Zobacz wÄ…tek - <i>[Aprilia TUONO 1000 R]</i> Aprilia Tuono 1000R – dz
NAS Analytics TAG

[Aprilia TUONO 1000 R] Aprilia Tuono 1000R – dz

Komentarze użytkowników
_________

[Aprilia TUONO 1000 R] Aprilia Tuono 1000R – dz

Postprzez Åšcigacz » 23/10/2009, 15:22

Dyskusja na temat: Aprilia Tuono 1000R – dziecko wyÅ›cigu zbrojeÅ„
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono 1000R – dziecko wyÅ›cigu zbrojeÅ„
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 23/10/2009, 15:22

Myślę,że opinia nie byłaby taka dobra gdyby nie parę obrotów pazurkiem i śrubokrętem...<br><hr>Kapitan Bomba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez matysek1992 » 23/10/2009, 15:29

Ten motocykl to coś pięknego...
Bardzo mi siÄ™ podoba...
Oryginalna stylistyka i do tego ten silnik :)
To wspaniałe :)
Avatar użytkownika
matysek1992
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9/8/2009, 11:44
Lokalizacja: Stare Pole

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2009, 17:55

Z ta skrzynia biegow to troche nie tak malowniczo sie przedstawia <br><hr>TUONO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2009, 19:32

Komentatorzy napisał(a): Z ta skrzynia biegow to troche nie tak malowniczo sie przedstawia <br><hr>TUONO <br>
racja - opinia byłego posiadacza. Ma też inne wady.<br><hr>uuki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/10/2009, 20:57

Komentatorzy napisał(a): Z ta skrzynia biegow to troche nie tak malowniczo sie przedstawia <br><hr>TUONO <br>
Komentatorzy napisał(a):racja - opinia byłego posiadacza. Ma też inne wady.<br><hr>uuki<br>
Jak ktoś nie wymienia co sezon dot4 w układzie sprzęgła to potem dzieją się cyrki ze skrzynią i luzem. Gdy układ jest czysty i zalany porządnym Ferrodo, to biegi wchodzą jak masełko i nie ma typowego "stuknięcia 1 biegu" jak w Yamaha'h.
RSV ma wysoko siedzonko, ogólnie pozycja jazdy jest inna. Model z nowszego roku ma mapy wtrysku o wiele precyzyjniej dobrane i 142 konie - ciągnie jak popierdykany. Do tego można wgrać mapę zapłonu RACE, która współpracuje TYLKO z tłumikami przelotowymi (najlepiej Akrapovic, Leovince) - dając 150 koni, a z power commanderem 155. Takie popierdółki jak F4i kręcąc pod odcine nie mają szans, gdy Ty na obrotomierzu masz ledwo 6.5 tysiąca obrotów :P Pozdro<br><hr>w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2009, 07:33

Czym sie rozni wersja "Factory" od normalnej ?<br><hr>mozdzierz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2009, 08:47

witajcie ... mam pytanko czy tuono ma tak samo zmienne mapy zaplonu jak shiver albo dorsoduro ?? <br><hr>lukasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2009, 10:26

Komentatorzy napisał(a): Z ta skrzynia biegow to troche nie tak malowniczo sie przedstawia <br><hr>TUONO <br>
Komentatorzy napisał(a):racja - opinia byłego posiadacza. Ma też inne wady.<br><hr>uuki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ktoś nie wymienia co sezon dot4 w układzie sprzęgła to potem dzieją się cyrki ze skrzynią i luzem. Gdy układ jest czysty i zalany porządnym Ferrodo, to biegi wchodzą jak masełko i nie ma typowego "stuknięcia 1 biegu" jak w Yamaha'h.
RSV ma wysoko siedzonko, ogólnie pozycja jazdy jest inna. Model z nowszego roku ma mapy wtrysku o wiele precyzyjniej dobrane i 142 konie - ciągnie jak popierdykany. Do tego można wgrać mapę zapłonu RACE, która współpracuje TYLKO z tłumikami przelotowymi (najlepiej Akrapovic, Leovince) - dając 150 koni, a z power commanderem 155. Takie popierdółki jak F4i kręcąc pod odcine nie mają szans, gdy Ty na obrotomierzu masz ledwo 6.5 tysiąca obrotów :P Pozdro<br><hr>w<br>
Miłem okazje pojeżdzić Tuono na dniach otwartych w Suzuki w Gdyni i znalezienei luzu w tym sprzecie graniczylo z cudem. Z jedynki od razu przeskakiwał na bieg drugi pomimo najdelikatniejszego ruchu stopa jaki moglem wykonac. Może to tylko ten egzemplarz akurat mial wade ale gosc ktory nas pilotowal (pracownik salonu) na moja uwage ze cos sie chyba stalo ze skrzynia biegow powiedizal że to normalka....
Jedzilem potem Aprilia Shiver jazda super pozatym ze predkosciomierz nie działał. Troche to dziwne bo zadne Suzuki w tym samym czasie testowane nie mialo jakiej kolwiek awarii.
Nie swiadczy to chyba najlepiej nadal o jakosci tych sprzetow z Itali co?
Sam pomykam Kawasaki ER6n 2007 i nie ma problemu ze skzrzynia biegow czy awaria predkosciomierza.
Jednak sam sie napilem na wloski sprzet w przyszlosci i bedzie to MV AGUSTA BRUTALE:)...
Pozdrawiam...
<br><hr>Kapsel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2009, 10:37

Komentatorzy napisał(a): Z ta skrzynia biegow to troche nie tak malowniczo sie przedstawia <br><hr>TUONO <br>
Komentatorzy napisał(a):racja - opinia byłego posiadacza. Ma też inne wady.<br><hr>uuki<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak ktoś nie wymienia co sezon dot4 w układzie sprzęgła to potem dzieją się cyrki ze skrzynią i luzem. Gdy układ jest czysty i zalany porządnym Ferrodo, to biegi wchodzą jak masełko i nie ma typowego "stuknięcia 1 biegu" jak w Yamaha'h.
RSV ma wysoko siedzonko, ogólnie pozycja jazdy jest inna. Model z nowszego roku ma mapy wtrysku o wiele precyzyjniej dobrane i 142 konie - ciągnie jak popierdykany. Do tego można wgrać mapę zapłonu RACE, która współpracuje TYLKO z tłumikami przelotowymi (najlepiej Akrapovic, Leovince) - dając 150 koni, a z power commanderem 155. Takie popierdółki jak F4i kręcąc pod odcine nie mają szans, gdy Ty na obrotomierzu masz ledwo 6.5 tysiąca obrotów :P Pozdro<br><hr>w<br>
Komentatorzy napisał(a):Miłem okazje pojeżdzić Tuono na dniach otwartych w Suzuki w Gdyni i znalezienei luzu w tym sprzecie graniczylo z cudem. Z jedynki od razu przeskakiwał na bieg drugi pomimo najdelikatniejszego ruchu stopa jaki moglem wykonac. Może to tylko ten egzemplarz akurat mial wade ale gosc ktory nas pilotowal (pracownik salonu) na moja uwage ze cos sie chyba stalo ze skrzynia biegow powiedizal że to normalka....
Jedzilem potem Aprilia Shiver jazda super pozatym ze predkosciomierz nie działał. Troche to dziwne bo zadne Suzuki w tym samym czasie testowane nie mialo jakiej kolwiek awarii.
Nie swiadczy to chyba najlepiej nadal o jakosci tych sprzetow z Itali co?
Sam pomykam Kawasaki ER6n 2007 i nie ma problemu ze skzrzynia biegow czy awaria predkosciomierza.
Jednak sam sie napilem na wloski sprzet w przyszlosci i bedzie to MV AGUSTA BRUTALE:)...
Pozdrawiam...
<br><hr>Kapsel<br>
Typowe dla zapowietrzonego układu sprzęgła. Wystarczy pokrecić jedną śrubką gdy tak się dzieje na przepłukanym układzie i luz idzie znaleźć w pół sekundy ;) Też tak miałem w swojej, mała regulacja i jest jak nówka. W modelach 2003 rok były podobno cyrki i nic nie pomagało, a w 2004 już skrzynie poprawili. Predkościomierz pewnie - zerwana linka albo ktoś glebe zaliczył i wyrwał czujnik. Czasami odkręcają czujnik, zeby km nie nabijać i sprzedać jako "prawie nówke"<br><hr>W
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2009, 10:38

Komentatorzy napisał(a):witajcie ... mam pytanko czy tuono ma tak samo zmienne mapy zaplonu jak shiver albo dorsoduro ?? <br><hr>lukasz<br>
Ma 3 mapy zapłonu.

73 kw, 102 kw i RACE<br><hr>w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/10/2009, 14:35

Strasznie brzydka ta mrówcza owiewka<br><hr>Szydello
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/10/2009, 15:17

Ten kto pisał ten artykuł chyba nie widział Tuono na oczy... myślałem że wypowiadają sie fachowcy na tematy motocyklowe na tej stronce. Aprilla ma w pełni regulowany widelec przedni Showa oraz w pełni regulowany amortyzator tylny Sachsa. <br><hr>Tuoniak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/3/2010, 20:56

Komentatorzy napisał(a):witajcie ... mam pytanko czy tuono ma tak samo zmienne mapy zaplonu jak shiver albo dorsoduro ?? <br><hr>lukasz<br>
Komentatorzy napisał(a):Ma 3 mapy zapłonu.

73 kw, 102 kw i RACE<br><hr>w<br>
tak tak a swistak zawija w sreberko<br><hr>tuono 2008
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/6/2010, 09:45

Tył ma tylko regulacje tłumienia i wstępne napięcie sprężyny - amor bardzo sie nagrzewa od wydechu i strasznie mięknie. Z tymi mapami z artykułu to można wgrać mapę, ale tylko w serwisie. Warto zmienić przełożenia, bo Tuono ma takie jak RSV, a w golasie nie da się latac tak szybko i fun factor wzrasta. Obsługa serwisowa Rotaxa to masakra, zmiana oleju z filtrem to bite 2 godziny, zmiana świec podobnie. PPC nie działa tak rewelacyjnie, nie raz mi tyłem zarzuciło, ale lepsze to niż nic. Sprzęgło trochę dziwne, bierze bardzo agresywnie. Bardzo słabiutki fabryczny amor skrętu. Ogólnie moto fajne, ale jak było napisane w artykule nie ma takiego nagłego kopa jak w innych dużych Vkach (litrowa SV albo litrove L-twiny Ducati). <br><hr>Tuonowner
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na górê