Keeway Matrix Duze spalanie.
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Keeway Matrix Duze spalanie.
Pytanie było juz w jakims temacie ale odpowiedzi nie.....
Skuter mam z 2009 Roku. na blokadach jezdzil max 50. a wiem ze Matrix mojego kolegi jest mocniejszy z 2007 roku.Słyszałem ze te nowe skutery tak maja...Ale po sciagnieciu blokady z Tłumika,Wariatora jedzie moze 63 z dobrej góry. Narazie nie chce odblokowywac modułu. Spalanie wynosi wiecej niz 5 L.
Docierałem go dobrze tak jak kazali mi w serwisie.
Jaka mozliwa przyczyna takiego spalania.?
Czy da cos regulacja gaznika.?
Czy jak wyreguluje gaznik to zyskam cos na predkosci.?
Nie mam akumulatora czy mozliwe ze elektrossanie nie chodzi i wiecej spala
Prosze o odpowiedz bo jestem lewy w tym.
Skuter mam z 2009 Roku. na blokadach jezdzil max 50. a wiem ze Matrix mojego kolegi jest mocniejszy z 2007 roku.Słyszałem ze te nowe skutery tak maja...Ale po sciagnieciu blokady z Tłumika,Wariatora jedzie moze 63 z dobrej góry. Narazie nie chce odblokowywac modułu. Spalanie wynosi wiecej niz 5 L.
Docierałem go dobrze tak jak kazali mi w serwisie.
Jaka mozliwa przyczyna takiego spalania.?
Czy da cos regulacja gaznika.?
Czy jak wyreguluje gaznik to zyskam cos na predkosci.?
Nie mam akumulatora czy mozliwe ze elektrossanie nie chodzi i wiecej spala
Prosze o odpowiedz bo jestem lewy w tym.
- cycek_x
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 21/6/2010, 17:04
- Lokalizacja: łobzów
u mnie jak docieralałem swojego to po przejechaniu 40km już nic nie miałem a zalałem pełen bak ,teraz jak przejechałem 5000km to pali mi max 3l
- M-power-M2
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/4/2010, 09:25
Jazda bez akumulatora? nie uszkodziłeś sobie jeszcze nic?
Jaki masz przebieg? Przez ile go docierałeś?
Zobacz na iglice w gaźniku, ustaw ją tak, aby spadła jak najniżej, czyli tą blaszkę (zabezpieczenie) daj najwyżej (na 1 ząbek od góry). Przy okazji możesz wyregulować gaźnik.
Ssanie jest podłączone w obwód świateł, czyli jak światła Ci działają na odpalonym silniku to znaczy, że działa (nawet na zgaszonych światłach będzie działało).
Wykręć ssanie z gaźnika i podłącz bezpośrednio pod akumulator (nie zrób zwarcia; plus/minus obojętny) po około 3-4 minutach iglica powinna się wsunąć lub wysunąć (nie pamiętam), a obudowa powinna zrobić się ciepła, a nawet gorąca (w zależności od modelu ssania). Jeśli tak się dzieje to znaczy, że działa (wysuwania nie zauważysz gołym okiem, więc dopiero po jakimś czasie będzie widać różnice).
Jeśli skuter muli na wyższych lub niższych obrotach, to regulacja powinna poprawić lekko osiągi, ale na cuda nie licz.
Jaki masz przebieg? Przez ile go docierałeś?
Zobacz na iglice w gaźniku, ustaw ją tak, aby spadła jak najniżej, czyli tą blaszkę (zabezpieczenie) daj najwyżej (na 1 ząbek od góry). Przy okazji możesz wyregulować gaźnik.
Ssanie jest podłączone w obwód świateł, czyli jak światła Ci działają na odpalonym silniku to znaczy, że działa (nawet na zgaszonych światłach będzie działało).
Wykręć ssanie z gaźnika i podłącz bezpośrednio pod akumulator (nie zrób zwarcia; plus/minus obojętny) po około 3-4 minutach iglica powinna się wsunąć lub wysunąć (nie pamiętam), a obudowa powinna zrobić się ciepła, a nawet gorąca (w zależności od modelu ssania). Jeśli tak się dzieje to znaczy, że działa (wysuwania nie zauważysz gołym okiem, więc dopiero po jakimś czasie będzie widać różnice).
Jeśli skuter muli na wyższych lub niższych obrotach, to regulacja powinna poprawić lekko osiągi, ale na cuda nie licz.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Ssanie sprawdze. Przebieg to 4852 km. Docierałem go przez 1500km
z predkoscia 30km/h nigdy wiecej.
skuter nie muli chodzi dobrze zamulanie czuc moze na wyskokich obrotach gdy juz jest predkosc max to czuc zamulanie. a jezeli zmniejsze rowek na iglicy to straci na mocy prawda.?
po odblokowaniu na wario. jade około 55 km/h na prostej przy obrotach 7000 tys czyli nie mecze go tak bardzo na wyskokich obrotach. obroty dochadza max do 9000 tys.(z góry) tylko przeraza mnie to spalanie.czytałem duzo o regulacji gaznika tyle ze nie umiem tego zrobic.znalazlem dobrze rozpisany poradnik i gdybym nie zmniejszyl rowka na iglicy a ustawil sruba do dawki paliwa zmniejsze spalanie nie tracac na mocy...??
i gdy wchodzi tzn drugi bieg to bardzo zchodzi z obrotów i nie ma sily jechac wiecej niz 55/kmh
wiem ze nie wycisne z 50 cm3 duzo ale nie chce miec bardziej slabszego niz jest.
czy jesli ssanie np nie chodzi to moze to byc przyczyna duzego spalania.?
z predkoscia 30km/h nigdy wiecej.
skuter nie muli chodzi dobrze zamulanie czuc moze na wyskokich obrotach gdy juz jest predkosc max to czuc zamulanie. a jezeli zmniejsze rowek na iglicy to straci na mocy prawda.?
po odblokowaniu na wario. jade około 55 km/h na prostej przy obrotach 7000 tys czyli nie mecze go tak bardzo na wyskokich obrotach. obroty dochadza max do 9000 tys.(z góry) tylko przeraza mnie to spalanie.czytałem duzo o regulacji gaznika tyle ze nie umiem tego zrobic.znalazlem dobrze rozpisany poradnik i gdybym nie zmniejszyl rowka na iglicy a ustawil sruba do dawki paliwa zmniejsze spalanie nie tracac na mocy...??
i gdy wchodzi tzn drugi bieg to bardzo zchodzi z obrotów i nie ma sily jechac wiecej niz 55/kmh
wiem ze nie wycisne z 50 cm3 duzo ale nie chce miec bardziej slabszego niz jest.
czy jesli ssanie np nie chodzi to moze to byc przyczyna duzego spalania.?
- cycek_x
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 21/6/2010, 17:04
- Lokalizacja: łobzów
Trochę źle go docierałeś, no ale trudno. Przy takim przebiegu zdecydowanie powinien mniej palić.
Aby przestawić iglicę nie musisz wyciągać silnika tylko kufer pod siedzeniem, potem tylko 2 śrubki i gotowe, więc najlepiej przestaw i sam oceń czy stracił na mocy.
niedziałające ssanie może być przyczyną spalania, może powodować również, zalewanie świecy lub np mulenie, bo gaźnik będzie podawać za dużo paliwa i nie będzie nadążał tego spalić.
Napisz jeszcze jak wygląda twoja świeca.
Aby przestawić iglicę nie musisz wyciągać silnika tylko kufer pod siedzeniem, potem tylko 2 śrubki i gotowe, więc najlepiej przestaw i sam oceń czy stracił na mocy.
niedziałające ssanie może być przyczyną spalania, może powodować również, zalewanie świecy lub np mulenie, bo gaźnik będzie podawać za dużo paliwa i nie będzie nadążał tego spalić.
Napisz jeszcze jak wygląda twoja świeca.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Åšwieca jest czarna, ale sucha czy raczej mokra?
Poczytaj może to coś Ci pomoże.
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece.html (otwórz link)
Poczytaj może to coś Ci pomoże.
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece.html (otwórz link)
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
była sucha.... dzieki za link sprubuje cos wyciagnac....
a mogł bys mi powiedziec jak wyglada prawidlowe docieranie....
mowisz ze zle docierałem a tak wlasnie mowili mi w sklepie gdzie kupywałem a wiem tez ze w kazdym sklepie mowia inaczej.
a mogł bys mi powiedziec jak wyglada prawidlowe docieranie....
mowisz ze zle docierałem a tak wlasnie mowili mi w sklepie gdzie kupywałem a wiem tez ze w kazdym sklepie mowia inaczej.
- cycek_x
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 21/6/2010, 17:04
- Lokalizacja: łobzów
mi osobiście kiedyś sporo palił 4t 50cm3 jakieś 3l na 100 ale to przez kilka tygodni bo wymieniłem świece, gaźnik wyczyściłem, dysze, i wyregulowałem gaźnik znaczy kolega,filtr stożkowy jeszcze założyłem i po tym spalanie spadło do około 2l może troszeczkę powyżej:D
- Side4Side
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 22/6/2010, 15:22
zle docieral? 2-suwa przy 30km/h? dobrze go docieral to co ty pleciesz..
przyczyna moze byc najprawdopodobniej niewyregulowany gaznik po dotarciu.
akumulator nic nie ma do ssania praktycznie chyba ze jest uszkodzone to moze zle zasysac paliwko
przyczyna moze byc najprawdopodobniej niewyregulowany gaznik po dotarciu.
akumulator nic nie ma do ssania praktycznie chyba ze jest uszkodzone to moze zle zasysac paliwko
- Xetro
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 23/6/2009, 18:26
jak nic nie ma. Ssanie jest na zasadzie grzałki i wosku, jak grzałka nie grzeje ssanie jest włączone. Brak akumulatora to brak załączonej grzałki, a to równa się włączonemu ssaniu cały czas
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości