Zobacz wątek - Honda NSR 125 - pierwszy ścigacz
NAS Analytics TAG

Honda NSR 125 - pierwszy ścigacz

i inne małe pojemności
_________

Honda NSR 125 - pierwszy ścigacz

Postprzez Mati Chelsea » 2/7/2010, 12:30

Witam! Mam pytanie do użytkowników i osób, które znają się na nsr 125. Coraz poważniej zastanawiam się nad jej zakupem jednak nie wiem czy jest to dobry wybór. Ta Honda to 2-suw, czyli z awaryjnością jest raczej gorzej niż z np. CBR 125, a roczniki jakimi się interesuje to tak ok. 2000r z przebiegiem DO 20tys. Nie chcę żeby mi po kolei w silniku padało wszystko jak to się nieraz zdarza. Proszę o podpowiedź jak jest z jej awaryjnością po ok 20tys kilometrów przy normalnej, tj. spokojnej jeździe i co najszybciej zaczyna się psuć. Zaznaczam, że ja nie mam zamiaru palić nią gumy itd. Nie proszę też o podanie mi innych modeli (myślałem o cbr125, ale jest za mała i za słaba) - zależy mi na konkretnych informacjach o przeciętnej awaryjności, przeciętnej, gdyż to zależy od trafionej sztuki :D Pozdrawiam! I z góry dziękuję za wszelką pomoc :)
Mati Chelsea
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/6/2010, 14:14


Postprzez mefju » 2/7/2010, 17:15

2T jak jest zadbany, są wymieniane na czas rzeczy to nawet jak będzie miał przejechane 50k to nic, równie dobrze może być zakatowany a będzie miał 7k przebiegu. Nie sugeruj się przebiegiem tylko stanem technicznym ; p
easy rider..
Avatar użytkownika
mefju
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
Lokalizacja: podkarpackie


Postprzez Harry16 » 2/7/2010, 17:42

spokojnej jeździe na NSR? Pomarzyć można :p remont trzeba zrobić, zawiasy mogę być już zmeczone i sprzęgło ale tak żeby sie coś naprawde tak poprostu zepsuło to nie było. Trzeba dbać i sprawdzać.
Harry16
Świeżak
 
Posty: 128
Dołączył(a): 23/5/2009, 12:20
Lokalizacja: ok. Krakowa

Postprzez swirus2007 » 2/7/2010, 17:52

a ja wam powiem ze silnik nsr jest duzo lepszy od cbr bo to 2t i nie ma sie tam praktycznie co zepsuć (nie mówie o skrzyni bo w kazdym sie to moze zdarzyc)
2t to bardzo prosta konstrukcja itd
jesli by byl nawet do wymiany tlok to suma wymiany tloka(kompletu) nie wyniesie cie wiecej niz 500zł
a cbr to 4T wiec zawory itd i czeba o nie dbac poprostu
a tu w nsr to tylko regulacja gaznika i jedziesz dalej
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Mati Chelsea » 2/7/2010, 21:06

dziękuje za odpowiedz - mam jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób można samemu przy pierwszym oglądaniu moto sprawdzić w jakim jest stanie technicznym?
Mati Chelsea
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 18/6/2010, 14:14

Postprzez swirus2007 » 2/7/2010, 21:16

jak nie umiesz jezdzic to wez kogos kto umie zeby sie przejechal i zobaczyl czy jedzie prosto(jak puscisz kierownice)
sprawdz czy silnik nie byl myty lub czy nie ma jakis wycieków oleju itd
sprawdz kiedy bierze sprzegło i czy moto nie jedzie jak wbijesz 1 i trzymasz sprzegło

a jak by miala jakas podejrzanie maly przebieg to popatrz na manetki i podnurzki jak sa zurzyte

patrz terz czy nie byla malowana lub czy lusterka nie sa jakies "tuningowe" bo to moze swiadczyc o glebie
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Grzeloo » 3/7/2010, 13:29

Wszystko tak jak kolega wyżej ;) może też po patrzeć na siedzenia czy są po wycierane
Honda Ns-1
Grzeloo
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 17/6/2010, 10:00
Lokalizacja: Pasym



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê