Zobacz wątek - <i>[Honda VFR1200F]</i> Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
NAS Analytics TAG

[Honda VFR1200F] Honda VFR1200F - szał pod kontrolą

Komentarze użytkowników
_________

[Honda VFR1200F] Honda VFR1200F - szał pod kontrolą

Postprzez Åšcigacz » 23/6/2010, 11:51

Dyskusja na temat: Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR1200F - szał pod kontrolą
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 23/6/2010, 11:51

<a href="http://www.motometa.com.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motometa.com.pl</a><br><hr>Rider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/6/2010, 12:18

1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2010, 13:02

Komentatorzy napisał(a):1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka<br>
multistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2010, 13:32

ojj zawalili w detalach, jako turystyk ma braki w wyposażeniu, no i to co bardzo ważne informacja o ilości paliwa, to porażka w takim razie, przecież trudno co 100km tankować, albo trzęść portkami ile to właściwie paliwa mamy.
panowie rok 2010 a gorzej niż 1950.

Turystyk? to powinno oznaczać spora ilośc schowków na wszystko !
na drobne monety, bilety z autostrad itp
przecież trudno mieć wszystko w kieszeniach no i niebezpiecznie w razie wypadku szlif z kluczami do domu pod żebrami...

zasadnioczo choć ubity to jednak mi się nie podoba.
W tym momencie też mam motorek przejściowy czyli z aspiracjami do GT, mianowicie Fazer FZ1GT i puki co moim faworytem który go zastąpi w przyszłym roku jest kawasaki 1400GT, wg mojego gustu stylistycznie nieziemsko zajebisty, technicznie też niezłe cacko.
Zacząłem czytać z fascynacją że może jednak honda ale po przeczytaniu kubeł zimnej wody, dzieki chłopaki zostaje w planach kawa 1400GT<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2010, 22:51

mam nadzieje ze kiedys powstanie honda vfr na modłę starego vfr 750 ktorym mozna bylo szalec na calego po toze<br><hr>szuwaru86
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2011, 21:48

Komentatorzy napisał(a):1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka<br>
Komentatorzy napisał(a):multistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.<br><hr>moto fan<br>
Zgadza siÄ™ mam oba motorki :D
Multi - to bardzo dobry motorek na nasze boczne, wąskie dziurawe drogi - tam jest ok, na dobre równe, szerokie dwupasmówki i autostrady TYLKO VFR 1200 DCS !!!
Tam VFR pokazuje co potrafi.
Co do wskaznika poziomu paliwa nie jest źle, owszem przez pierwsze 80 km wskaznik nie opada, ale nie jest tak, że nie jest niedokładny. można się przyzwyczaić i wyczić, że jak przejechałem 250 km to ma jeszce paliwa na 50 w rezerwie - przetestowalem to kilka razy zabierając ze soba 5 l karnister, którego notabene nie użyłem.
Multi - MA PODOBNY PROBLEM - najpierw długo komp i wskaznik pokazuje zasięg 340-320 km, by po przejechaniu ok 100 km, gwałtownie pokazać zasięg na poziomie ... 150 km !!!
Moim zdaniem jest to wina ukształtowania baków paliwa i nie przygotowania czujnika pozimu paliwado tych motorków, tylko zastosowanie z innych już wcześniej produkowanych ... <br><hr>Koniu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2015, 15:19

Komentatorzy napisał(a):1200 multistrada to znacznie lepszy wybor.<br><hr>emka<br>
Komentatorzy napisał(a):multistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadza się mam oba motorki :D
Multi - to bardzo dobry motorek na nasze boczne, wąskie dziurawe drogi - tam jest ok, na dobre równe, szerokie dwupasmówki i autostrady TYLKO VFR 1200 DCS !!!
Tam VFR pokazuje co potrafi.
Co do wskaznika poziomu paliwa nie jest źle, owszem przez pierwsze 80 km wskaznik nie opada, ale nie jest tak, że nie jest niedokładny. można się przyzwyczaić i wyczić, że jak przejechałem 250 km to ma jeszce paliwa na 50 w rezerwie - przetestowalem to kilka razy zabierając ze soba 5 l karnister, którego notabene nie użyłem.
Multi - MA PODOBNY PROBLEM - najpierw długo komp i wskaznik pokazuje zasięg 340-320 km, by po przejechaniu ok 100 km, gwałtownie pokazać zasięg na poziomie ... 150 km !!!
Moim zdaniem jest to wina ukształtowania baków paliwa i nie przygotowania czujnika pozimu paliwado tych motorków, tylko zastosowanie z innych już wcześniej produkowanych ... <br><hr>Koniu<br>
Masz to krzywe nogi jak sr...!<br><hr>asdf1234
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê