, 20:01

shimma, powodem jej moze byc kiepska opona, grzebanie przy zawieszeniu, kurtka - spadochron, krzywa rama, grzybowo zalozona owiewka...

"lagi sa zrobione"

W jakim sensie? Prostowales?!
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51


Postprzez Kohelet » 2/7/2010, 20:56

Jako 'VTR user' miewałem slalom przy końcu łożyska główki ramy. Ale chyba mówimy o dwóch różnych slalomach.
V rulez.
Avatar użytkownika
Kohelet
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
Lokalizacja: SP1 / wrocek

Postprzez Adrian1989 » 2/7/2010, 22:23

Jesli chodzi o lagi, to wczesniej ciekly. Wina bylo stawianie na kolo ;D .

Co do opony to sadze, ze odpada. Jezdzilem na zuzytej oponie i czuje roznice. Ten slalom jest za ostry przy tak malych gwaltownych skretach.

Jutro sprawdze z ta owiewka, ale sadze ze tez nie powinno byc problemu.

Sprawdze takze jutro rame, chodz nic nie powinno byc, gdyz ten motocykl posiadal wczesniej moj kolega z reala i nie mial zadnej kraksy. On tez mial ten problem, lecz nauczyl sie ciut inaczej skrecac.
Ja jestem typem co chce miec sprzet na ktorym sie nie zabije jesli chodzi o stan techniczny ;D i musi mi to grac. Jutro powiem wiecej do w.w. propozycji

Ten slalom (shimma) to jest takie cos jak przy gwaltownym hamowaniu, przednie kolo wpada w takie dragnia i nie mozna utrzymac kierownicy , gdyz tak sie majta w prawo i lewo. Na youtube sa takie kraksy . Ja takie cos mam juz od 60km/h jak tak poruszam kierownica. przy 120km/h tez sprobowalem to malo gleby nie zaliczylem, wiec to nie jest normalne i musze to naprawic. ;D

Jak jest u was z tym wchodzeniem w zakrety, i proba drgania kierownicy w waszych VTR;ach. czy tez tak macie? Moze to seryjnie taki bubel wypuscili ;D
Adrian1989
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:03
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez Seba_ER5 » 2/7/2010, 23:12

Łozyska w kolach patrzyles? Moze zle wywazone kolo ewentualnie skrzywione oski? cos z wahaczem? Ale jak gumowales to stawialbym na lozyskach w kolach. Albo zle ustawione nastawy zawieszenia.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr