Dwie przepustnice - po co ?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Dwie przepustnice - po co ?
Witajcie
Jak w temacie - po co ? Co to daje ? bo nie czuje o co w tym chodzi.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Krzysiek
Jak w temacie - po co ? Co to daje ? bo nie czuje o co w tym chodzi.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Krzysiek
-
krzycho-g - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 112
- Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
- Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy
U mnie w GSX550 jest to tak rozwiązane, są 4 cylindry ale tylko 2 gaźniki. Każdy gaźnik ma po 2 przepustnice, tzn każda przepustnica jest podłączona pod osobny cylinder. Podejrzewam że taki zabieg po prostu lepiej się sprawdza niż zrobienie jeden przepustnicy do 2 cylindrów i doprowadzanie mięszanki jednym kanałem.
Jedno co się dowiedziałem to podobno je się trudniej synchronizuje.
Przy okazji jak mam tylko 2 gaźniki to czy do synchronizacji mogę użyć tylko 2 zegarów, czy potrzeba tak jak przy 4 gaźnikowych - 4 zegarów?
Jedno co się dowiedziałem to podobno je się trudniej synchronizuje.
Przy okazji jak mam tylko 2 gaźniki to czy do synchronizacji mogę użyć tylko 2 zegarów, czy potrzeba tak jak przy 4 gaźnikowych - 4 zegarów?
Suzuki GSX 550 (600f
) mod. to street 


- bobek358
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 13/12/2006, 09:50
- Lokalizacja: Åšmigiel
precyzuje dalej - w KAZDYM kanale dolotowym są dwie przepustnice czyli w takowej R1 jest ich 8 razem. Rozumiem że 4 ale po co te nastepne 4 - jaki to ma wpływ na pracę silnika ?
kiedyś pojade tak szybko że się w czasie przeniosę 

-
krzycho-g - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 112
- Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
- Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy
Tymi drugimi zapewne steruje komputer.
Może ma to korygować, szarpanie manetki przez kierowcę, albo zmieniać długość kanałów dolotowych.
Może ma to korygować, szarpanie manetki przez kierowcę, albo zmieniać długość kanałów dolotowych.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
jedna przepustnica jest zwykła obrotowa uchylajac sie zwiekasza przepływ powietrza do silnika dróga natomiasyt jest sterowana komputerowo. kompóter steróje wtórna przepustnica dopasowywujac przepływ powietrza do aktualnego zapotrzebowania silnika.
moto jest Bogiem, freestyle nałogiem, prędkość zabawą, a stunt podstawa!!
-
Świrus - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 31/1/2007, 15:39
- Lokalizacja: podole
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości