GPZ 500 Brak ładowania
Posty: 5
• Strona 1 z 1
GPZ 500 Brak ładowania
Witam w temacie!
Mam mały problem-otóż moja kawa przestała ładować ako,a co za tym idzie nie mam światła mijania z przodu i drogowego też!
Wiem,wiem zaraz powiecie,że to koło magnesowe,ale na bank nie! Jest całe i zdrowe
Z tego co mi wiadomo w uzwojeniu sÄ… 3 cewki i na 2 z nich jest ok.4,5v a na 3-0,5v!
Czy to wina przepalonego uzwojenia???
Aha instalacja cała przejrzana i nie świeci się kontrolka od ładowania!
Pozdrawiam i proszÄ™ o pomoc!

Mam mały problem-otóż moja kawa przestała ładować ako,a co za tym idzie nie mam światła mijania z przodu i drogowego też!
Wiem,wiem zaraz powiecie,że to koło magnesowe,ale na bank nie! Jest całe i zdrowe

Z tego co mi wiadomo w uzwojeniu sÄ… 3 cewki i na 2 z nich jest ok.4,5v a na 3-0,5v!
Czy to wina przepalonego uzwojenia???
Aha instalacja cała przejrzana i nie świeci się kontrolka od ładowania!
Pozdrawiam i proszÄ™ o pomoc!

- Vikis4
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 12/7/2008, 14:25
Siema
Zazwyczaj widac że sie przepaliła np. kostka.
A jak nie no to tradycyjnie , czyli podłączyc działający.
Polecam Ci regulator http://allegro.pl/item1102030268_regula ... andit.html
Na pewno będziesz zadowolony sam jeżdżę na nim na swojej CBR
Zazwyczaj widac że sie przepaliła np. kostka.
A jak nie no to tradycyjnie , czyli podłączyc działający.
Polecam Ci regulator http://allegro.pl/item1102030268_regula ... andit.html
Na pewno będziesz zadowolony sam jeżdżę na nim na swojej CBR
- VPawelekV
- Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 3/7/2007, 11:04
Fakt kostka była troszeczę zaśniedziała,ale jest wyczyszczona i dalej to samo!
Co do napięcia z cewek: Mierzyłem zaraz na wyjściu z silnika,ale kiedy rozłączyłem kostkę na żadnej z nich nie było napięcia!
I tu pytanko-co wzbudza alternator,aby ładował???
No i czy na wszystkich cewkach powinno być te 4,5 V???
Co do napięcia z cewek: Mierzyłem zaraz na wyjściu z silnika,ale kiedy rozłączyłem kostkę na żadnej z nich nie było napięcia!
I tu pytanko-co wzbudza alternator,aby ładował???
No i czy na wszystkich cewkach powinno być te 4,5 V???
- Vikis4
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 12/7/2008, 14:25
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości